Uzuun bir final partıyla geldim.
Şimdiden oy vermeyi unutmayın.
Keyifli okumalar!
FİNAL
( Part, 2 )OLRN - 51
"Gör, Duy, Hisset"
Melek - Rana Türkyılmaz
Anıları Sakla - Batuhan Kordel
Senden Ayrı - Can Ozan**********
Yarım kalmışlık.
Aslında hepimiz bir şeylerden yarım kalmışızdır. Belki bir insandan, bir andan, bir duygu veya histen... Belki de direkt yaşamımızdan.
Elbet vardır, herkese yarım kaldığını hissettiren bir şey. Elbet herkesin vardır, yarım kalmışlığın getirisiyle taşıdığı bir yarası.
Ve elbet vardır, herkesin iyi ya da kötü bir hayat hikâyesi.
Neticede, üç günlük dünya denilen bu hayatta, var olmaya çalışan birkaç varlıktan başka bir şey değildik. Esas mesele de var olmaktı, zaten. Çünkü ölüm bir hiçlikti, var olmaksa hep'lik. Biri uğruna ölmek, yaşamak için sadece bir nefese muhtaç olan bizler için oldukça kolaydı. Ancak biri uğruna yaşamak, biri için var olmak, hep'liğin getirdiği o başa çıkılamaz hislerle tekrar tekrar savaşmaktı. Ve insanın ruhunu günden güne yıpratan şey de bu savaşta galip gelmeye çalışmaktı.
Bizler yarım kalmıştık.
Selin bir babadan, Selim'se bir anneden... Benim babam beni yarım bırakmıştı, annemse çaresizce Teo'yu... Eren diğer yarısından zaten yıllarca ayrı büyümüşken, Arda yalnızlığı her anlamda yaşamış, birçok şeyden yarım kalmıştı. Ortak noktamızsa, hepimizin çocukluğunun yarım kalmasıydı.
Bizler yaralıydık.
Kalplerimize onlarca bıçak saplanmış ama delikleri ruhumuza açılmıştı.
Ölmemiştik.
Vardık ve pes etmeden var olmaya devam ediyorduk.
Onca yaraya rağmen, onca yıpranışa rağmen, birbirimiz için yaşamaya çalışıyorduk.
Hiç değildik; Hep'tik, Bir'dik.
Koridorda bekleyen bedenleri süzüp zihnimin beni dakikalar öncesine götürmesine izin verdim.
******
"N'aptın lan?" Teo sarsılarak ayaklanıp polislerin tuttuğu Kemal'e doğru atıldı. "N'aptın lan sen?!" Boştaki polislerden birkaçı hızla durdurdu, o'nu. "Bırak! Bırakın, öldüreceğim bu piçi!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLİMRENUS
Teen Fiction*TAMAMLANDI* Yayınlanma tarihi: 15.08.2022 • Geçmiş düzeltilemez veya unutulamazdı. Sadece yok sayılabilirdi. Ve onlar da böyle yapıyordu; Bir gün her şeyin tepetaklak olacağını bilmeden. • Okyanus çocukluk arkadaşları Selim, Eren ve hayatına sonrad...