Selam.
Bu bölüm, benim için özel bir bölüm. Bu yüzden başlangıca kendi günlüğümü yazdım.
Vakit ayırıp yazdıklarımı okursanız çok sevinirim <3
OLRN - 14
"Ölüm Günü"
Bitecek Dertlerimiz - Orhan Gencebay
******
Tarih: Şu an.
Bu kahramanları aklımda kurguladığımda henüz 11-12 yaşlarındaydım. Fazla duygusal bir çocuktum o zamanlar; Duygusal, takıntılı, sürekli düşünen ve genelde mutsuz. Okuldan döndüğümde bir köşeye çekilir ve kendim için oyun arkadaşları hayal etmeye başlardım. Onlara zihnimde hayat verirdim.
Wattpad'le de o zamanlarımda tanışmıştım.
Kendim gibi insanların olduğu bu platformu da o zamandan -2015 yılından- beri kullanırım. (Yalnız olmadığımı görmek iyi hissettiriyor.)
Daha sonralarda fark etmiştim ki, hayalimdeki kişiler durduk yere ortaya çıkmıyordu. Üzgün olduğumda, mutlu veya öfkeli olduğumda yani o an yaşadığım şeyin üzerimde bıraktığı etkiye göre zihnimde bir kahraman beliriyordu. Beni anlayan, sakinleşmemi sağlayan bir kahraman. Ve, 'Bu kahramanlarıma burada da hayat verebilirim.' dedim. Ama bir türlü düzenleyip oturtamıyor, sanki bir şey yaşamayı bekliyor gibi hissediyordum.
Bütün bunlar olurken, hiç planda olmayan bir şey yaşadım.
Babamı kaybettim.
Bir gün durduk yere Okyanus'un babasının öldüğü aklımda canlandığında, nereden bilebilirdim ki yıllar sonra kendi babamı kaybedeceğimi?
Okyanus'la ortak bir yaramız olmuştu.
Ve ben, yazmaya başladığımda, o'nun bu konudaki duygu ve düşüncelerini yazarken aslında kendi duygu ve düşüncelerimi yazar hale gelmiştim.
9. Bölümde bahsi geçen bir parça vardı mesela. "Orhan Gencebay - Bitecek Dertlerimiz" İşte bu parça, babamın öldüğü gün bağlamayla çalıp söylediği son parça.
*
24 Eylül 2021 Hayatımın tamamen değiştiği tarih oldu.
Bir film sahnesi gibi geçen o geceden sonra her şey değişti benim için.
Sanki o günden önce bir hayatım yokmuş veya o tarihten önce yaşadıklarımı zihnimden silmişler gibi hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLİMRENUS
Fiksi Remaja*TAMAMLANDI* Yayınlanma tarihi: 15.08.2022 • Geçmiş düzeltilemez veya unutulamazdı. Sadece yok sayılabilirdi. Ve onlar da böyle yapıyordu; Bir gün her şeyin tepetaklak olacağını bilmeden. • Okyanus çocukluk arkadaşları Selim, Eren ve hayatına sonrad...