*2022*
Siap sahaja aku mengemas dapur dan ruang tamu terus aku naik masuk ke dalam bilik untuk mandi pulak baru balik dari date katakan jadi banyak lah kerja aku nak buat nasib baik lah rumah Hariss nih tak cepat kotor atau berhabuk kalau tidak masak aku nak kena mengemop lantai nih 24, tangga disebelah kanan aku daki satu persatu biasa lah perempuan kan lembap bila berjalan tapi fun apa ! . Pintu bilik Hariss aku tolak kira itu bila kami berdua lah cuma aku lebih selesa panggil bilik tu bilik dia aku masih sedar diri yang aku nih cuma isteri bukan bidadari dekat dalam hati dia.
Aku mencari kelibat Hariss didalam bilik namun tidak kelihatan mana pulak lah suami aku nih tak akan lari pulak aish naya je kena babab kan mummy ngn mama nih sebab aku tak jaga anak menantu dia betul-betul "Hariss ... Mana awak?" Aku cuba memanggil Hariss namun dia tidak menjawab aku pergi kearah bilik air bila pintu bilik air dikuak kelibat Hariss masih tidak kelihatan aku menutup pintu bilik air tersebut, sewaktu aku mencari aku terpandang akan sesuatu tempat macam jendela/beranda rumah kami berdua terus aku pergi kearah tersebut.
"Iya i tahu i nak buat apa dengan perempuan tu tak lama je hidup lepas makan mati lah kot"Aku terdengar suara Hariss bergelak sakan dengan seorang perempuan aku tak tahu perempuan mana jangan cakap yang Hariss curang ,suara Hariss macam serius sahaja tapi apa maksud Hariss perempuan tu! makan? mati
"Hariss..." Aku cuba memanggil Hariss lalu dia menoleh kearah aku dengan wajah yang terkejut telefon pintar tersebut dia matikan dan dia sorak kan ke dalam poket seluar.
"Sayang" Aku memandang Hariss dengan wajah yang tertanya tanya siapa wanita yang Hariss hubungi tu ?siapa yang dimaksudkan oleh Hariss apa yang sebenarnya mereka berdua rancang
"sayang nak apa ,sayang nak makan ke?" Aku menggeleng laju kepala tanda tidak mahu makan tiba-tiba timbul perasaan curiga terhadap Hariss dan wanita itu apa hubungan mereka berdua adakah... tidak kalau betul macam mana Ya Allah apa lagi yang kau nak tunjuk kan dekat aku .
"takde pape lah saya nak mandi kejab"suara aku kian kendur lalu aku beredar matanya yang redup memandang aku pergi,mood aku dah takde dah wey rasa pelik semacam rasa sakit.
Hariss mengetap bibir isterinya terdengar perbualan mereka berdua mesti Afifah Khan fikir macam-macam Ya Allah apa yang harus dia lakukan , Sabun yang ada diatas aku ambik untuk berus kaki lah sebab kaki aku kotor terkena pasir kira kuman jadi berjaga-jaga. Didalam tab mandi aku merendam tubuh aku kedalam lalu kepala aku diletakkan dibelakang sambil memejam kan kelompak mata , suara wanita yang menghubungi Hariss mula mengiang-ngiang di sejenak kepala aku "sayang abang nak keluar kejab boleh tak"suara Hariss bergema aku terkejut lalu membuka kelompak mata seluasnya.
"Nanti kol 10:00 abang balik kalau sayang nak pape call je bye sayang!"Hariss keluar dari bilik tidur nya aku yang belum berkata apa-apa terus menangis,otak aku cuma fikir pasal perempuan tu dengan Hariss Ya Allah aku tak nak bersangka buruk tapi otak aku dah penuh dengan suara yang menghasut aku untuk siasat untuk itu dan jugak ini
"Apa yang patut aku buat " aku memohon pertolongan mu Ya Allah lindungi suami ku dari segala bencana kuatkan hati nya untuk mengingati kau dan diri ku ,hanya pada mu ku merayu dan berserah apa yang Hariss rancang sebenarnya.
"Asal lambat"sergah seseorang perempuan berpakaian ketat disertkan dengan kot berwarna hitam,bibir yang dioles gincu merah membuatkan wajah wanita itu menawan tapi sayang kalau orang yang kuat iman dan agama dia tak akan mudah jatuh ke tangan mana-mana perempuan mahupun lelaki "tolong lah kau ingat senang nak keluar kalau macam nih"Hariss mengetap bibir ini kalau takde masalah mesti dia tak akan keluar tapi sebab ada masalah lah dia keluar.
"What ever lah you tu bila nak bagi perempuan tu mati i dah tak sabar dah "wanita itu menayang wajah yang gatal manakala Hariss mengetap bibir sahaja adakah betul apa yang dia buat malam nih.
Bismillahirrahmanirrahim" mungkin aku perlu baca Al-Quran bagi menghilangkan rasa curiga terhadap suami aku yang sekarang keluar mungkin untuk berjumpa wanita itu Ya Allah Hariss kenapa awak buat saya macam nih ,apa salah saya sampai awak duakan saya adakah itu cuma mainan syaitan yang ingin membawa aku ke lembah api yang dicipta olehnya . Pinggang wanita itu dipaut lembut oleh lelaki tersebut, haruman wanita itu benar-benar menyiksa batinya lah rambut yang panjang dan leher yang panjang putih menambahkan keinginan untuk memiliki tubuh wanita itu .
"🌼Wanita, jika kamu lemah ingat lah kisah Maryam wanita teguh menjaga kesucian diri,ikhlas ketika Allah menitipkan anak dirahimnya yang suci tanpa seorang suami, sabar ketika difitnah . Wanita suci difitnah penzina" hanya kerana anugerah Allah SWT yang maha besar lagi kan mulia Maryam difitnah seorang yang melakukan zina sehingga mengandung kan seorang anak tanpa ikatan
"🌼 Wanita,jika kamu lemah ingat lah kisah Asiah, isteri kepada Firaun yang memiliki istana ruhud rela diseksa suaminya demi beriman kepada Allah" sanggup melakukan apa sahaja asalkan dapat mendekatkan diri dengan Allah ,tubuh badan dijadikan tempat pemukul dia redho dia pasrah kerana dia mencintai Allah.
"Wanita ,jika kamu lemah ingat lah🌼 kisah Khadijah wanita pertama beriman dan menghabiskan hartanya di jalan Allah" wanita yang memiliki sifat yang kuat mampu dijadikan idola bersyukur kerana Nabi Muhammad memiliki wanita sehebat Siti Khadijah sebagai isteri baginda.
"🌼Wanita,jika kamu lemah ingatlah Khaulah menyongsong senjata bagai perwira di kira pahlawan misteri kuda gaya perangnya tak ubah seperti Khalid yang perkasa terukir didalam sejarah Srikandi besi berjiwa besar" menjadi perwira tidak semudah yang disangka namun Allah meminta berjuang demi maruah rela mati demi mendapatkan keredhaan nya.
"Jom lah you tak nak masuk ke kat luar sejuk,kat dalam nih panas i pun dah lama berpuasa dah nih"Wanita itu menjilat atas dan bawah bibirnya , Hariss terkedu melihat aksi sebegitu wanita itu tersenyum kemenangan apabila dia dapat merasakan kembali kehangatan yang dulu kini dan selamanya.
"Mana Hariss nih kata pukul 10:00 ini dah nak masuk 10:15 dah nih takkan jalan jem" Aku menjadi tidak keruan apabila kenderaan suami aku masih tiada didalam garaj rumah Ya Allah Hariss mana Allah . Balik lah saya risau kan awak tanpa aku sedar perasaan takut mula menghantui aku Ya Allah tolong lindungi suami aku.
What happen to Hariss
So poor with you Afifah Khan hahaha
You play with wrong person and i will make sure you
Died
🦂
🕸️Terima Kasih 🕸️
🦂
YOU ARE READING
MRS BRYAN HARISS ✓| 06
Romantizm🐾Time:5:00Ptg 🐾Date:19.11.2021 🔖Mrs.Bryan Hariss •BRYAN HARRIS & AFIFAH KHAN 🚫 Dilarang mencetak atau meniru dah miskin sangat ke otak tu sampai nak curi idea orang! °AFIFAH KHAN seorang wanita beragama Hindu Muslim. Dia seorang yang lemb...