17. Bölüm | Yüzleşme.

3.1K 191 37
                                    

Merhaba,
Nasılsınız?

Medya:  Festival.

Medya:  Festival

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~~~~~~~~~~~~~

Rosa

"Senden nefret ediyorum."

Bana bakmıyordu. Bakışları yere çevrilmişti ve hava yeterince karanlıktı, soğuğu tenimde hissedebiliyordum.
Bana baktı,bakışlarını başka yöne çevirmeden önce ifadesi uçucu ve çelişkili bir şeyle doldu.
İçimden belirsizlik geçti.
Gerçek her zaman ortaya çıkar değil mi

"Biliyorum"
dedim sakince.

Daha yakınıma yaklaştı.
"Hayır hiçbir şey bilmiyorsun."

Bana bir şey yapmaya cesaret edebilir mi bilmiyordum. Emin olamadım, onu tanımıyordum. Tanısam bile Beliz kesinlikle ne yapacağı belli olmayan biriydi. Herkese gösterdiği gibi biri mi yoksa farklı mı, çözemiyordum.

Ona doğru bir adım attım. Bana meraklı bir şekilde gözlerini kırptı ama gözlerinin arkasında pençe gibi keskin bir şey vardı.
"Biliyorum Beliz. geldiğim günden beri biliyorum. Seni gördüğümden beri biliyordum. Gülümseyip tatlı yapınca her şey hallolmuyor, maalesefki."

"Senden nefret etmemin sebebi hakkında en ufak bir fikrin bile yok. "
dedi tıslayarak. Ve ekledi
"Senden neden nefret ettiğimi sor."

"Benden neden nefret ediyorsun?" dedim bıkkın bir şekilde.

Aslında duymak bile istemiyordum. Bu kız için en küçük sebep bile birinden nefret etmek için yeterliydi. Beliz bıçağı iyice kavradı. Korkmuyordum, bir bıçak beni korkutamazdı.

"Hayatımı çaldığın için senden nefret ediyorum."
dedi. Dişlerinin arasından konuşuyordu. Şimdi konuşurken gerçekten zorla konuşuyordu.

"Benim yerimi aldığın için..."
"Arkadaşlarımı aldığın için..."
"Ve onu benden aldığın için.."

Son cümlesinde sesi titredi. Kalbime bir kor düştü ve orayı yaktı. Kimden bahsettiğini bilmeme rağmen sordum.
"Kimi?"

"Rüzgar'ı..."

Elindeki bıçağı koltuğa fırlattı. Derin bir nefes aldım. En azından artık canım için endişelenmeme gerek yoktu. Bu manyak kızdan her şeyi beklerdim. Özellikle konu Rüzgar olunca. Ve belli ki konu oydu.

"Beliz bu dediklerinin hiçbirini, özellikle sonuncusunu hiç yapmadım."
dedim ellerimi belime koyarak.

Bana inanmıyordu. Aslında ben de kendime inanmıyordum. Sebebini bilmesem de ağzımdan çıkan sözler doğru gibi gelmiyordu.

ROSA | GERÇEK AİLE | 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin