Umarım hoşunuza gider.
OLRN - 10
"Kumral Çocuk"
Feel It - Michele Morrone
Higher Than Before - Flawes******
17.06.2008
Göz Bebeği beni seviyor.
Not: Bana baktığında göz bebekleri kocaman oluyor ve mavileri incecik kalıyor. Bu yüzden Okyanus'a Göz Bebeği diyorum.
Selim'de Göz Bebeği'ni seviyor. Göz Bebeği beni sevmemeli. Eğer beni severse Selim'i sevemez ve Selim üzülür.
Bugün olayı çaktırmadan babama sorduğumda, birilerinin arasına girmenin çok kötü bir şey olduğunu söyledi. Bu yüzden bazen istemesek de geri çekilmemiz gerekirmiş. Eğer isteyerek geri çekiliyorsak buna, 'fedakârlık' deniyormuş.
Ben bugün fedakâr oldum, kahverengi kapaklı defter.
Günlük 5/6
******
Gözlerimi açar açmaz, dün gece uyumadan önce karşı duvara astığım fotoğrafları gördüm.
Önceleri çok yer yadırgardım. Ama uzun bir süredir benim için alışılagelmiş bir durum olmuştu, yatak değiştirmek. Artık yattığım yatağa bir gecede ısınıyordum.
Gerinip yataktan çıkarken bir kez daha homurdandım kasım ayında oluşumuza. Soğuk, beni her zaman huzursuz edecekti.
Sabah rutinlerimi halletmeden önce saate baktığımda fazlasıyla erken kalktığımı gördüm. Selim'in spor saatleriydi. Hamlamış bedenime biraz egzersiz iyi giderdi.
Sporun beni fazlasıyla ısıtacağını düşünüp taytımın üzerine sporcu atleti giymiş, odadan çıkmadan önce, ne olur ne olmaz diye, askıdaki hırkayı da üzerime geçirmiştim.
Alt kata indiğimde spor salonunun aralık kapısından gelen sesler Selim'in orada olduğunu kanıtlıyordu.
Aralık kapıyı itip içeri yöneleceğim sırada, o'nun ettiği işkenceden dolayı, kum torbasına üzülmüştüm, "Sakin ol koca adam."
Vurmak üzere havalanan eli, benim seslenmemle havada kaldı. Vücudu tamamıyle bana dönerken tek gözünü kırptı, "Hayırdır?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLİMRENUS
Novela Juvenil*TAMAMLANDI* Yayınlanma tarihi: 15.08.2022 • Geçmiş düzeltilemez veya unutulamazdı. Sadece yok sayılabilirdi. Ve onlar da böyle yapıyordu; Bir gün her şeyin tepetaklak olacağını bilmeden. • Okyanus çocukluk arkadaşları Selim, Eren ve hayatına sonrad...