29 | İyi ki Doğdun, Adalı. 18+

4.5K 140 34
                                    

Merhabaaa
Nasılsınız?

Medya: Rüzgarın Doğum Günü Partisi (medya yüklenmeyebilir birkaç dakika içinde problem çözülüyor)

Medya: Rüzgarın Doğum Günü Partisi (medya yüklenmeyebilir birkaç dakika içinde problem çözülüyor)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~

Rüzgar

"Ben biraz salağım bence." dedim Özgür'e doğru. Bunu bugün yedinci kez duyduğu için gözlerini devirdi. Duymamazdan gelip gömleğini iliklemeye çalıştı.

"Biraz değil bayağı." diye ısrar ettim.

"Rüzgar." diyip bana döndü Özgür. Pek hoşnut gözükmüyordu.
"Kardeşim bunu sana bugün yüzüncü kez söylüyorum, de-ğil-sin. Yeter artık."

Bıkkınlıkla önünü dönüp gömleğini ilikledi. Özel bir yere gitmiyorduk. Hep yaptığımız doğum günü olayından yapıyorduk. Bir anlamı da yoktu. Adadan birinin doğum günü olunca genellikle ona küçük bir parti düzenlenirdi. Parti değil tabi, etkinlik diyelim.

Üstümde sıradan bir tişört vardı. Ben bile bu kadar hazırlanmazken Özgür fazla özeniyordu. Ama onu anlıyordum, sanırım Beliz'e güzel gözükmek istiyordu. Aralarında her ne geçiyorsa yolunda gibiydi.

"Eğer salak olmasaydım orada ona bir şeyler söylerdim."

Özgür'e dün geceyi kabaca anlatmıştım. Ona o an orada durup gitme denediğim içinde pişmanlığım katbekat artıyordu. Onu sevmediğimi düşünmüş olduğundan korkmuştum. Çünkü ona karşılık vermemiştim.

"Ben Rosa'nın bu kadar dert ettiğini düşünmüyorum."

"O zaman neden geceden beri ortada yok?"

Onu dün geceden beri görmemiştim. Nerede olduğunu bilmiyordum. Bu içimi yiyordu çünkü gerçekten dün gece ona hiçbir şey söylemediğim için ortalarda olmadığını düşünüyordum.

"Sabah abisi ile konuştu. Öğlen de restoran ile ilgileniyordu, malum sen meşgulsün."

Doğum günüm olacağı için kapı kapı ziyaret ediliyordum. Rosa'ya gelemeyeceğimi, bugün çalışamayacağıma dair bir mesaj atmıştım ama cevap vermemişti.

"Abisi ile ne konuştu bir sorun mu varmış?" dedim merakla.

"Sanmıyorum. Savaş İstanbul'a dönmeyi planlıyormuş."

Bunun Rosa'yı üzdüğüni tahmin edebiliyordum.

"Öyle mi? Sanırım ona veda etmeliyim. Bizim için çok şey yaptı."

Özgür onaylar gibi başını salladı. Rosa ile konuşmuşlardı ama ne hakkında olduğunu bilmiyorum. Belki Rosa'nın buraya asıl gelme amacını biliyordu. Ama yine de her ihtimale karşı bunu sormadım.

ROSA | GERÇEK AİLE | 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin