Öncelikle bu bölüm çok fazla kişi tanıyacaksınız. Umarım B12 eksikliğiniz yoktur çünkü ezberinizin iyi olması lazım.Medya: Tülay Teyze
Siz istediğiniz gibi hayal edebilirsiniz ama ben yine de örnek olsun diye medyaya koydum.
~~~~~~~~~~~~~~~
Teyzemin kapısına gelmemin üzerinden yaklaşık bir saat geçmişti. Gece olmuştu ve insanlar yavaş yavaş ışıklarını kapatıyordu. Kim olduğumu anlattıktan sonra teyzemin uzunca bir süre tepki vermesini bekledim. Çok durulmuştu, onu üzdüğümü düşündüm. Belki de yeğenini görmek onu mutlu etmemişti. Belki de bana yardım etmezdi. Ne için geldiğimi söylememiştim bile.
Çok güzel gözleri, çok güzel bir burnu vardı. Hani Allah özene bezene yaratmış derler ya, onun gibi. Al al yanakları vardı, incecik şekilli kaşları, tertemiz bir suratı. Güzel, orta yaşlı bir kadındı.
"Sizi üzdüm mü acaba?"
Kadın gözlerini diktiği yerden ayırdı. On dakikadır aramızda olan garip sessizliğe son vermiştim.
"Hayır.. Beni üzmedin. Aslında sanırım ablamdan bahsettiğin için biraz.. içim burkuldu."
"Üzgünüm. Bunu yapmak istemedim. Sizde bunu yapmak zorunda değilsiniz. Eğer benimle konuşmak istemezseniz anlarım."
O an teyzem hiç beklemediğim bir şey yapıp ayağa kalktı. Birkaç adım içinde yanıma geldi ve bana sarıldı. Şok olup hareket edemezken ağladığını hissettim.
"Pınar'ı çok özledim... Aynı onun gibi kokuyorsun."
Yaşadığımız beş dakikalık garip andan sonra teyzem kollarını üzerimden çekti.
"Üzgünüm. Bir anlığına kendimi kaybettim. Ablam evden çok küçükken ayrılmıştı. Hayliyle bende küçüktüm. Şey.. beni hiç aramadı."
Annemin yaptığı şeylerden bir kez daha utanırken teyzem için üzülüyordum. Ablası, güvendiği kişi onu bırakmıştı ve nasıl olduğunu merak bile etmemişti. Ailesine bunu yapan, kızına yalan söyleyen, insanları hor gören zalim bir kadının kızıydım.
"Annem bana birçok şey hakkında yalan söyledi.. aslında hayatımın en önemli gerçeklerinden birini benden sakladı.. şu an anne figürüne en yakın olarak gördüğüm kişi sensin teyze."
Ona teyze dememle gözleri ışıldarken kafası karışmış gibi duruyordu. Ona babam hakkında ki gerçekten bahsetmek istiyordum. Ama az önce annemi çok sevdiğini anlamıştım. Onları ne kadar terk etse de, teyzem annemi hâlâ çok seviyordu. Eğer annemin bir sırrı varsa, bunu bana söylemezdi. Hatta belki öğrenmemi bile engelleyebilirdi. Öyle birine benzemiyordu gerçi ama yine de şansımı riske atamazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROSA | GERÇEK AİLE | 18+
ChickLit18+, cinsellik ve argo vardır. "Gerçek ailemi bulmak için bu adaya geldim ama sana rastladım. Öyle güzel rastladım ki, ilk ailemi bulamadan ikinciyi bulduğumu hissettim." ••• Rosa Alamoğlu, babasının öz babası olmadığını anladığında annesinin memlek...