OLRN - 3 "Kırmızı Şapkalı Kız"

167 23 10
                                    

Satır arası yorumlarınızı okumak istiyorum..

Satır arası yorumlarınızı okumak istiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

OLRN - 3

"Kırmızı Şapkalı Kız"

Kalbimden Tenime - Can Ozan

******

01.11.2019

Birinin derdi, 50 yaşına kadar yaşayan bir insanın ömrü boyunca çektiği sıkıntıların toplamı kadar büyüktür. Lâkin alışmıştır bu kişi ve tüm bunlar hiç yaşanmıyormuş gibi davranabilir.

Bir başkasının derdi ise sadece tırnağının kırılmasıdır. Ama bu kişi de sadece bir tırnağı kırılmış olmasına rağmen tüm kötü şeylerin kendisini bulduğunu düşünür.

İşte bu yüzden, 'Herkesin derdi kendine.' derler.

Kimi ufacık bir şeyi en büyük dert olarak görür, kimi de omzunda dünya kadar yük varken düşe kalka da olsa ilerler hayatında.

Bizim çocuklarla kıyasladığımızda pek bir derdim yokmuş gibi gözükebilir. Çünkü ben kendimi her zaman, 'Beterin beteri var.' cümlesiyle motive etmeye çalıştım.

İşe yarıyor mu peki? Çoğu zaman evet.

Günlük 3/6

*******

"Uyan güzel, aç gözünü," Gördüğüm rüyanın arasına karışan sesle yüzümü buruşturdum. ''Dinle aşıkın sözünü. Vermişim sana özümü. Benim ay kızım sultanım.''

Gözlerimi açmadan, ''Git başımdan, Eren.'' dedim öfkeli sesimle.

''Uyan, uyan, şşş. Uyan, uyan, uyan, uyan.'' diye şarkıyı söylemeye devam etti. Kafamı koyduğum yastığı sesini daha fazla duymamak için kulaklarıma bastırdım.

''Kızım öğlen oldu, uyansana!'' dedi yastığı çekmeye çalışırken.

O'nu uzaklaştırmaya çalıştım, ''Ya bir rahat bırak beni!'' Ama pek faydası olmadı tabii ki.

''Kahvaltı hazır, camış gibi yatıyorsun hâlâ. Bak yüzüne osururum.''

Tehdidini umursamayıp yatmaya devam ettim. Kalkarım düşüncesiyle yatağın üzerinde bir kaç kez zıpladı. Fakat sonra pes etmiş olacak ki, ''Kalkmazsan kalkma be.'' dedi ve odadan çıktı.

Gülümseyip açılmış olan uykumu geri getirmeye çalıştım. Tekrar dalabildiğimi hissediyordum ki boynumda hissettiğim soğuklukla bir anda açtım gözlerimi, ''Geri zekâlı!'' Bakışlarımı, içinde buzlu su bulunan sürahiyle bana sırıtan Eren'e yönlendirdim, ''N'apıyorsun salak?!''

OLİMRENUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin