Okuma sayımız gayet güzel yükseliyor. Fakat şu oy sorununu bir türlü halledemiyoruz. :")
OLRN - 20"Gece Ruhu"
Bugün Senden Biraz Daha Uzaklaşmak İstedim - Rei 6
******
08.12.2019
Bugün.
Onların kalesine girdiğim, onlarla -o çok istediğim- aynı ortamda bulunup vakit geçirdiğim ilk gün.
İçimde, günden güne, büyüyen tüm ön yargılarımın yok olduğu gün.
Mutlu olmamın yanında şahit olduklarımın kalbime defalarca kez bıçak sapladığı, başkalarının mutluluğunu - bunu her ne kadar kabullenemesem de- çaresizce kıskandığım o gün.
Canım hâlâ çok acıyor günlük.
Ben artık yalnız olmaz istemiyorum.
Günlük 6/6
******
**********
Bakır saçlı kız, çantasından çıkardığı telefonla birlikte, Okyanus'un yanından uzaklaşırken kimi araması gerektiğini çok iyi biliyordu.
Okyanus'un böyle bir teklif sunacağı aklının ucundan geçmemişti.
"Efendim kızım?" dedi Yılmaz'ın gür sesi.
"Şey," dedi çekinerek. "Dediğin gibi Okyanus'un yanına geldim ben,"
"Evet? Bir şey mi oldu?" Yılmaz telaşlanmıştı.
"Yok, hayır," Selin hızlıca yanıtlamıştı sorusunu. "Bir şey oldu ama endişelenmeni gerektirecek bir şey değil."
"Ne oldu o zaman?" İçine su serpilse de meraklanmıştı adam.
"Beni eve çağırdı," Beklemediği için şokta olsa da hevesliydi. Ve bu, sesine oldukça yansımıştı. "Çocuklarla tanıştırmak istiyormuş." Bunu kendi de deli gibi istiyordu.
Yılmaz bir süre sessiz kalmıştı. Oğlunun bu duruma hoş bakmayacağından adı kadar emindi. Ama Selin'in ne kadar uzun zamandır beklediğinin ve bu yüzden istekli olduğunun da farkındaydı.
"Tamam," dedi hattın diğer ucunda bekleyen kıza. "Ben Teo'yu halledeceğim."
Selin'in yeşil gözleri mutlulukla parladı, "Teşekkür ederim." diyebildi sadece.
Gönlü isterdi ki Teo'yu da görebilsin. Ama henüz erkendi. Saklanılanlar ve bilinmezler içinde çırpındıkları hayat buna hâlâ engel oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLİMRENUS
Ficção Adolescente*TAMAMLANDI* Yayınlanma tarihi: 15.08.2022 • Geçmiş düzeltilemez veya unutulamazdı. Sadece yok sayılabilirdi. Ve onlar da böyle yapıyordu; Bir gün her şeyin tepetaklak olacağını bilmeden. • Okyanus çocukluk arkadaşları Selim, Eren ve hayatına sonrad...