PART {48}

199 8 0
                                    

dan dia pun datang seperti tiada yang berlaku dan ak menganggap dia seperti tidak berlaku wkwkwk

   Keesokan harinya...

"Do you want sometimes sayang ,abang boleh buatkan" Aku yang melihat wajah Bryan Hariss yang baru sahaja mengelap peluh biasa lah lelaki kalau tak gym,fulsa namun kerana dia mengandung Bryan Hariss kerap menemani nya di rumah perempuan kalau dah kahwin suami dia lah tempat dia bergurau,bermanja,mengadu manakala lelaki bersama kawan itu tandanya mereka belum puas .

Maksudnya kahwin dengan lelaki yang sudah puas enjoy yang tahu tanggungjawab ,boleh nak melepak tapi jangan sampai pukul 5 pagi baru nak balik itu melampau kalau jadi sesuatu macam mana menyesal tahu pun tak kesudah ,kalau nak pergi ride boleh sebulan sekali tahu mana batas pandai jaga hati sendiri tak ada masalah perempuan nak bagi belajar erti rumah tangga "tak penat ke" Soal Aku kepada sang suami

Bryan Hariss tergelak halus"untuk sayang ,mana boleh penat. You're pregnant sayang mestilah abang kena jaga sayang " tersenyum manis aku mendengarnya tunggu lah anak nya lahir dia berharap anaknya boleh ikut perangai bapak dia  .

"Kalau macam tu abang pergi mandi dulu ok,bagi rasa segar sikit nanti turun bawah sayang sediakan bahan" Bryan Hariss mengangguk tanda faham begini lah baru rumah tangga harmoni tak salah pun tolak ringan kan beban isteri dengan suami saling memerlukan bukan dia menyapu kau mengemop,dia mencuci kau sidai pakaian,dia melipat baju kau susun baju ,dia memotong kau memasak tak ada istilah itu kerja suami,isteri tak boleh tolong . Aduhai pemikiran kena lah bijak jangan gunakan kata-kata orang tua-tua sangat kita hidup untuk islam,kita mati pun dalam islam yang nak mengikut adat melayu yang tak kesudah apahal.

Bryan Hariss dengan lajunya dia mendaki tangga ,Aku yang melihat terkejut "abang jangan lah lari jatuh lah nanti" sudah lah berpeluh kalau air peluh itu jatuh ke atas lantai terpijak lalu terjatuh bagaimana pulak sakit lah badan tu . Jangan berlari dekat kawasan yang boleh menambah akan risiko ok ingat kau masih ada orang tersayang jangan buat-buat kau kuat nanti makin banyak ujian mendatang baru kena dekat muka sendiri.

"Ye sayang!"

Laung Bryan Hariss dari atas siapa je isteri tak risau ,dia melangkah masuk ke dalam bilik nya dan menolak  pintu tandas sebaik sahaja kakinya mahu melangkah masuk ke dalam telefon pintar miliknya berbunyi terus sahaja Bryan Hariss mengangkat nya dia melihat nama yang ada pada tombol kaca tersebut "hello,apahal kau call aku malam-malam" soalnya lalu menuju ke beranda

"Saja nak tahu khabar,you dekat mana rumah ke !"

Bryan Hariss memandang pintu bilik tidur "ha'ah "

"You tak nak datang sini ke Bryan ,I miss you so much" rayunya

"Aku tak boleh keluar, isteri aku ada " boleh mati katak je dia keluar hanya sebab perempuan ni call ingat dia macam pak samad yang sikit-sikit tolong perempuan dari neraka tu.

Dia bukan macam Khuzairi atau Ariel dia Bryan Hariss tak akan tunduk pada perempuan dia kena jaga hati Afifah Khan dulu ,buatkan dia percaya padanya "then keluar lah cakap yang you ada hal ke , please Bryan 1 jam je !"

Mengada-ngada betul lah perempuan ni " tak faham ke aku cakap ,yang aku tak boleh nak keluar isteri aku ada dekat rumah ,kau ingat aku boleh keluar macam dulu ke . Now dia mengandung aku kena jaga dia dulu .call muaz je Aku sibuk" terus ia tutup panggilan mendengus kasar dirinya sibuk je ganggu dia nak masak untuk Afifah Khan.

Nombor perempuan dia susah sikit nak save kalau melibatkan personal mungkin dia akan save tapi kalau mengedik ini kaki boleh tekan tombol block terus. Sebaik sahaja dia dan memakai pakaian tidur dia bergegas turun ke bawah untuk menemui isteri nya itu . Matanya jatuh melihat tubuh isterinya sedang mencuci sayur sawi dan lobak "sayang mengidam nak makan apa ni" walaupun ada bahan-bahan diatas meja kalau makanan ia berbeza tetap sahaja .

"Telur sayur gulung dengan sup Tom yam" Afifah Khan meletak kan perencah tom yum dan dua biji telur di pipinya ,Bryan Hariss yang melihat menutup mulut , pipinya membahang malu atau sebab isteri dia comel buat macam tu Oh My Gosh comel Nye bini aku "abang ok" ahhh tidak dengan suara macam tu lemah lah jantung tangan Kiri Bryan Hariss menyentuh mata bersilih tangan dibuatnya menutup kerana Isteri sangat lah comel boleh mati lah dia.

"Abang ..."

"Stop sayang I can't hold anymore " wajahnya tidak mampu mengatakan apa-apa kerana sudah jelas dia sangat lah blushing.

"Abang ni ,aish nak sayang potong tak!" Bryan Hariss menggelengkan kepala "no need sayang  ,wait ...." Ayatnya digantung seketika lalu tubuh isterinya diangkat untuk duduk disebelah papan pemotong biar lebih dekat ok baru lah sweet. Terkejut tahu bini dia berani benor angkat isteri "stay here ,nanti kalau abang pedih sayang boleh cium abang" membulat mata Afifah Khan

"Abang otak tu tak pernah nak bersih Kan" tergelak sang suami

"Dengan sayang je " bawang merah dan bawang putih diambil lalu dipotong menjadi dadu Bryan Hariss tersenyum melihat wajah isterinya kebahagian itu bila masing-masing obsessed dengan pasangan jangan biarkan tangan tu bertepuk sebelah sahaja.

    THANK YOU FOR WAITING

"yang engkau ni apahal call aku !" Jeling terus perempuan tu dibuatnya

"Bryan lah ,I call dia boleh pulak cakap nak dinner dengan wife dia bukan lama pun I nak 1 jam ok lah tu " Muaz'zzam yang melihat tubuh perempuan dihadapan nya sangat lah seksi  "panaskan aku !" Membulat mata perempuan tu

"Muazzam behave I.."

"Aku cakap panaskan aku" paksa Muazzam untuk kedua kakinya dia menyentuh perempuan ini , Muazzam katakan kau bagi rangka ingat dia akan suka ka maaf tubuh yang terdedah itu lah makanan buaya







MRS BRYAN HARISS ✓| 06Where stories live. Discover now