OLRN - 50 "İşlenen Günahların Bedelleri"

23 7 3
                                    

Merhaba, hoş geldiniz🥹

Finalimizi iki partta yayımlayacağımı Instagram'dan duyurmuştum. Ve bu bizim ilk partımız.

Seneler öncesinden beri yazmayı beklediğim o son artık geldi. Biz hâlâ avuç içi kadarız🥲 Öyle ki içinizde hâlâ daha hayalet okurlarım var... Sizinle iletişim kurup verdiğiniz etkileşimlere şahit olmayı çok isterdim. Umarım bir gün bana bunu yaşatırsınız🤞🏻🤍

Satır arası yorum yapmayı unutmayın, oylarınızı da şimdiden bekliyorum.

Keyifli okumalar!

FİNAL ( Part, 1 )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


FİNAL
( Part, 1 )

OLRN - 50

"İşlenen Günahların Bedelleri"

Evvel Zaman içinde - Can Ozan
Gör, Duy, Hisset - Evden Uzak


**********

"Abi evden çıkmışlar."

Duyduğunun doğruluğundan emin olmak için sordu Kemal, "Nasıl?"

"Çocuklar, abi. Sabaha karşı evden çıkmışlar."

Memnuniyetin getirdiği tebessüm dudaklarına yerleşirken oturduğu koltukta iyice yayıldı, "Diğerleri?"

"Geri kalan herkes evde. Sanırım kimse uyanmadan çıkmışlar."

Dirseğini koltuğa yaslayıp eliyle yavaşça çenesini ovuşturmaya başladı, "Haberleri yok, diyorsun yani."

"Durum öyle görünüyor."

Gülüşü daha çok büyüyen Kemal, "Çocukları takibe uzaktan devam edin," dedi. "Gün içinde neler yaptıklarından, nerede olduklarından saniyesinde haberdar olmak istiyorum."

Adam o'nu başıyla onaylar onaylamaz işine geri dönmek için tek katlı prefabrikten çıktığında Kemal koltuğunu pencereye doğru döndürdü. Etraflarını saran harabe evleri izlerken aklından geçenler dur durak bilmiyor, planına plan ekliyordu. Az evvel öğrendiği durumdan öylesine memnun kalmıştı ki uzun zaman sonra ilk kez ağzı böylesine kulaklarına varıyordu.

Ayaklanıp ellerini pantolonun ceplerine soktu ve masasının üzerindeki fotoğraflara baktı, "Gariptir ki sizi ayrı bir seviyorum çocuklar," Dedi, düşmanlık beslediği ailelerin veliahtlarına. "Her seferinde ekmeğime bal sürmeyi nasıl başarıyorsunuz aklım almıyor ama zaten tam olarak da bu yüzden seviyorum sizi."

Gözleri Okyanus ve Eren'in fotoğrafları üzerinde diğerlerine kıyasla biraz daha oyalanırken tebessümü küçüldü, küçüldü ve yok oldu. Zihninden geçenler içindeki ateşi harladı ve gözleri kısıldı.

OLİMRENUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin