*2022*DING DONG!
Bryan Hariss yang baru sahaja menuruni tangga terdengar bunyi pintu ditekan dia melihat ke arah jam dinding sudah pukul 3:30 petang hari ini dia cuti untuk menemani Afifah Khan Beli barang-barang dapur setiap bulan akan mereka keluar Alhamdulilah perkahwinan dia dengan Afifah Khan dalam keadaan selamat Insha Allah . Afifah Khan yang sedang menyusun tepung gandum terdengar bunyi loceng rumah ditekan dia bangkit untuk melihat siapa yang datang. Aku berjalan menuju ke pintu mata aku membulat melihat agenda yang aku sendiri tidak boleh sangka kan.
Seorang perempuan berambut paras leher memeluk Bryan Hariss "lepas lah gila kau dah kenapa bodoh"suara Bryan Hariss menjerkah wanita itu, Afifah Khan yang baru nak menangis betul orang kata kena dengar dulu perjelasan bukti depan mata tak cukup kena dengar kedua pihak salah satu yang berbeza cerita maka diorang hanya datang sebagai perosak rumah tangga. Bryan Hariss menolak kuat perempuan yang memeluk tubuh dia "adoi pelan lah sikit,you ni kasar dah kenapa!" Riak gadis itu dengan jelas kesakitan,Bryan Hariss menjeling tajam
Ada dia peduli,sakit kau tak sebanding sakit isteri dia tahu "a..awak!" Bryan Hariss tersentak bila suara Afifah Khan sudah ada si belakang dia perlahan-lahan menoleh ke belakang betul sangkaan dia isterinya mesti sudah melihat agenda bodoh ni .
"He..y sayang ,sayang jangan fikir berbukan abang tak macam yang sayang bayangkan tau" diraih tangan sang isteri lalu dikucup ,aku yang melihat berasa dihargai tau "so betullah yang you dah kahwin!" Suara perempuan itu yang tidak dia kenali memandang dirinya seperti seorang perempuan yang sudah menyondol milik orang tapi Bryan Hariss kata dia cintakan aku dari bangku sekolah sama macam aku cintakan dia sejak kali pertama dia melangkah masuk ke sekolah nya itu.
Menggigil badan Bryan Hariss bukan takut atau kantoi cuma rasa nak pergi lempang budak perempuan " Itu hak aku,kau bukan sesiapa yang berhak putuskan siapa yang aku nak kahwin" balas Bryan Hariss dengan nada tinggi dia tak perlukan restu atau kata putus untuk dia berkahwin .
Cukup lah kata hati yang berperang dengan minda untuk memiliki Afifah Khan " I thought perempuan you lebih better ,talent, and ya normal tak-"
"Kau datang sini untuk apa! Kalau setakat nak hina bini aku baik berambus. . Jangan buat aku baran tak bertempat kau kenal aku perempuan atau lelaki aku tak pernah bezakan. Sakit sama-sama merasa !" Gadis itu mengetap bibir hebat sangat ke perempuan ni sampaikan Bryan Hariss sanggup back up macam ni. Aku melihat suami aku dengan perempuan itu memandang antara satu sama lain apa Yang sebenarnya yang terjadi dia terhimpit .
"Saja melawat you dengan yang lain,Muaz cakap you cuti so I ingat nak ajak you teman I lepak!" Bryan Hariss mengetap bibir Babi lah dapat member macam ni tak boleh nak senyap-senyap patut lah beria tanya dia kerja ke tak sebab betina ni nak datang rumah dia cuba bayangkan kalau isteri yang buka mesti dah kena lebih teruk m kita sebagai lelaki perlu melindungi isteri kita dari orang yang kita kenal ,mak hina atau apa terus tarik bini ajak shopping bukan duduk dekat situ tadah hendikan,tomahan si ibu tak semua suami berani buat hanya batang menyumbang sperma sahaja lebih tapi keberanian langsung tiada bodoh bukan.
"Aku buzy!kau balik jelah Amanda aku tak larat nak bertengkar dengan bini aku sebab kau " Amanda memandang tajam ke arah perempuan yang jadi isteri kepada Bryan Hariss. "Fine I balik " terus angkat kan kaki lalu beredar, Bryan Hariss menarik nafas lega "siapa perempuan tu,dia ke perempuan yang buat awak pernah balik lambat dulu!" Ambik kau kena perli ,tak sangka yang isteri dia masih ingat hal yang lama aduhai.
"Not her ,dia baru je balik Malaysia yang abang tahu jelah .Alah sayang jangan lah marah abang kan dah lepas. Sayang nak baby tak!" Aku yang dengar terus mencubit lengan Bryan Hariss "otak tak boleh bawak bincang betul lah awak ni , dah jom makan" semakin kita menjalani kehidupan rumah tangga semakin itu lah perasaan garang dalam diri kita bangkit patut lah perempuan bila dah kahwin akan berubah .
"Lahh..lah sayang abang tanya je" Afifah Khan sudah pun berjalan masuk ke ruangan dapur manakala dia masih terkedek-kedek kejar isterinya "tu bukan tanya tapi ambil kesempatan!" Jeling aku ke suami aku ,ada sahaja akal untuk dia buat aku ni hilang ingatan t.
"Lahh sayang bukan dosa halal ni!" Usik Bryan Hariss lagi
"BRYAN HARISS awak jangan nak ngade ,saya boleh demam tengok perangai awak tau" tergelak Bryan Hariss takut lah tu "Sayang!"
Aku menatap wajahnya "love you.." pipi aku mula terasa panas, adakah aku blushing oh my god malunya "awak ni kat dapur pun nak sweet ke ,nah makan dulu saya ambil air sekejab" Bryan Hariss tersenyum manis apabila dia melihat isterinya tidak tentu arah bila dia mengungkap kan kata kata seperti itu. Afifah Khan kau sudah cantik dari luar dan dalam jangan risau aku seorang sahaja yang boleh melihat Sisi baik atau buruk kau sayang.
-
"Kau tak payah berangan lah Amanda oi dah berapa banyak model, perempuan hot dekat sini dia tolak " semua orang tahu hal itu yang Bryan Hariss memang cintakan isteri yang berkulit gelap itu namun mereka perasaan kulit isteri Hariss sedikit cerah. "Apa yang hebat perempuan keling tu ,tak tahu dah macam dayang senandung pun aku ada tengok bini dia,aku akan pastikan mata Haris tu terbuka atas kecantikan aku!" Sudah lah seksi,berambut paras leher,kurus dan berisi. Kerja elok ok lah tu apa yang kurang lagi.
THANK YOU FOR WAITING
YOU ARE READING
MRS BRYAN HARISS ✓| 06
Romance🐾Time:5:00Ptg 🐾Date:19.11.2021 🔖Mrs.Bryan Hariss •BRYAN HARRIS & AFIFAH KHAN 🚫 Dilarang mencetak atau meniru dah miskin sangat ke otak tu sampai nak curi idea orang! °AFIFAH KHAN seorang wanita beragama Hindu Muslim. Dia seorang yang lemb...