*2022*
"Are you oky"tegur har a.k.a Hariss atau Bryan Hariss kepada isterinya yang sedang mengelamun diatas katil sambil melihatnya memakai baju t-shirt putih dan seluar sah-sah dia pakai dekat dalam bilik air. Siap sahaja solat dia terus mengemaskan diri cuma baju sahaja dia tak pakai sebab tak jumpa,aku terdengar sapaan dari si suami terus mengelipkan mata kearahnya beberapa kali aku pun tak tahu lah.
"A..wak tanya apa tadi?" Dia tak dengar apa yang suaminya cakap sebab tengah berfikir sesuatu yang tidak bergerak dengan rawak hariss tersenyum nipis lalu melabuhkan punggung bersebelahan isterinya itu "did you okay honey,abang tengok awak macam fikir sesuatu je ada masalah ke"Aku terdiam bila soal macam tu sebenarnya aku tengah runcing sama ada suami aku nih crush aku dulu atau bukan aku tak nak bertukar pulak.
"Kalau saya tanya awak marah tak"kena lah mintak izin suami takut suami aku tak selesa pulak dengan pertanyaan aku yang pelik lagikan aneh nih "tanya lah abang tak akan marah"hariss jenis yang open mind dia tak kesah orang bertanya jadi dia okay sahaja janji tidak melibatkan maruah mahupun aib memang dia jadi singa lah. "Dulu abang sekolah menengah dekat mana?" Aku berharap sangat yang dia nih crush aku yang dulu sekurangnya aku tak bertepuk sebelah tangan.
"Lah pasal nih je sampai termenung 2/3 jam Highschool Golres kenapa dah nanti lah tanya sekarang nih siap cepat abang nak balik rumah nak tidur penat" aku tersentak jadi betul lah yang dia crush aku dari form 2 sampai sekarang perasaan tu masih ada tak pernah pudar. Adakah dia yang ditakdirkan untuk aku dalam dunia yang penuh kekejaman nih,adakah dia yang terakhir menjadi suami aku dalam dunia dan akhirat nanti. Aku berharap iya
Sebab
Aku
Dah
Jatuh
Cinta!..
"Tak nak bangun ke ,ke nak abang angkat"aku terkedu haa angkat jadinya eahhh jangan harap lah aku nak bagi dia dukung kata penat sangat ada hati nak dukung aku tapi yang aku pelik kenapa dia boleh terima aku padahal dia tahu aku nih hitam legam macam nih takkan sebab nak jaga hati mama dia ,aku takde idea "saya boleh jalan sendiri,awak dah siap" hariss mengangguk tanda sudah siap ,aku senyum manis lalu bangun dari melabuh dahln bergerak keluar dari dalam bilik.
Tanya pasal beg suami aku yang bawa dia tak bagi aku bawa katanya berat banyak lah dia punya berat tapi aku suka dia caring wey aku tak sangka aku akan kahwin dengan crush huhuhu idaman aku dari form 2 tu "sayang nak pergi pasar dulu tak beli makanan sebab dekat rumah abang tu bukannya ada apa pun?" Pintu kereta dibuka oleh Bryan Hariss untuk nya ,lalu aku melangkah masuk ke dalam perut kereta Audi R8 milik suami aku.
"Boleh jugak !"jawab aku kalau tak de bahan masak macam mana aku nak masak kalau takde bahan tak pasal-pasal lapar pulak suami aku yang macho lagikan jambu nih eahh choiy kau kutuk suami kesah apa itu pujian bukan kaleng-kaleng tau hahaha, Hariss mengangguk tanda okay terus menekan pedal minyak dengan kuat,Audi R8 milik Hariss mula memecut meninggalkan tempat penginapan tersebut.
2 jam 15 minit aku tiba di mall bersama suami woi rasa lain sangat bila berjalan dengan suami rasa macam faham-faham lah perasaan aku yang berbunga jadi pelangi nih ,aku melangkah masuk ke dalam mall bersama Hariss. Hariss berdiri tegap disebelah aku dengan segak memakai cermin mata hitam auxhh awak sangat handsome aku terdengar bunyi orang menjerit sahaja terus aku menoleh.
"Handsomenya!"
"Wey dia tengok sini lah"
"So hot guy"
Pinggang aku dipeluk erat oleh Hariss aku terkedu"Awa..k" aku rasa pipi aku dah merah padat Ya Allah laki aku nih pergi peluk pinggang aku kenapa dah buang tebiat astaga malu aku jadinya kalau macam nih "lek lah sayang dah halal ann,nak kiss dekat sini pun abang boleh auu dapat pahala" tengkorak awak lah dapat pahala dapat dosa lah sebab kita buat aksi macam tu dekat orang ramai kalau diorang terikut macam mana betuah punya suami ade jugak aku babab kang.
"Ishh macam-macam lah nih nak makan apa?" Aku terasa bahagia sangat bahagia Bryan Hariss bagaikan permata emas yang turun dari syurga untuk aku , anugerah Allah pada aku dan aku akan setia dan menjaganya dengan sebaik yang mungkin walaupun aku tahu manusia tak akan boleh hidup lama jadi aku akan hargai sebaik yang mungkin. "Nak makan sayang boleh semalam tak dapat terpaksa puasa"Hariss menayangkan wajah nakal kearah isterinya itu.
"Awak..!" Hahaha tergelak Hariss bila dapat mengusik isterinya itu, Astaga kenapa lah suami aku gatal tak sangka pulak Bryan Hariss nih seorang yang gatal ish-ish dari mana lah ini budak belajar nih."just joke honey masak je lah apa-apa abang makan kalau bagi awak pun abang lagi lah nak" aku menepuk dahi lalu mencubit lengan Hariss gatal betul lah . "Adoi yang sakit" rengek Hariss aku dah tergelak halus comel.
Bayangkan lah suga atau Chanyeol merajuk macam tu lah muka Hariss bila merengek mengatakan sakit hahah comel tak boleh nak move on "sapa suruh gatal !"siapa tak geram dia punya gatal tak boleh bawa bincang betul lah ada sahaja muslihat nak mengusik aku macam-macam lah suami siapa lah nih aipp suami aku lah huhuhu. "Gatal dengan isteri sendiri tak apa jangan dengan bini orang mati nanti"aku tergelak mendengar jawapan Bryan Hariss.
"Sedap pulak peluk sayang nih nak tidur sini boleh "mengada betul lah Hariss nak ada jugak aku ambik kuali hempuk kang baru tahu nak mengada nanti dekat rumah lah ini dekat Mall buat apa? Buat malu je lah nanti"dah-dah lah tu peluk pinggang saya,macam mana saya nak cari barang kalau macam nih" aku nak ambik barang pun tak boleh kalau suami aku duk peluk pinggang kalau aku nih penanggal tak pun robot tak apa lah boleh putus / berpecah bagai ini manusia.
"Heheheh sedap sangat siapa suruh cari lah kalau barang tinggi cakap jangan nak ambil bagitahu abang nanti abang ambil" aku mengangguk tanda faham mentang mentang dia tinggi macam hantu galah boleh dia perli aku pendek hampeh punya suami nih mesti banyak tengok ista nak cari pasangan cari yang pendek nanti kalau gaduh kita letak barang tinggi baru lah pasangan kau tahu bertapa pentingnya kau hahah banyak lah dia punya ayat apa guna ada meja ngn tangga kalau tak boleh guna pikidahh.
TERIMA KASIH KERANA VOTE
YOU ARE READING
MRS BRYAN HARISS ✓| 06
Romance🐾Time:5:00Ptg 🐾Date:19.11.2021 🔖Mrs.Bryan Hariss •BRYAN HARRIS & AFIFAH KHAN 🚫 Dilarang mencetak atau meniru dah miskin sangat ke otak tu sampai nak curi idea orang! °AFIFAH KHAN seorang wanita beragama Hindu Muslim. Dia seorang yang lemb...