Bölüm 5

19.9K 1.5K 467
                                    

"Banyo yapmak istiyorum."

"Sağdaki kapı ebeveyn banyosu. Orada rahatça banyonu yapabilirsin. Temiz havlularda hazır. "

Her şey iyi hoştu da giyebilecek kıyafetim yoktu ki benim.

Bakışlarımı üzerime çevirdiğimde sanki diyeceğim şeyi anlamış gibi bir şey dememe gerek kalmadan konuşmaya başlamıştı.

" Merak etme. Gardropta senin için kıyafatler var. "

Şaşırmıştım.

"Nasıl yani?"

Elini ensesine götürüp sıktı. Ne zaman böyle yapsa benim bilmediğim bir şey söyleyeceğini anlayabiliyordum artık.

" Ben kaçtığım zaman yaralı olmama rağmen seni bulmaya çalıştığım için buraya hiç gelmedim ama kaçtığım gün bir telefon açıp neyin peşinde olduğumu haber verdim. Seni öğrenir öğrenmez rahat etmen için hazırlık yapmalarını söylemiştim."

Tükürüğüm boğazıma dizildiği için yutkundum.

" Peki beni nasıl bulabildin?"

Bana kararsız bir bakış attığında gözümü açıp kapadım. Beklediği onayı almış gibi anlatmaya başladı.

" Bir hafta önce kaçtım, aynı gün evraklardaki tüm kadınları ziyaret ettim ama hiç biri hamile değildi.  Bu işlemlerin yapıldığı hastaneye gittiğimizde benimle beraber olanlardan biri doktorlardan birini konuşurken duyduğunu söyledi. "

En heyecanlı yerinde kestiğinde  devam etmesi için yüzüne baktım ama kitlenmiş gibi devam etmedi.

" Pars? Doktor ne demiş peki?"

Dişlerini sıktığında yine onu sinirlendiren bir konuya parmak bastığımı anladım. Bu adamı çözmek çok kolaydı. Yüz ifadesi tüm düşüncelerini ortaya koyuyordu.

Yalana batmış onca insan varken duygularını gizleyememesi beni etkilemişti.

" Seni sinirlendirecek bir şey söylemişler. Anladım. Ama merak ediyorum. Nasıl hamile kaldığımı bilmiyorum, en son hatırladığım şey 4 ay önce kadın doğum uzmanına gittiğim. Gerisi yok. Onların bu aşılamayı yaptığı yer, o hastane olmalı, değil mi?"

Anlatmak istemiyordu ama ben diretmekten kendimi alamıyordum .

" Pars bana her şeyi söyleyeceğini söylemiştin. Sana güvenmekle hata mı ettim?"

Yüzü bu çoçuğun senden olduğuna nasıl emin oluyorsun dediğimdeki gibi çarpılmıştı. İleri gittiğimi anladığımda konuşmaya başlayacakken Pars araya girdi.

" Pamir ben söylediklerimin arkasında dururum ama seni üzmek istemiyorum."

Yüzümde ne gördü bilmiyorum ama konuşmaya devam etti.

" Peki anlatacağım. Ama kötü olursan dur de."

Onun gerginliği beni de etkisi altına almıştı.

" Doktor 4 ay önce hastaneye çift cinsiyetli birinin geldiğini ve sonucun ne olacağını merak ettiği için hastanedeki en taze sperm örneğini yumurtalıklarına enjekte ettiğini söylemiş."

Elim ayağım boşalmıştı. Bir deney faresi gibi kullanılmıştım. Bir interseks birey olarak zaten besbeter olan hayatımı hiçe sayıp bana bu iğrençliği yapmıştı. Kendimi çok kötü hissediyordum. Midemin bir anda ağzıma gelmesiyle banyoya fırladım.

Ben lavaboya içimdekileri boşaltırken Pars önüme düşen saçlarımı alnımdan çekip elini belime dolayarak destek olmuştu.

Evimdeki günde olduğu gibi eline su alıp ağzımı çalkalamamı sağlayıp yüzüme su vurmuştu.

Panter Adam _ GAY -  MPREGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin