OLRN - 2
"İyi Ki'ler Ve Şans"
Champion - Bishop Briggs
******
02.11.2018
İnsanlar sürekli güldüğümü ve hiçbir derdim olmadığı için çok şanslı olduğumu söyleyip bunu nasıl başardığımı soruyor.
Çok gülen insanlar, en büyük acıları yaşayanlardır aslında. Yüzlerinde peydah olan o gülümsemenin ardındaki acıyı veya acıları sadece kendileri bilir.
'İçine atma.' 'Anlat gitsin.' 'İçine atarsan daha kötü olursun.' vb. Bu sözler onlara göre duymaya alışık olduğumuz 'Günaydın.' 'İyi akşamlar.' kadar sıradanlaşmıştır artık.
Laf aramızda, çokta kulak asmazlar bu sözlere. Onlara göre öyle olması gerekiyordur çünkü. Susmaları gerekiyordur. Vardır bir bildikleri.
Ben de onlardanım işte.
Bu bir başarı gibi gözükse de öyle değil. Göreceli bir durum sadece.
Kimi başarı ve güçlülük olarak, kimi mazojistlik olarak, kimi ise vurdumduymaz bir kişilik olarak görüp küçümser ve kınar böyle insanları.
'Bu kişiler her ne kadar inkâr ederlerse etsinler bu bir çeşit intihardır.' diyen insanlar da vardır mesela.
Aslında bakarsan... bu saydıklarımın hiçbiri umrumda değil. Başardığım bir durum yok yani ortada.
Ha eğer, geçmişe veya geleceğe takılmayıp an'ı yaşamak bir başarıysa, evet. İşte o zaman bu durumda en başarılı insanlardanım.
Günlük 2/6
******
2 Kasım 2019
''Açılın! Kenara geçin!''
Başımda iki korumayla arabaya ulaşmaya çalışıyordum. Eren önümde, diğer çocuklarsa arkamda benimle aynı durumdaydılar. Gerçi Eren'in hiç arabaya ulaşmaya çalışır gibi bir hali yoktu, ''Ben de seni bebeğim! Ben de seni.'' Eren, o'nu sevdiğini haykıran ve korumaları atlatmaya çalışan bir kızın elini tutmuş, o'nu da bizimle beraber yürütüyordu.
''Eren kızın kolu kopacak bırak artık.''
"O bırakmıyor oğlum.''
Gülümseyip el sallarken vücudumu sağlam tutmaya çalışıyordum. Sonunda arabaya ulaştığımızda ben, Teo ve Selim koltuklarımıza yerleşmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLİMRENUS
Fiksi Remaja*TAMAMLANDI* Yayınlanma tarihi: 15.08.2022 • Geçmiş düzeltilemez veya unutulamazdı. Sadece yok sayılabilirdi. Ve onlar da böyle yapıyordu; Bir gün her şeyin tepetaklak olacağını bilmeden. • Okyanus çocukluk arkadaşları Selim, Eren ve hayatına sonrad...