PART {24}

577 138 4
                                    

*2022*

"Sayang kenapa abang tengok muram je" tegur Hariss dia melihat wajah isterinya muram macam ada masalah sahaja , pinggang aku ditarik oleh Hariss suka betul lah main pinggang orang memang takde pinggang sendiri ke apa nak main sabar je lah wahai body cehh gitu. "Pasal Uni" Hariss mendagukan wajah nya diatas bahu isterinya lalu mengucup lembut pipi isterinya itu "kenapa dengan uni any problems honey!" Apa masalah dengan uni ada budak kacau bini dia ke hola mintak di jauhkan please tak sanggup huhuhu.

"Bukan pasal tu tapi err... "Aku nak cakap ke tak kalau tak nanti dia cakap aku penipu kaki sorok lah apa lah aku bukannya pandai menipu kalau korang reti menipu meh sini ajar tips macam mana tak kantoi,"sayang terus terang je dengan abang kenapa sebenarnya!"aku menarik nafas dalam-dalam sebelum menghembuskan ia keluar rasa macam nak ambik ujian spm pulak lai macam haa yang dah merdeka sebab dah habis exam tu author ucapkan selamat (29/11/2019) jadi manusia bukan setan okay 😂.

"Sebenarnya dekat Uni diorang akan adakah hari macam events in love gitu lah saya pun kurang pasti kena pakai gaun macam ii lah jadi hmmm...kehadiran wajib tapi saya tak nak pergi"Hariss tersenyum nipis "sayang abang tahu sayang takut malu lagi kan tapi sayang itu kan sekali memang tak rugi tapi one day akan terjadi tak apa abang teman okay"aku menjeling tajam kearah Hariss nak teman aku eah ke nak mengatal dekat uni aku bukan boleh dipercayai dengan lelaki macam Hariss nih harap je handsome tapi hampeh zero."kulit sayang kan dah cerah sikit sejak dah amalkan produk tu tengok nih dah bam ii pun"aku mencubit lengan Hariss Ya Allah laki aku nih boleh dia kata aku bam-bam nak kena babab ke apa nih.

"Sakit lah sayang "rengek Hariss "padan muka usik lagi kang dah kena ,dah malas nak layan awak baik saya cari mama untuk dipeluk" baru sahaja aku nak berjalan keluar lengan aku terus disambar aku melihat kearah Hariss dengan pandangan penuh tanda tanya dah kenapa pengan lengan aku nak kena SmackDown ke apa kalau nak tunggu 20 tahun lagi gila apa? Nak SmackDown husband sendiri jatuh maruah aku sebagai wanita woi kurang pahala aku nanti."mama keluar pergi rumah kawan dia baru je mama cakap ngn abang tadi"aku dan garu kepala keluar malam-malam macam nih mungkin pergi kelas mengaji kot tak apa lah "disebabkan mama tak ada ..."Hariss tersenyum sinis melihat atas dan bawah Afifah Khan.

"Jom buat anak!" Terus dia menjerit sambil melompat keatas katil sakit gila badan aku kena hempap dengan badan suami aku tak tahu ke cik abang badan awak tu macam tong gas berotot eahh kejab ada ke arrg lantak lah janji aku sakit 😂. "Otak kuning satu hari memang tak boleh eah" Hariss mengelengkan kepalanya tanda tidak boleh "lumrah lelaki wanita bukan untuk disakiti tapi disedapi muahahh aummm"aku terus mengetuk bahu Hariss dengan sekuat hati.

Ada pulak ke situ mesti curi ayat budak Insta yang tak boleh pakai nih .

Sambungan malam!

(Habiskan selagi mampu nak berhenti cepat)

MRS BRYAN HARISS ✓| 06Where stories live. Discover now