28 | İtiraf 18+

3.9K 155 14
                                    

Merhaba,
Nasılsınız?

Medya: Rosa Rüzgar

Medya: Rosa Rüzgar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~

Rosa

Telefonumu çevirip saate baktım. 23:02
Saatlerdir bahçede oturuyordum.
Yalnız değildim ama öyle hissetmeye başlamıştım.

Kendime söz vermiştim. Eğer çok ağır ve fazla tepki verirse onu suçlamayacaktım. Eğer beni bir daha görmek istemezse ona istediği alanı verecek, gerekirse uzak duracaktım. Bunu ne kadar istemesem de.

İyi bir tepki verebileceği yüzde bir ihtimaldi. Her şeyin şokunu atlattıktan sonra iyi bir tepki verebileceğini de düşünmüştüm. Mutlu olacağını falan. Ama zaten düşük bir ihtimaldi ve sanırım gerçekleşmesi şimdi daha zordu.

Ama daha fenası, o hiçbir tepki vermemişti. Kötü veya iyi. Hiç. Kocaman bir boşluk. Hiçbir şey yoktu. Şoku atlatamadığını düşündüm. Düşündüm ama saatler olmuştu. Ona her şeyi detaylıca anlatmıştım. Dikkatlice düşünmesini ben istedim. Ama bu kadarı fazlaydı.

"Eğer benimle konuşmak istemezsen seni anlarım." dedim ama nedense bunun olmayacağını biliyordum.

Cehennem ateşlerinin bile koparamayacağı türden bir bağımız varmış gibi hissediyorum. Sanki her sohbetimizde daha da çok bağlanmışız gibi. Sanki abimden çok en yakın arkadaşımmış gibi.

"Sen değil." dedi Arda. Nihayet.
"Babam."

Başımı salladım, anlamamıştım.

"Babamla konuşmak istemiyorum." diye düzeltti.

Her şeyi anlatırken elimden geldiğince tarafsız anlattığıma yemin edebilirim. Her şeyi, kendi bakış açımdan değil de sanki üçüncü kişiymiş gibi anlatmıştım. Öyle yapmak istemesem bile.

"Ne?" dedim ama cevap vermedi. Aslında yüzüme değil masaya bakıyordu.

"Abim.." dedi. "Abim ne dedi?"

"Nasıl yani?"

"Can'ı diyorum. O da öğrenmiş demiştin. O ne dedi? Babamla bozdu mu arasını?"

Arda besbelli babasını suçluyordu. Aslında sanırım beni suçlamadığı için sevinmeliydim. Ama yine de babası ile arasını bozmuş gibi hissetiğim için sevinemedim.

"Hayır o.." der demez Arda yine kesti sözümü.

"Hayır tabi ki. Asla bozmaz arasını babamla, hiç şaşırmadım."

ROSA | GERÇEK AİLE | 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin