OLRN - 46 "Soylar Ve Parçalar"

36 10 27
                                    

Selamlaar<3

Uzun bir bölümle geldim, tek solukta bitirmeyin pls :*

Oy ve bol yorum atmayı da unutmayın, keyifli okumalar. 🤍

OLRN - 46

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


OLRN - 46

"Soylar Ve Parçalar"

Better Days - Jack Hawitt

**********

Gözlerimi yeni bir güne araladığımda ilk yaptığım şey biraz gerinip yattığım yerden pencereye bakmak olurdu. Uyandığım günün havasının nasıl olacağını merak ettiğimdendi, bu yaptığım. Ben her zaman güneşli bir güne uyanmak isterdim. Pencereden odaya sızan en ufak bir güneş ışığı gördüğümde bile güne bir tebessümle başlar, kendimi o andan itibaren iyi hissederdim. Ama bulutların sardığı kasvet dolu bir hava içimi her zaman huzursuz eder, üzerime büyük bir ağırlığın çökmesine sebep olurdu. Bu da gün içinde hiç enerjik olamayacağımı anlamamı sağlardı.

Göz kapaklarımı aralamaya çalıştım fakat onlar, sanki bana eziyet eder gibi, inatla buna engel oldu. Ellerimi gözlerime getirip biraz ovaladığımdaysa inatları fazla uzun sürememişti. Başımı pencereye çevirdim. Bulutlar havayı esir almıştı. Güneş ortalarda yoktu; Hakimi olduğu göğü bulutların sarmasına izin vermişti.

Havanın kötü olduğunu anladığımda yüzüm düşse de belime sarılı olan kollar hemen yüzümde bir tebessüm oluşturdu ve bedenimi o tarafa çevirdim. Selim hâlâ uyuyordu. Her nefes verişinde yarattığı rüzgar saçlarıma vuruyor, tenimi ısıtıyordu. Bu durum tebessümümü büyüttü.

Mavilerim yüzünün her noktasını incelemeye başladı. Dağılmış saçlarından kaşlarına, kaşlarından birbirleriyle birleşmiş uzun kirpiklerine... Dümdüz olan burnundan kayıp hafif aralanmış dudaklarına... Aklıma dün gece yaşadıklarımız geldiğinde istemsizce dudaklarımı yaladım. O'na karşı hissettiklerim asla hafife alınacak duygular değildi. Genelini yeni öğrenmeye başladığım bu duygular, gerçek aşkla yeni yeni tanıştığımı söylüyordu bana. Çocukken sandığımın aksine, aşkın gerçekte nasıl olduğunu gösteriyorlardı.

Yutkunmamın ardından dudaklarının altına, çenesine indirdim bakışlarımı. Yeni uzamaya başlayan sakallarının elimde bıraktığı hissi özlemiş ve tatmak istemiştim. O'na dokunmak istemiştim. Elim havalandı, yüzüne yaklaştı. Tenim teniyle birleştiğinde avcumun içini gıdıklayan sakalları yüzünden güldüm. Bunu seviyordum.

Yanağını hafifçe okşamaya başladığımda tekrar dudaklarına kaydı gözlerim. O an öpmek de istemiştim o'nu. Yüzümü yüzüne yaklaştırmaya başladım. Dudaklarımız arasında az bir mesafe kalmışken aniden derin bir nefes aldı ve başım korkuyla geri çekildi. Bunu yaparken o'na yakalanmak istemiyordum. Ve de uyanmasın istiyordum. Günlerdir doğru düzgün uyuyamadığı belliydi, bu yüzden uyusun ve ben o'nu seyredeyim istiyordum.

OLİMRENUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin