Her yorum yaptığınızda eksik olan yerleri tamamlıyorum. Yorum yapmayı unutmayın😚
Yedizlere hamileydim, Zerrin kontrollü olarak bazılarının hamileliğini bitirip en fazla iki tane bebeği bırakacağını söylediğinde şiddetle karşı çıkmıştım buna.
Tehlikeli olduğunu biliyordum ama yinede istiyordum. Çünkü bu seferki farklıydı. Kendi isteğimle oluyordu. Bir eşim vardı, birbirimizi sevip değer veriyorduk ve sen onun çok iyi bir baba olacağına emindim.
En önemlisi kendimi kabul etmiştim ve bilinçli olarak anne olmak istiyordum. Korkuyordum korkmasına ama karnımdakilerden feragat edip ikiye indirmeyi kaldıramazdım.
Hem bu seferki farklıydı, tüm prosedür tamamlanmıştı. Pars hamileliğimin başından beri düzenli olarak kanıyla güçlü kılıyordu beni, her zamankinden çok daha güçlü hissediyordum. Hiç bir şeyi şansa bırakmayacaktık bu sefer.
" Pars çok heyecanlıyım, onları göreceğiz."
Her şey o kadar farklıydı ki Pars bana heyecanlı heyecanlı bakarken elimi avucuna almış öpüyordu. Bense mutluydum. İyi hissediyordum.
Hafifçe şişmiş olan karnıma jel sürüldüğünde irkildim. Pars hemen daha çok yaklaşmıştı yanıma.
" Zerrin, nasıllar, saglıklar mı?"
Zerrin bİr süre cihazı karnımda gezdirdiğinde ekrana bakıyordum. Pars'a döndüğümde kaşlarının çatıldığını gördüm.
" Zerrin burada üç fetüs gözüküyor. Heyacanlı olduğum için diğerlerini göremiyorum değil ki?"
" Ne?"
Hiç bir şey anlamamıştım.
" Zerrin bir sorun mu var?"
"Aslında yok. Hatta iyi bir haber."
" Nasıl yani?"
" Pars yanlış görmüyorsun üç kese ve üç bebek var. Ortak damardan beslenen bebekler vücut tarafından resorbe edilmiş yani emilmiş."
" Ben mi bir şey yaptım. Çocuklarımı mı sindirdim?"
Pars destek olmak için elimi sıktığında ekrandan gözlerimi almıyordum.
" Yanlışlık olmalı."
" İyice baktım. Halk arasında ikizini yiyen bebek efsanesi gibi düşün. Güçlü olan diğerinin kaynaklarını tüketiyor ve fetüs zayıflıyor, şanslısınki bebekler vücut tarafından emilmiş. Hiç bir sıkıntı gözükmüyor. Daha hamileliğinin çok başındasın, ilkinden daha rahat bir gebelik olaçak. Ayrıca senin yaptığın yapmadığın bir şeyden dolayı olmadı bu olay. "
Zerrini şuan parçalamak istiyordum. Ama içten içede rahatladığımı göz ardı edemezdim. En çokta eğer ölürsem ardımda bırakacaklarım için korkmuştum.
Pars karnımı silip alnımı öptüğünde boynuna sarıldım.
"Üzüldün mü?"
" Rahatladım desem kızar mısın?"
" Kızmam."
" Tamam o zaman söylemeyeyim, bazen kızmam desende kızıyorsun çünkü."
Pars zaten dört çocuğa bedeldi. Onunla idare edecektim artık.
" Cinsel yaşantınıza abartmamak şartıyla devam edebilirseniz. Bir de gündüzleri ormana girmeyin artık, çocuklar seziyor. Sizin böyle olacağınızı asla tahmin etmezdim"
Yüzüm kıpkırmızı olurken başımı Pars'ın boynuna sakladım.
" Zerrin!"
" Bu doğal bir süreç, hamile olanlarda cinsel istek artışı görülmesi normal, ilkinde olmamış olması şimdi ol...."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Panter Adam _ GAY - MPREG
FantasyTamamlandı Fantastik- MPREG hikayesidir. Hikaye interseks bir birey ve Panter adam adasında geçmektedir. Hikayenin fantastik ögesi erkek hamileliği değil panter insan olayıdır. 13.06.21