Marry a man that wants to be a husband, not a man who just wants a wife
Bryan Hariss mencium bibir Afifah Khan lalu dia melepaskan kucupan itu melihat wajah isterinya berpeluh menahan nya alahai comel je "Merah dah muka wife abang ni " malu pulak aku dibuatnya dah lah tengah mengandung tapi dalam Islam ada dibolehkan buat hubungan tapi kalau tak nak isteri sakit tak payah lah buat ye . Jangan ikut orang isteri kita tak sama dengan isteri orang tubuh isteri awak tu tak kuat dan tak lemah macam isteri orang jadi kalau sayang jangan lah buat walaupun boleh faham cer tahan cikit.
"Dah sayang nak mandi melayan abang otak sayang boleh jadi rainbow" mulut bini dia kalau tak celoteh sikit memang tak sah " rainbows cantik lah tu sayang ,tak macam abang satu warna je biru!" Terus dipukul lengan suaminya kerana berkata akan benda-benda begitu belajar rosak kan anak orang si Bryan Hariss lah orangnya
"Lahh betul lah ,hahah kejab abang dukung " membulat mata aku eah nak dukung pulak "jangan nanti jatuh lantai tu licin" kalau dah namanya Bryan Hariss kalau dia nak tetap dia nak, paksa lah macam mana sekali kalau tak dengar cakap memang payah lah jawabnya.
"Abang kan sayangkan sayang mana leh bagi jatuh " ini lah Bryan Hariss gatal tak bertempat,manja lagi lah tak kenal tempat menonong je jawapan nya itu. Aku tersenyum sahaja melihat wajah Bryan Hariss yang penuh dengan berhati-hati meletak kan aku ke dalam tab mandi yang sudah berisi air suam-suam kuku itu. "Sayang mandi dulu abang ambik kan tuala dengan baju" aku pun on jelah dah suami offer nak ambik katakan tak salah tahu.
"Sayang nak pakai yang seksi-seksi ke nak pakai bikini warna merah ni" baru sahaja niat mahu mengikat rambut siput terus wajah aku berubah merah akibat pertanyaan si suami yang otak tu still tak bersih lagi "BRYAN HARISS .. !" Mengekeh dirinya ketawa mendengarnya suara Afifah Khan yang sedang menahan geram itu. Apa comel apa pakai bikini nampak hot plus spicy
"Hahaha ,abang gurau lah " terus matanya menjeling melihat Bryan Hariss yang beransur pergi dari bilik tidur "nak pakai baju pun tak aman tahu" betuah sungguh dapat suami yang gatal tak berhenti radu ni.
Sebaik sahaja ia turun dia melihat Bryan Hariss sedang memasak sambil menyanyi amboi bahagia betul suami aku yang ni "bahagia nampak anything wanna share with me " sergah Afifah Khan yang sudah pun menarik kerusi untuk ia duduk
"Abang tengah imagine kalau sayang tengah mengandung jalan macam penguins atau tak"
"Ehhh mengutuk saya nampak" tergelak Bryan Hariss lalu lauk yang sudah ia masak itu dibawa ke meja makan "abang cuma imagine je sayang mesti comel isteri abang berjalan macam anak itik terkedek-kedek " Aku yang bini pun seram kalau perut macam nak meletup dia boleh bahagia imagine aku jalan macam dedek si Fufulieya amboi-amboi suka benor.
"One day when I lost my crown at my head I want you said a loud you're my queen at everyone Afifah Khan, Screaming these word from your heart . To another new day then I could make a deal " wajah Afifah Khan membahang panas apabila Bryan Hariss menatap wajahnya tanpa berkedip sedikit pun dia melihat anak mata suaminya itu ada ketulusan yang besar untuk dirinya.
"I will Bryan Hariss ,I don't stay at castle without you " cerita Peter kadang-kadang memberikan kita kesedaran yang khayalan itu free namun sakit bila terjaga dari mimpi yang kita sendiri nak namun tidak akan tercapai.
Bibir Bryan Hariss mengukir senyuman manis habis gigi putih dia tayang ingat elok lah tu tayang sebaris gigi dengan niat nak iklan kan ubat gigi apa yang dipakai wah amboi biasa dia ni "jom makan ,sayang" Afifah Khan mengangguk tanda ok sahaja terus mereka membaca doa jangan nak jadi setan sangat hidup tu awak tu manusia bukan syaitan (toleh kanan dan kiri) karang tersedak pulak setan dekat sebelah pulak.
****
"My.. my.. Myrasara nama yang cantik , adik ipar ku yang jelitawan adakah hidup mu bahagia opss salah aku nak tanya how are you my little son " Myrasara terus menepis tangan kiri Muaz'zzam yang cuba menyentuh perutnya yang memboyot kedepan "jangan berani nak sentuh tubuh saya" halang Myrasara
"Bila aku sentuh tubuh kau ,aku cuma nak high five dengan anak aku tak salah kan" sinis sahaja ia berkata, Myrasara mengusap peritnya
"Dia masih dalam tubuh aku , hormat aku sebagai adik ipar kau " terang akan Myrasara dengan mata tajam merenung ke arah Muaz'zzam yang sudah pun duduk diatas meja sambil meletak kan kaki kanan diatas kerusi duduk itu tahu lah tinggi tak perlu berlagak boleh tak jadi manusia tu tinggi sikit berlagak , jenis tak sedar diri kalau berlawan dengan lelaki lebih tinggi dari pada kau tahu lelaki lain sampai kipas syiling engkau Baru je sampai almari dengan pintu 😌 jangan over plisss.
"Ingat Myrasara benih tu aku punya ,aku ada hak kalau aku nak budak tu pun aku boleh ambik . Kita ada undang-undang meh " riak wajah Myrasara terus berubah keruh cuak dirinya dibuatnya kalau Muaz'zzam ambik anak dia macam mana dibawa jauh pergi daripada nya bagaimana .
"Kenapa kau perlu simpan anak dalam kandungan kau"Soal Muaz'zzam yang tiba-tiba berubah.
Myrasara menunduk kepala ke bawah melihat perutnya itu "sebab dia satu-satunya harta syurga yang aku ada, aku cuba buang dia tapi aku tak sanggup nak hancurkan tubuh dia . " Terang akan Myrasara "sebab anak ni jugak aku kenal Nielsen lelaki yang jauh beza dari kau" 1000 lah nak dikatakan suami dia lebih elok perangai tak pengaruh dengan rakan sebaya ,tak menghasut atau makan hasutan tahu
Muaz'zzam yang dengar nya dia turun dari kerusi dia terus beredar meninggalkan Myrasara dan bergerak pergi mungkin tempat pelacuran untuk hilangkan penat dia semua perempuan yang mengandung anak dia ada separuh dari itu dijual,digugurkan dan dibunuh . Kau bersyukur Myrasara sebab anak yang kau kandung tu anak aku kau jaga benih aku sedangkan kau dah kahwin.
THANK YOU FOR WAITING FOR 3 DAY
AUTHOR PENAT BUZY SIKIT BUT I TRY AMBIK MASA UNTUK BUAT
YOU ARE READING
MRS BRYAN HARISS ✓| 06
Romance🐾Time:5:00Ptg 🐾Date:19.11.2021 🔖Mrs.Bryan Hariss •BRYAN HARRIS & AFIFAH KHAN 🚫 Dilarang mencetak atau meniru dah miskin sangat ke otak tu sampai nak curi idea orang! °AFIFAH KHAN seorang wanita beragama Hindu Muslim. Dia seorang yang lemb...