PART♪~18

672 145 9
                                    

*2022*

Hariss mengukir senyuman manis pada isteri nya yang sedang tidur diatas sofa kesian pulak buah hati dia tidur atas sofa dah kata balik rumah degil nak jugak teman bagus jugak sekurang-kurangnya keselamatan isterinya terjaga bila berada di depan matanya ,dia tak akan bagi sesiapa sentuh Afifah Khan never can't happen .Hariss bangun dari melabuh laptop yang terbuka ditutup lalu dia bergerak mendekati tubuh isterinya itu,ubun-ubun isterinya diusap lembut.

"Tuan"Hariss terdengar suara anak buahnya terus dia menoleh wajahnya berubah dingin "ehmm"dia malas nak dengar terus dia sambung mengusap kepala isterinya itu berlapikkan tudung berwarna grey "Saya dah kumpul kan dan cuma tunggu Tuan 'butakan' Puan sahaja"Wajah Afifah Khan dia pandang dengan pandangan kosong,bibirnya mengorak senyum nipis 'aku buat semua nih demi kebaikan kita aku tak nak kau ada...' . Hariss mengusap lembut wajah isterinya dia menyentuh bibir isterinya lembut.

"Kau keluar kejab lagi aku sampai"anak buahnya itu terus beredar meninggalkan dirinya bersama isterinya adakah dia patut 'membutakan' isterinya ,adakah cara ini yang mampu buatkan isterinya noo dia tak sanggup tapi kalau ini adalah cara terbaik dia terpaksa 'butakan' mata isterinya itu "aku sayang kau tapi sayang aku terpaksa 'buta kan' kau buat sementara waktu sahaja" pisau lipat yang berada di belakang poket seluar nya terus dia mengambil pisau tersebut.

Beberapa jam kemudian tubuh aku terasa sejuk seakan ada ditempat yang beku sahaja aku tak tahu aku cuba gagahkan membuka mata namun saya 'gelap' apa yang berlaku sekarang nih kenapa aku tak boleh tengok"tolong!... Hariss tolong!"aku meronta minta pertolongan aku berasa tidak sedap hati tangan aku terikat"arrgg!" Ketat gila dia ikat tak guna siapa yang culik aku nih Ya Allah apa salah aku jangan-jangan perempuan yang sedang aku dekat pejabat suami aku.

Sikap tak puas hati dia menculik no tidak aku tak nak berburuk sangka ,kaki aku digari kenapa aku rasa macam aku duduk dibawah ruangan yang banyak dengan tulang sahaja Ya Allah apa yang terjadi apa yang kau tunjukkan dekat aku bagaimana aku boleh berada disini kenapa mata aku tak boleh melihat lagi "Dah bangun ke perempuan"pancaindera aku mula bertindak balas apabila suara seseorang menyapa "awak nak apa saya kat mana lepskan saya kenapa culik saya" bertubi-tubi pertanyaan aku cuba nak dapatkan jawapan padahal aku tahu penjahat tak akan bagi jawapan dengan semudah abc macam tu.

"Mana suami saya,saya nak jumpa dia lepaskan saya ,saya nak suami saya..Hariss tolong!!" Aku cuba lepaskan diri dayanya itu mustahil mana Hariss nih Ya Allah aku takut terlalu takut adakah ini mimpi ngeri yang akan berakhir "diam!"lelaki dihadapan aku mengarahkan aku untuk diam ingat aku nak dengar lah tu tolong lah aku tak akan berdiam diri selagi ada peluang selagi tu aku akan cuba selamatkan diri"lepas lah.. Hariss!"  Aku nak suami aku balik mana awak Hariss saya nak awak.

Hariss menyentuh bahu anak buahnya "kau blah"lelaki itu mengangguk tanda faham dengan arahan boss nya itu. Kaki isterinya terpaksa dia rantaikan agar isterinya tidak dapat melarikan diri, namun dia buka rantai tersebut "aku bukak,kau jangan nak lari"suara Hariss dikeraskan supaya isterinya tidak mengacam ini adalah dia . Aku yang dengar hanya mengangguk aku takde apa-apa lagi aku lemah tenaga aku dah hilang suara aku dah sakit sebab menjerit tadi dasar lelaki bodoh berani dia ikat aku macam nih dasar mu.

"Encik tolong lah lepaskan saya,saya nak jumpa suami saya tolong lah encik saya merayu"Hariss tersenyum sinis apabila suara isterinya bergetar ketakutan apabila merayu "tak semudah tu aku nak lepaskan... suami kau dah jual kan kau dekat aku and kau sekarang hamba aku"Hariss sengaja mengusik isterinya itu ,aku yang dengar terus mengeleng kepala mendengar balasan lelaki itu no Hariss tak akan buat aku macam tu adakah cinta yang dia tunjuk tu hanya ingin 'buta kan'  cinta dia terhadap aku.

"Tolong lah encik lepaskan saya,saya sanggup bayar encik janji encik lepaskan saya " aku sanggup bayar lelaki nih aku tak rela sumpah aku tak rela Hariss sampai hati awak khianat saya apa salah saya oh ini sebab saya hitam berkulit gelap tak menarik kan haha lelaki semua sama tak pernah faham apa lagi Hariss awak nak seksa saya ke . Tubuh aku ditolak jatuh diatas sesuatu yang lembut macam katil entah lah tapi rasanya macam katil "kau bayar dengan badan kau boleh"aku menggeleng kepala ni aku tak nak maruah aku cuma untuk suami aku.

"Saya tak nak lepaskan saya ,saya isteri orang tolong lah encik..."bibir aku diragut lembut oleh lelaki tersebut dia mengucup lembut bibir aku perlahan-lahan tangan pergi kearah belakang rambut aku . Aku pejam kan mata bila tangan satu lagi menyentuh peha kanan aku ,aku menolak tapi sayang kudrat aku tak sekuat lelaki dihadapan aku Ya Allah apa yang terjadi aku tak rela diperlakukan sedemikian rupa sehingga tubuh ku diratah oleh lelaki yang bukan suami aku "Sayang kenapa tak kiss abang balik" aku terdiam seketika apabila suara Hariss mula kedengaran.

Kejab aku pening yang cium aku suami aku ke eah bukan ke yang aku nak pengsan boleh tak pening dah nih , Aku terasa ada kain yang melekat pada mata aku perlahan-lahan aku membuka mata and ya aku boleh melihat balik tak guna punya budak boleh dia tutup guna kain patut lah aku buta kejab dalam gelap hampeh . Wajah Hariss yang terkena cahaya matahari membuatkan aku sukar untuk membuka kelompak mata dengan jelas.

Hariss bergerak sikit membenarkan isterinya membuka kelompak mata ,secara sikit demi sikit aku buka wajah Hariss aku pandang"Awak !"Hariss mendekatkan bibirnya dengan bibir aku ,sekali lagi bibir aku diteroka lembut oleh Hariss . Aku membalas kucupan Hariss dalam masa yang sama aku pening apa yang berlaku sebenarnya "Abang nak baby boleh"aku dah terbuntang apakah jadi nya Hariss dia .. bilik berwarna hitam merah manakala keadaan yang sejuk akibat aircond dipasang.

"Diam tu tandanya setuju ann"Hariss tersenyum sinis lalu menyentuh lembut wajah isterinya,dia lah yang menculik isterinya untuk apa untuk jadikan Afifah Khan seorang isteri yang sebenar.Apa maksud buta sebenarnya dia gunakan pisau untuk mengoyakkan kain berwarna hitam untuk dijadikan kain supaya boleh menutup kelompak mata Afifah Khan, semuanya dia buat demi mereka berdua dia nak Afifah Khan boleh hidup aman apabila sisi.

Selesai sahaja mandi wajib aku menjeling tajam kearah Hariss yang memandang aku dengan pandangan mengoda"kenapa tengok abang macam tu nak lagi ke"bibir Hariss mula mengukir senyuman miang siap dia buat jilatan padu bhai astaga tak mengaku suami wey tapi tak tak boleh nanti aku meroyan macam tadi hahah. "Perlu ke awak culik saya macam tu ,awak tahu tak saya takut kalau awak mintak saya bagi lah sebab saya isteri awak itu hak awak "Hariss tersengih menayang wajah yang comel dengan puppy face. Kalau nak bagi nafkah batin pun perlu ke culik bagai pastu ikat aku bukan ikat je aku kena gari lah anda rasa saya ada masa nak bermain game tolak tengok macam tu.

"Honey c'mon lah sweet apa macam tu jarang orang buat macam ni tau abang je yang baik hati buat macam tu ololo sayang bukan abang sengaja anggap sahaja hadiah hehe"aku mencebik hampeh punya suami nasib kau handsome kalau tak dah lama aku baling kuali opah dekat muka kau gatal tak bertempat culik aku semata-mata nak tu tak ke ishh sabor jelah "sayang nak lagi boleh"Hariss tersengih menayang sebaris gigi putih miliknya "takde"terus aku jawab dengan pantas "aipp bukan sayang cakap ke tadi kalau nak tu kena mintak"Hariss datang menghampiri aku ,kaki aku kain mengundur ke belakang.

Ahhh sudah menyesal pulak aku cakap macam tu.

TERIMA KASIH
SELAMAT DATANG KE PART 19

MRS BRYAN HARISS ✓| 06Where stories live. Discover now