OLRN - 41 "Hisler Ve Kelimeler"

38 11 13
                                    

Lütfen oy vermeyi unutmayın.

Lütfen oy vermeyi unutmayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

OLRN - 41

"Hisler Ve Kelimeler"

Bana Bir Masal Anlat Baba - Oya & Bora
Porselen Kalbim - Sena Şener

**********

Toprak kokusu.

Kim severdi bu kokuyu?

Ben sevmezdim.

Sevdiğim insanlar benden ayrılıp ona gittikleri için sevmezdim. Sevdiklerimi içine alıp, o sarılmayı çok sevdiğim bedenlerini, zamanla kendine karıştırdığı için sevmezdim. Ama mecbur kalırdım. Her mezara gelişimde o'ymuşçasına toprağı okşar ve acı yüklü sevgi sözleri söylemek zorunda kalırdım.

Ben toprağı sevmezdim. Ama sırf babam içinde diye ilgi gösterir ve okşardım onu.

"Geçmedi, geçmiyor, geçmeyecek," Parmak uçlarımın değdiği toprağın nemini hissettim. "Ama alıştım," Boğazımdaki yumru, yutkunmamı zorlaştırdı. "Alışmak zorunda kaldım, alışmak zorunda bırakıldım. Ve bu hiç güzel bir alışkanlık değil..."

Yanağımdaki, alışığı olduğu, yolu takip eden bir yıldız babamın toprağına düştü, "Yani babacığım; Seni özledim, seni özlüyorum ve seni özleyeceğim. Ama her şey yolundaymış gibi yapmaya devam etmem gerekiyor. Çünkü benim mücadelem henüz bitmiş değil," Kaşlarımı kaldırdım, "Ama sakın yanlış anlama, biter bitmez ben de geleceğim yanına."

Solumda oluşan gölgeden Arda'nın yanıma çöktüğünü anladım. Ayakta durmaktan yorulmuş olmalıydı. Ya da bizim sohbetimize katılmak.

"Senin mücadelenin, kendisininkinden uzun olmasını istediğine eminim, Göz Bebeği." Sağ elini arkamda bir yere yaslamıştı, bu da bana yakın durmasını sağlıyordu.

"Kendisinden daha fazla yorulmamı istiyor, yani."

"Hayır," O'na bakmasam da başını iki yana salladığını fark etmiştim. "Kendisinden daha fazla yaşamanı istiyor."

"Aynı şey," Omuzlarımı silkmiştim. "Yaşamak, yorulmak demek değil mi zaten?"

"Yaşamak," dedi ve sustu, sustu, sustu... Ardından her ne söylemek istiyorsa ondan vazgeçip derin bir nefes alıp verdi. "Çok şey demek, Göz Bebeği. Herkes kolay kolay yaşayamaz. Çünkü yaşamak sadece nefes almak demek değildir," İstemsizce o'na baktım. "Ve bunu fark ettiğinde babanın ne demek istediğini anlayacaksın."

Gözlerim başında oturduğum mezarın toprağına döndü. Oradan da babamın adının yazılı olduğu o soğuk mermere.

Fatih Cevher.

Doğum: 15.01.1978 / Ölüm: 14.10.2018

Yaşamanın onlarca ne demek olduğunu bilmiyordum. Ama bana göre yorulmak demekti. Hayatsa sadece önümdeki soğuk mermerden ibaretti işte. Bir gün vardın, diğer gün yoktun.

OLİMRENUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin