OLRN - 9 "Mavi"

105 19 1
                                    

Satır arası yorumlarınızı bekliyorum.

Satır arası yorumlarınızı bekliyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

OLRN - 9

"Mavi"

Miss you - Louis Tomlinson
Story Of My Life - One Direction

******

17.06.2008

Arda bir süredir bana soğuk davranıyor.

'Kalbini mi kırdım acaba?' diye düşünüyorum ama ben o'nun kalbini kırmam ki.

İnsan sevdiğinin kalbini kırar mı hiç? Ben o'nu çok seviyorum.

Ama o benim kalbimi kırıyor. Galiba beni sevmiyor.

Olsun, ben yine de seveceğim. Benim sevgim ikimize de yeter.

Günlük 1/6

******

Üç gün sonra... (14 Kasım 2019)

Bir yıl önce 'Kaçan' rolünü oynarken bindiğimiz bu uçakta, şu an 'Savaşan' rolündeydik.

Yaklaşık 11 saattir, geçmişimizle yüzleşmek için uçuyorduk. İnişe geçtiğimize dair bir anons duyduğumda yerimde dikleşip kemerimi bağladım.

Girdiğimiz son dakikalarda bizimkilere çevirdim başımı. Eren sessizce camdan dışarıyı izliyor, morali bozuk olsa da içindeki heyecanı gizleyemediği yüzünden fazlasıyla anlaşılıyordu. Teo'ysa bindiğimizden beri konuşmayan dudaklarını aralayıp derin bir nefes alırken kemerini bağladı.

Gözlerim yanımda oturan Selim'e döndüğünde o'nun çoktan bana bakıyor olduğunu görmek gülümsememe sebep oldu. Ama samimiyetten uzak, gerginlikle dolu bir gülümseme olmasını engelleyememiştim.

Bunu fark ettiğini anlamam, o'nun güven verici tebessümü ve elimi saran parmaklarıyla gerçekleşmişti.

Uçağın yerle temasını anladığımızda hiçbirimizin yerinden kıpırdamadığını gören Teo tekrar derin bir nefes aldı ve üzerine kalan bir şey olduğunu anlamışçasına ayaklandı, "Hadi."

Sanırım bazı şeyler hiçbir zaman değişmeyecekti. Her ne hâlde olursa olsun Teo'nun bize güç verecek olması gibi.

Yaşadığım ufak çaplı bir deja vunun ardından kemerimi çözüp Teo'nun arkasından giden Eren ve Selim'i takip ettim.

Basamakları inmeyi bitiren çocukları görünce, "Sonunda inebildiniz." dedi Hale. Ardından hâlâ uçağın kapısında dikilen bana baktı. Diğerleri de o'nun bakışlarını takip ettiğinde gözlerinin altında ezildiğimi hissedip ben de indim basamakları.

OLİMRENUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin