OLRN - 44 "Zaman"

35 9 18
                                    

Oy vermeyi unutmayın lütfen 🫶🏻

Oy vermeyi unutmayın lütfen 🫶🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


OLRN - 44

"Zaman"

Nate - NF

**********

6 Haziran 2008

Sıcak bir haziran gününde ikizler ağaç evdeydi. Arda yeni başlayacağı ve yaşına göre oldukça büyük kaçacak bir kitabı kucaklamış, merakla sayfalarını çeviriyordu. Eren'se yerdeki kilime sırtüstü uzanmış, kolları ve bacakları iki yana açıkken ağaç evin tavanını izliyordu.

Okyanus ve Selim yoktu. Arda'ysa kafasını kitaptan kaldırmadığı için oyun oynayacak birini bulamıyor ve canı çok sıkılıyordu. Üstelik hava bu kadar güzelken ağaç evde boş boş yatmak hiç o'nluk bir şey değildi.

"Arda." diye seslendi ikizine.

"Hı?" diye cevapladı Arda, bakışlarını kitaptan hiç kaldırmadan.

"Sana bir bilmece sorayım mı?"

"Sor." dedi Arda, aynı şekilde.

"Şişirirsin balon olur, basarsın dert olur. İlk tattığında hoştur, sonrası boştur."

Cevabın sakız olduğunu bilmesine rağmen, "Neymiş o?" diye sordu. İlgilenmiyor gibi görünse de o'nun kulağı ve aklı hep ikizinde olurdu.

"Sakız, Arda." Gözlerini devirip yerde yuvarlanarak ikizine döndü. "Başka bir tane daha sorayım mı?"

Gözleri kitabın cümlelerinde gezinmeye devam ederken, "Sor." dedi yine.

"Vız vız vızıldarsın, beni rahat bırakmazsın. Fışkırtırım spreyi, attırırsan tepemi."

Derin bir nefes alıp verdi Arda, "Neymiş?"

Bu kez diğer tarafa yuvarlandı, "Sivrisinek," Gözlerini Arda'nın kucağındaki kitaba dikti, "Bu seferkini kesin bileceksin," Arda başını bir kere aşağı yukarı oynattığında, "Harfler dizilmiş yan yana, haydi bana baksana. Sayfalarım var benim, gelip beni okusana."

Tüm bilmecelerin cevabını bilen Arda bu bilmeceden sonra gülümsemesine engel olamadı, "Bunun cevabı neymiş?"

Eren kaldırdığı başını bezmişçesine yere geri bıraktı, "Bazen zekândan şüphe ediyorum, Arda. İkizim misin, gerçekten?"

Hassas noktasına dokunan ikizi yüzünden şimdi başını kitaptan kaldırabilmişti Arda, "Olmasa mıydım?" diye sordu, Eren'in sorusuna ithafen.

Bu kez Eren o'na bakmadı, "Sonunda dikkatini çekebildim."

"Seni dinliyordum, Eren."

"Ama bunu bana hissettirmiyorsun."

OLİMRENUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin