*2023
Beberapa bulan kemudian nya Myrasara yang sedang mengangkat pakaian milik suaminya termasuk ibu mertuanya itu ke dalam bakul memandang hari ingin hujan lebih baik diangkat dengan cepat "sejak mengandung kan anak aku ni makin berseri eahh kau" sergah Muaz'zzam dengan wajah yang agak kusut dan serabut rambut yang tidak disikat rapi membuatkan Myrasara terkejut akan kehadiran lelaki itu.
Myrasara mengalihkan pandangan ke arah lain "tak rindu sentuhan aku ke?" Bibir Muazzam disengit sebelah , Myrasara yang dengar membulat kan mata
"Aku bukan anak ayam untuk kau " lelaki macam Muaz'zzam memang tidak layak untuk jadi suami kepada semua perempuan tiada perasaan apa dia ingat perempuan ni tempat pemuas nafsu stim sikit kau horny kau fikir perempuan ni macam tuala untuk lap lendih bau kau tu kepala bana kau lah . "Kau tak payah nak berlagak lah ,kau tu bernasib baik adik aku kutip kau jaga kau kalau tak merepat kau . Sepatutnya adik aku boleh dapat gro lebih elok dari kau!" Myrasara terasa sedikit.
"Sedar diri kau ,anak yang dalam perut kau tu anak aku bukan anak adik aku. Aku masih ada hak atas tubuh kau tahu huh!. Macam mana lah adik aku nak berselera dengan perempuan yang dah kena tebuk ni " Hina Muaz'zzam dia sengaja nak sakit kan hati Myrasara.
BUK!
Nielsen yang datang melayangkan penumbuk pada pipi Muaz'zzam"aku cakap apa dekat kau jangan berani nak usik bini aku ,kau memang tak faham bahasa ke Muaz!" Dia kenal perangai abang tiri dia ni sekali cakap memang susah nak dengar nak guna kekerasan baru faham ini pun tak cukup.
Muazzam yang jatuh terduduk tergelak sambil mengelap bibirnya yang berdarah "sayang betul kau dekat betina ni!"
"Dia bini aku , tanggungjawab aku untuk sayang dia. Tiada kaitan dengan engkau !" Tengking Nielsen , Myrasara memeluk lengan suami dia
"Takde kaitan tu perut dia masih ada benih aku ,huh?" Sinis Muaz'zzam lalu dia bangun berdiri . Nielsen yang melihat Myrasara menyentuh perut yang sudah pun genap 8 bulan lagi sebulan anak yang ada dalam rahim Myrasara akan dilahirkan ke dunia ini dan mereka tidak sabar menanti akan hal itu.
"Dia bukan nasab kau , lagi sekali kau cakap dengan bini aku nahas kau aku pecahkan muka kau" Nielsen dia baik sebenarnya sanggup mati demi orang yang dia sayang sebab itu lah Nielsen kalau dah sayang dia sanggup mati berbeza dengan Muaz'zzam dia sayang kan perempuan tu tapi dia bunuh perempuan tu sebab tak nak perempuan tu jadi milik orang lain kejam bukan.
Muazzam yang melihat tergelak sinis "usik sikit nak gelabah ,baik aku pergi jumpa perempuan tu sejuk sikit badan aku ni berlagak dengan tu" otak Muaz'zzam tak pernah nak bersih tahu dan tua pun payah nak relakan diri jadi manusia selesa gamatnya jadi syaitan.
Nielsen memeluk tubuh Myrasara "kita jaga je Aku tak kesah asalkan itu dalam rahim kau ,jangan buang dia tak lama lagi kita dah nak jadi mak dengan ayah jangan fikir sangat aku sayangkan kau sebab kau bukan sebab tubuh kau. Stop crying Myrasara" dahi dikucup... Sebabkan Muaz'zzam lah musnah hidup Myrasara kalau tidak budak ni mesti dah boleh enjoy dengan kawan,gedik barangan mahal sekarang sudah menikah hanya diam dirunah keluar bila perlu..
"Thank Nielsen sebab sudi jadikan saya isteri awak kalau kita tak jumpa saya tak akan tahu apa akan jadi dengan saya dan baby dalam perut saya ni" Nielsen menyentuh pipi isterinya " aku dengan kau hanya sementara je Myrasara ,aku lelaki biasa dah jangan fikir sangat aku ada untuk kau tahu" mereka tersenyum manis jiakalu cinta itu kekal mungkin kebahagian tu lebih mudah.
_
"Abang!"
Panggil Afifah Khan yang baru sahaja selesai memasak makan tengahari untuk suami nya itu Bryan Hariss kerap pulang ke rumah untuk makan tengah hari bersama nya Alhamdulilah bagus lah kalau begitu . Melihat Bryan Hariss yang berdiri tegap di jendela membuatkan Afifah Khan pelik lalu mendekati tubuh suaminya dan lalu memeluk pinggang suaminya dari belakang Bryan Hariss yang terasa ada lingkaran Di pinggang terus menoleh ke tepi.
"Lah kesayangan abang maaf ,sayang abang tak perasan kalau sayang panggil tadi ke apa?" Afifah Khan meletak kan kepalanya diatas belakang badan Bryan Hariss "apa yang abang fikir tu , termenung jauh je ada masalah ke !" Tersenyum Bryan Hariss lalu menyentuh telapak tangan isterinya itu
"Sayang masak apa hari ni ?" Disebabkan Bryan Hariss dah tak boleh makan makanan dekat luar itu yang Afifah Khan masak untuk dia
"Asam Laksa abang pernah makan tak?" Bryan Hariss menggelengkan kepala
"Jom kita makan ,tak sabar abang nak makan makanan yang sayang masak" tersenyum lebar Afifah Khan dibuatnya .
Lalu mereka bergerak ke arah meja makan dan Bryan Hariss menarik kerusi untuk isterinya itu " Thank abang"
"Welcome sayang "
Thank kepada yang sudi membaca novel yang I buat maaf lah sebab buzy atau salah kata sebab I plan nak siapkan awal sebab tak lama lagi novel lain akan keluarkan
YOU ARE READING
MRS BRYAN HARISS ✓| 06
Romance🐾Time:5:00Ptg 🐾Date:19.11.2021 🔖Mrs.Bryan Hariss •BRYAN HARRIS & AFIFAH KHAN 🚫 Dilarang mencetak atau meniru dah miskin sangat ke otak tu sampai nak curi idea orang! °AFIFAH KHAN seorang wanita beragama Hindu Muslim. Dia seorang yang lemb...