Novel ni author hanya buat 60 muka surat sahaja harap boleh faham dan terima KENYATAAN ye anak anak oren tomey
Keesokan harinya...
" Sayang..sayang..sayang..!" Rengek Bryan Hariss dengan wajah yang polos dipeluk nya tubuh sang isteri macam budak 5 tahun hilang mak sahaja perangai manja Bryan Hariss tak pernah dipisahkan tahu sentiasa buatkan hati nya mekar dan tertawan.
"Apa dia awak!" Balas Afifah Khan sambil mengusap lembut tangan sang suami yang sedang memeluk tubuh nya "nothing rindu kat sayang!" Bryan Hariss ni makin lama makin gedik tahu tak pernah nak elok sungguh.
"Ngade eahh!"
"Takpe ngade dengan isteri sendiri dapat pahala tau ,awak ada takde lemah!" Afifah Khan yang dengar tergelak telatah comel sang suami "sayang lapar tak nak makan tak ni? Kalau tak kita singgah dekat depan Restoran Itali tu" Bryan Hariss memberi cadangan untuk makan dan apa yang harus dibuat
"Cari kedai biasa je lah awak,saya rasa sana mahal lah . !" Ujar Afifah Khan ,aku tahu lah makanan itali sesedap tapi aku ni melayu tekak kena lah makan makanan melayu . Maaf ye saya ni duduk si Malaysia tekak saya masih tekak kampung tahu jadi yang stay duduk dekat Luar Negara jangan nak berlagak lah tak makan itu ini . Melainkan kau lahir dekat sana itu dia faham tekak mat salleh celup tu.
"Sayang tak makan makanan luar kan !" Soal Bryan Hariss
"Heheh tahu tak pe lagipun awak,saya ni mana pernah makan makanan macam tu !> Saya selesa je makan roti canai ke ,roti bakar janji halal dan sedap je!" Simple betul dapat bini macam Afifah Khan tidak usah mencari tempat yang menarik dan mahal cukup yang halal sahaja. Makan pun tak cerewet senang betul jaga bini perangai macam anak kucing ni. Kalau perempuan dekat reality sumpah dia cakap macam nak berperang dekat Portugal je dengan perangai megah berlagak .
Kfc
Tak nak dah jemu
McDonald's
Alah Kan dah semalam
Mamak
Apa test
Starbucks
Tak nak lah bored
Ini kalau bini aku perangai macam ni trust me rela kutip anak angkat sajat jadi bini dia lah. Tahu lah ayah kau besarkan kau dengan kemewahan,kesenangan dan kau sendiri cakap apa barang susah senang dengan lelaki yang tak boleh bahagiakan engkau . Girl kau dapat yang kuat berkerja ada tanggungjawab pun dan bersyukur yang boleh bagi perhatian dekat kau.
Sedangkan ayah kau sendiri pun perlukan masa untuk buat kan kau bahagia,bagi lah dekat lelaki tu peluang ini tidak kau datang tak boleh nak terima susah dia, senang dia kau kutip .
Lelaki pulak bila perempuan tu kata tak kesah janji ada kau jangan lah percaya ye , perempuan ada dengan engkau waktu senang sahaja. Waktu miskin dan kau tak boleh nak belo top up sendiri dia dah cau cari balak baru. Bukan tak boleh bersama tapi pilihan dia yang dah visa dengan duit.
Bukan usaha.
"Abang ikut je apa yang sayang nak janji malam ni abang dapat aummm dengan sayang" Afifah Khan yang dengar perkataan tidak senonoh terus mencubit lengan suaminya "behave awak dekat luar ni , patut lah bawak sundate rupanya ada makna" tersenyum sinis Afifah Khan dibuatnya
"Mana ada abang test je ,dah jom!" Afifah Khan menggelengkan kepala dia berjalan sambil memimpin tangan sang suami , mencari kedai-kedai si tepi jalan Bryan Hariss tidak kesah pun kalau orang nak pandang serong pada dia janji dia bahagia dengan isteri yang dia cinta.
