OLRN - 21 "Sahte Tesadüfler"

57 16 4
                                    

OLRN - 21

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

OLRN - 21

"Sahte Tesadüfler"

I'll Be Good - Jaymes Young
Dibine Kadar - Duman

******

08.12.2019

9 Aralık'ın şafağından; Merhaba siyah kapaklı.

Bir keresinde Okyanus'un okuduğu bir kitabı incelemiştim. Ve bir satırında, "Fazla bilmek mutsuzluk getiriyor." yazıyordu.

Ne doğru bir söz, benim için.

Bildiklerim; Küçücük bir çocuğun taşıdığı, o kalın kitaplarla dolu olan koca sırt çantası gibi eziyor beni artık.

Keşke hiçbir şey bilmiyor olsaydım.

Keşke her şeyi bilen berbat bi' adam olmak yerine; anne karnında, dünyadan haberi olmadan, doğmayı bekleyen bir bebek olsaydım.

Ama ben bildiklerim karşısında susuyorum sadece. Bu beni gerçekten kötü biri mi yapar?

Eğer öyleyse, ben iyi olacağım günlük.

Okyanus'un gözünde zaten öyleyim ama, ben gerçekten iyi olacağım.

Sadece, "Bizim." için.

Günlük 4/6

******

Teo'dan... (8 Aralık 2019)

Okyanus evden çıktığından beri Eren'in kurduğu ortamda PlayStation'da takılıyorduk. Birkaç saat sonra, kollar Selim ve Eren'deyken ben koltuğa uzanmış ekranı seyrediyordum.

Cebimde çalan telefon, rahatımın bozulmasına; Arayan kişiyse keyfimi kaçırıp bahçeye çıkmama sebep olmuştu.

Aramayı yanıtlayıp, "Söyle." dedim kenardaki ağaçların altına yürürken.

"Seni aradığım için ne kadar da mutlusun(!) oğlum." Klasik, Yılmaz Korhanlı kinayeleri.

Hiçbir şey söylemeyip derince nefes verdiğimde, "Tamam, telefonda uzatmayacağım merak etme." dedi. "Çünkü yanıma gelmen gerekiyor."

Kaşlarım çatılmıştı, "Sebep?"

"Uzatmayacağımı söylemiştim," Ve, "Acele et." deyip aramayı sonlandırdı.

Emir almaktan nefret ediyordum. Ancak konuşmak istediği konu, son zamanlarda tüm ilgimin üzerlerinde olduğu kişilerle ilgili olabilirdi.

İçeri girer girmez, kenarda duran ceketi üzerime geçirirken, "Ben çıkıyorum." dedim çocuklara.

OLİMRENUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin