*2022"Kau buat apa datang sini ?" Soal Nasuha dengan wajah memandang atas bawah ,aku yang baru masuk tiba-tiba terkejut melihat kawan baik aku dari sekolah menengah ada di pejabat suami aku sendiri . Nasuha yang berjalan dan duduk diatas sofa memeluk tubuh disilangkan kedua kaki sehingga ternampak betis yang putih gebu "kenapa jealous sebab aku putih,no wonder lah kalau kau boleh buat!" Huh dia tahu yang perempuan ni takkan berani buat macam dia buat dan dia kenal sangat dengan perempuan kalau dah cantik sikit tayang segala-gala benda sampaikan sanggup jadi model sex untuk lelaki.
Aku tak cakap pun aku jealous jenis yang suka perasaan tanpa perah santan ke" Saya malu dengan Allah kalau saya berpakaian macam awak ,saya bersyukur kulit saya tak seputih awak setidaknya aurat saya dipelihara "ujar aku ,Nasuha yang dia kenal dulu tak macam ni tahu berbeza apayang sudah terjadi sebenarnya.
"Hahaha elok lah tu ak-"
"Wey awek lawa xun!"
Kepala Muaz'zzam diketuk dengan kuat "behave bodoh ,sayang datang sini kenapa tak call abang je ?" Terus Bryan Hariss menyentuh kepala suaminya . Nasuha melihatnya panas sahaja "hey Hariss I tunggu you sini punya lah lama sepatutnya you tanya I bukan perempuan tu!" Punya lah penat dia explain dia kekasih kepada Hariss dekat semua staff boleh pulak biadap macam ni.
Muaz'zzam dan Bryan Hariss memandang sesama sendiri "kau tu orang luar dia ni bini aku ,jelas lebih bersuluh lah siapa pangkat tinggi" belajar tak tinggi begini lah bodoh agama bodoh persoalan ,Nasuha Yang mendengar nya menjuling mata "isteri ke maid I know lah you Hariss you takkan nak isteri macam dia ni ,macam dayang senandung tapi dia cerah lah sikit je . Lelaki macam you akan cari perempuan yang cute boleh bersama dengan you !" Ujar Nasuha
Bryan Hariss tahu yang Nasuha ni pernah kemalangan tapi takkan lah tak ingat yang dia pernah berkawan dengan Afifah Khan baik doh hubungan diorang dan sekarang Nasuha datang balik Malaysia untuk apa cakap rindu dia memang tak lah "Yes aku memang suka perempuan berkulit putih ,tapi kalau hati dia busuk macam bangkai untuk apa ? Hitam so perlu ke aku stay. Yang kau datang sini untuk apa?" Soal Bryan Hariss sambil memeluk pinggang isterinya aku yang dengar hanya diam sahaja tidak bersuara kalau Bryan Hariss cakap macam tu dia percaya lah suami dia kan.
"I nak ajak you dinner tempat favourite you !"
Bryan Hariss menepuk bahu Muazzam "kau nampak dia kan kau pergi dengan dia ,aku dah kahwin jadi aku keluar dengan yang dah jadi bini aku . Muaz settlekan aku nak date jom honey" Aku yang tak tahu pape follow the floor jelah . Tangan aku ditarik oleh Bryan Hariss keluar dari bilik manakala Nasuha yang memeluk tubuh menghentak kuat kakinya "Hariss! !" Nasuha memanggil Bryan Hariss sekuat hati namun tidak dilayan
"Menjerit lah sekuat hati you ingat lelaki macam Hariss nak toleh ke ,putus anak tekak pun belum tentu dia pandang you. So memandang you dah ajak makan jom kita pergi"Nasuha yang melihat Muaz'zzam dengan wajah geram dia mengambil handbag yang ada diatas meja lalu dilayangkan ditubuh Muaz'zzam "kau memang tak reti malu ke , cermin diri please lelaki gatal macam kau tak layak!" Ujar Nasuha dengan marah lalu beredar sempat pulak tu tubuh dia ditolak ke sofa.
Muaz'zzam yang melihat Nasuha tersenyum sinis "kau tunggu perempuan,aku buat kau macam kau buat aku tapi ini yang lebih special memberi kepuasan!"
***
Bryan Hariss
Afifah Khan
Nielsen
Myrasara
Muaz'zzam
Amanda Nasuha
Arsyad Arsyraf
Razif(driver)"Awak betul ke maksudkan yang awak memang tak kesah saya hitam!" Terhenti langkah Bryan Hariss dibuatnya dia menoleh tepi sisinya melihat wajah sang isteri "kita dah kahwin dah nak masuk setahun sayang ,kenapa isu ni kita nak bangkitkan . Kang abang dah cakap yang abang cintakan sayang dari sekolah menengah . Stop judge your skin honey, abang sayangkan sayang!" Dahi si isteri dikucup lembut oleh suaminya .
Afifah Khan tersenyum manis "terima kasih sebab back up saya!"
"Welcome sayang ,tugas abang lindungi sayang,sayang kan abang dah janji dengan mama nak jagakan sayang . Abang tak nak mama minta abang pulang kan sayang ,abang tak sanggup tahu!"diusap lembut pipi sang isteri ,merasa disayangi sungguh.
Mereka berdua tersenyum manis "abang tak nak hilang kepercayaan honey , you're my wife sayang abang cuma perlukan sayang sahaja ! Perjodohan kita dirancang dengan mummy and mama but Allah yang takdirkan kita ! Ingat sayang Bryan Hariss hanya untuk Afifah Khan" aku yang dengar pun rasa malu pulak aduhai jangan lah begini wahai cik suami saya takde kuali nak baling kat awak ni ahh tiberr
"I love you my angle girl!" Bibir aku dikucup lembut oleh Bryan Hariss ,aku yang terkejut terus menolak tubuh suaminya "awak tempat umum ni"
"So ?"
What the eakk punya suami boleh buat muka tak kesah "nanti orang..."
"Abang hidup untuk puaskan sayang bukan hati manusia ye ? Alang-alang dekat luar jom check in hahaha" ini satu hal buatkan aku rasa nak lari dari suami sendiri gatal tak habis suka je ambik kesempatan dalam kesempitan .
"Iee otak tak pernah bersih tahu,dah saya lapar nak makan" meninggalkan suaminya dari belakang disebalik cemberutnya masih tersisa senyuman manis dan malu nya .Bryan Hariss tergelak laly mengejar sang isteri nya wanita itu tiada yang sama ,setiap isteri yang kau dapat kau patut hargai 99.999% lelaki memang suka kan perempuan yang cantik sesuatu yang cantik mestilah nak sentuh,nak merasa dan melihat setiap masa .
Manakala perempuan benda tu masih berguna tetap boleh pakai dan cuba kitar semula lebih kepada ini lelaki tak handsome pun tak apa yang penting setia tapi kalau muka macam terowong karak dekat Benua Asia tu memang kena rejam lah dah lah tak handsome ,curang pulak tu tak padan dengan rupa langsung.
Perempuan tak fikir pun pasal rupa janji kau ni ada mata boleh jaga,ada mulut boleh kawal dari perkataan menyakitkan hati bini,ada hati yang boleh setia dengan seorang isteri kalau kau tak puas dengan satu isteri baik kau kahwin dengan babi lah . Perempuan yang kau cop mata duitan tu sebenarnya dia nak uji kau sahaja dia simpan je duit yang bagi saja cakap dah habis shopping kalau ujian senipis tu kau tak boleh handle macam mana kau nak terima ujian lain dari dia. Perempuan pun ada suara nak bersuara bukan bisu macam penurut nasi kangkang yang ikut cakap kau ye .
Terima kasih membaca setiap masa sia akan update ye
Kalau boleh I akan habiskan secepat yang mungkin
YOU ARE READING
MRS BRYAN HARISS ✓| 06
Romance🐾Time:5:00Ptg 🐾Date:19.11.2021 🔖Mrs.Bryan Hariss •BRYAN HARRIS & AFIFAH KHAN 🚫 Dilarang mencetak atau meniru dah miskin sangat ke otak tu sampai nak curi idea orang! °AFIFAH KHAN seorang wanita beragama Hindu Muslim. Dia seorang yang lemb...