Afifah Khan tersenyum manis apabila kerusi plastik ditarik oleh sang suami alahai sweet betul suami aku ni patut lah ramai peminat ye.'wey gentleman betul'
'kau rasa Kan dia dengan aku sesuai ke tak'
'ketegah lah hangpa ni !'
"Bang ,kak makan apa!"
"Nasi Ayam satu ,sayang nak apa?" Tanya sang suami kepada sang isteri "roti canai telur ada tak!" Pekerja itu menoleh ke tempat lain lalu mengatakan tidak ada . "Kau cakap bebetul ada ke tak de roti canai tu"
Tergagap budak lelaki itu "aaada bang!" Suara lelaki itu kexut "habistu kau cakap takde kenapa!" Suara Bryan Hariss berubah kasar dan pandangan ye berubah dingin.
"Me..maaf bang saya tak nak bagi dia je ,yelah sebab dekat sini makanan melayu bukan makanan untuk orang macam dia!"membulat mata Bryan Hariss bila pekerjaan warung itu mengatakan hal yang boleh buat hati Isteri terluka.
"Sayang stand up!" Afifah Khan kelam kabut apabila disuruh bangun "AKU SENDIRI TAK PERNAH HINA DIA ,JENTIK DIA ATAU KUTUK DIA MACAM TU.ENGKAU YANG KERJA DEKAT WARUNG MURAH MACAM NI KAU BOLEH NAK PILIH KASIH. UNTUK INFORMATION KAU BUDAK YANG KAU HINA TU BINI AKU SIAL!"
BUK!
marah Bryan Hariss lalu melayangkan tumbukan padu do wajah lelaki itu habis urat dileher San tangan kelihatan jelas . Afifah Khan terkejut melihat Bryan Hariss dia tahu yang suami dia jenis yang soft-spoken tapi tak tahu pulak kasar macam ni. Tubuh lelaki itu jatuh diatas meja lalu terbelah dua ,wajah Bryan Hariss kelihatan tegang sekali ramai yang melihat menyaksikan pergaduhan tersebut
"Ya Allah Lang,bang kenapa pukul adik saya !"
Bryan Hariss melihat lelaki yang dia tumbuk Cuba bangun dan dipeluk oleh seorang lelaki abang kepada budak bernama Lang. "KAU AJAR ADIK KAU SUPAYA HORMAT ORANG, SELAMBA BAPAK DIA JE KUTUK BINI AKU KAU INGAT BINI AKU TU PLASTIK SAMPAH YANG PAKAI BUANG KE BODOH!" marah lah wey siapa tak marah punya lah dia cintakan Afifah Khan dari zaman sekolah engkau yang tak kena wah melebih ni.
"Boss. stop!"
Suara seorang lelaki menyapa " a.."
"Takpe Yang ni saya settle kan ,boss bawak puan pergi hotel dulu" ujar sang bodyguard menghilang pergi tandas lah tu "Aku nak kau tutup,kalau kau nak bakar dipersilakan sebab aku ada hak untuk buat Saman!" Lang dan abangnya menoleh sesama sendiri terkejut tidak sangka pulak lelaki itu benar-benar otai gila yang berani mati demi seorang perempuan yang bergelar isteri.
Tangan kanan Afifah Khan ditarik menjauhi kedai " jom sayang kita pergi tempat lain, next time abang tak izinkan sayang jejak dekat kedai tepi jalan semuanya kutu!" Hendik Bryan Hariss ,Afifah Khan tidak berani membantah dia turut kan sahaja.
KAU SENTUH ISTERI BRYAN HARISS ENGKAU MATI
SORRY DAH LAMA TAK UPDATE BUZY BUAT NEW NOVEL HAHAHA THANK DOR COMMENTS KALAU TAK KESUDAH AUTHOR LUPA HAHAH
YOU ARE READING
MRS BRYAN HARISS ✓| 06
Romansa🐾Time:5:00Ptg 🐾Date:19.11.2021 🔖Mrs.Bryan Hariss •BRYAN HARRIS & AFIFAH KHAN 🚫 Dilarang mencetak atau meniru dah miskin sangat ke otak tu sampai nak curi idea orang! °AFIFAH KHAN seorang wanita beragama Hindu Muslim. Dia seorang yang lemb...