PART {39}

259 12 0
                                    


     2022

Segenap satu minggu sudah Myrasara sudah sah bergelar isteri kepada Neilsen dan genap jugak kandungan nya 1 bulan apa yang perlu dia buat untuk hidup dia . "Myra kenapa diam aku tanya kau ni,nak beli pape lagi tak!" Sergah Nielsen sambil menyentuh lembut pipi Isteri takkan lah dia nak lempang bini dia depan orang ramai agak-agak lah dia bukan nya kejam sangat setakat menyampah dekat perempuan jelah .

"Err apa.. maaf awak saya tak sedap badan!" Nafi Myrasara dia tidak tahu kenapa dia suka mengelamun memikirkan masa depan yang dulunya cerah sekarang ni gelap dan malap tiada apa lagi Yang perlu dia perjuangkan dia sudah tidak ada apa-apa perasaan lagi terhadap lelaki dan Nielsen sanggup menikahi dirinya yang sudah mengandung anak luar nikah dan anak dari abang tiri dia sendiri ada lagi kah lelaki seperti ini.

"It's oky , kau nak r..."

"Hidup lagi kau bro ingat mati dah dekat China!" Sergah Bryan Hariss bersama Afifah Khan yang sedang membeli barang bersama-sama pasangan yang saling mencintai akan nampak berseri selalu tahu manakala yang beria akan nampak bodoh . Nielsen tersenyum sinis lalu bersalam dengan Bryan Hariss "aku mati kau yang kena lokap bodoh!"

Ayat kalau tak kasar bukan lelaki ye

Myrasara melihat perempuan yang pernah dia lempang teringat kembali detik di mana Ashraf putus akibat perempuan ni " ooo ,sayang ini Minyak Jisem tau adik Muaz buaya darat. Kalau sayang nampak dia bunuh je abang ok je" Afifah Khan menepuk dahi

"Yelah kau yang aku cepuk ajar bini bebukan"wajah Bryan Hariss mencebik,lengan Nielsen dipaut kuat membuatkan Nielsen tersadar bahawa Myrasara ketakutan " aku gerak dulu lah next time hangout, lagi satu dia bini aku. Make sure Muaz tak sentuh perempuan ni!" Bryan Hariss hanya beriak biasa bukan dia kesah dengan siapa kawan dia nak kahwin janji jangan dengan bini dia yang tercheta tiberr

Sudah memang tak ada penghujung cerita lah jawab nya "leklok anak sarkas"jerit Bryan Hariss terus Afifah Khan menepuk lengan kanan suaminya "Cuba panggil kawan leklok ini layan macam apa dah awak ni!"

"Tu bukan kawan abang itu peliharaan abang elok je jadi manusia ann" ini lah Bryan Hariss makin dilayan makin sakit kepala dia dibuatnya. "Suka hati awak lah ,tapi bukan ke awak cakap yang Muaz tu takde adik beradik?"

"Kandung je kalau tiri ada, lagipun sayang abang kenal Muaz tu dia memang bapak setan dekat sini tapi hati dia baik cuma sesat jalan tak boleh u turn abang tegur dia bodoh kan abang je nanti!" Padahal dia lagi sokong kalau Mua'zzam buat hal tukang angkut support dia lah hahaha.

    "Kau kenapa tadi macam nampak hantu!" Soal Neilsen

"Perempuan tu lah yang buat kan saya kena macam ni!" Ujar Myrasara kalau tak sebab Afifah Khan mesti hidup dia tak semalang ni

"Bukan salah,aku tahu kau pernah lempang dia dekat kolej. Kau hina,maki caci dia sebab dia hitam I'm right "terdiam Myrasara " kulit dia hitam bukan salah dia,itu ciptaan Allah kau kalau hitam mesti kau berusah nak putih,nak cantik beza dia tabah kau lemah. Aku tahu Hariss upah Muaz untuk 'tu' I know every thing!" Tak salah kan isteri dia

"Next time kalau kau tak suka seseorang just pendam je jangan luahkan sebab mulut kita ni lah akan binasa kan tubuh kita . Ingat kau sekarang isteri aku dah jadi tanggungjawab aku . Aku takkan biarkan sesiapa sentuh kau walaupun perempuan faham" Myrasara memeluk tubuh suaminya..

"Hik..hiks.. sa..ya . Hikshh..."

"Shustt dah aku ada ok !" Nielsen lembut bukan orangnya "

****

"Sayang ahhh aummm!" Suara kucing Bryan Hariss kalau tak buat orang takut tak sah tau tengah sedap aku tengah nak masuk bilik air nak mandi boleh pulak dengar suara harimau gatal panggil geli pulak telinga dengar nya ,aku kalau tak toleh dosa kalau dah tolak bertambah naya dah lah malu aku tak pernah hilang sampai sekarang

"Yee.."

Bryan Hariss menanggalkan tali leher miliknya lalu berjalan mendekati isterinya dikucup lembut leher Afifah Khan "arr geli" terus aku lari masuk dalam bilik air suami aku ni kalau tak gatal sehari tak sah tahu boleh gugur jantung aku lah tak tahu ke yang bini dia ni masih bermimpi dapat kahwin dengan crush sendiri senior sendiri arrr rasa indahnya ye berangan namun realitinya sangat lah nyaman.

"Sayangg buka lah pintu kita mandi together-together nak!" Aku rasa nak cepuk lah suami aku ni

"Awak jangan nak ngada ,saya dah seram tahu dengan awak gatal!"  Tergelak Bryan Hariss "gatal dengan awak je sayang oi !"

Kring...

"Alah shitnya siapa call pulak ,kejab eahh sayang abang jawab fone" pergi lah lama-lama pun tak apa abang oi bini pun tak kesah sebelum singa tu datang balik baik dia mandi cepat then boleh lari ke dapur

" Mampus mak aku sorry mencarut to u hahah" terus Bryan Hariss angkat telefon miliknya "hello Mumm kenapa call ada masalah ke?"

Terjongket kening Bryan Hariss dibuatnya " oo ok nanti Har usahakan!"

"Ok lah Mumm har ada projek malam nak sambung bye!" Terus ditutup telefon dan berlari ke pintu bilik air ,baru dia nak pulas terus wajah Afifah Khan kelihatan jelas " what sayang tak tunggu abang pun!"

"Nanak awak gatal!"

"Sorry sayang mummy said dia nak cucu let go make it" membulat mata Afifah Khan lalu si suami menarik sang isteri masuk semula dalam bilik, Afifah Khan mulai cuak "NOOOOOOO!"

Thank  you for support and waiting



Thank  you for support and waiting

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jemput lah baca novel baru author

🥺 Tak banyak pun 80 muka surat je

MRS BRYAN HARISS ✓| 06Where stories live. Discover now