Selam. Nasılsınız?
Medya: Vâsıl Ormanı
İyi okumalar..
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rüzgar
Sıla ile birlikte restoranın içini geziyorduk. Ara ara duvarları bana gösterip nerelere ne tür şeyler koymak istediğini anlatıyordu. Aslında böyle şeyler hiç benlik değildi. O yüzden her dediğine onay veriyordum. Ne dediğini çokta dinlemiyordum.
Açılıştan beri restoranın telaşı ile ilgileniyordum. İhtiyacım olan kadar parayı kazanmak şu anlık uzak gözüküyordu çünkü çok müşteri gelmiyordu. Ama bu düğün sayesinde restorana bolca müşteri geleceğine inanıyorduk Rosa ile.
Aslında onun bana neden yardım ettiğini hâlâ bilmiyorum. İsterse bilgi elde etmek için bir sürü yol bulabilir. Sonuç olarak Neşe Teyze unutkanlık yapıyor ve ona ihtiyacı yok. Ona ihtiyacı olmadığı için bana da ihtiyacı yok.
Can içeriden gelip bize katıldı. Yanında Rosa olmadığı için şaşırdım. İkisi içeride konuşabilsin diye yalnız bırakmıştım. Can gelip nişanlısının koluna girdi.
"Rosa nerde?"
Abisi geldiğinde de böyle gitmişti. Gerçi abisini sevgilisi sanmıştım. Bu garip bir şekilde hoşuma gitmemişti. Onu sevgilisi var diye neden yargıladım ki? Yine de sevgilisi değil abisi olması içimi rahatlamıştı.
"Bilmem. Öyle annesi hakkında konuşuyorduk ama sonra acilen gitmesi gerektiğini söyledi."
İçimden soğuk bir ter boşandı. Rosa bana haber vermeden acilen gitmezdi. Evet onu çok uzun zamandır tanımıyordum ama eğer gidecekse bana haber verirdi. İş etiği, ortaklık gibi şeyler olmasaydı bile, bana haber vermesini beklerdim. Ters giden bir şeyler vardı.
Can ve Sılaya bir şey demeden restorandan çıktım. Sahilde oturduğumuz masaya baktım. Telefonunu ve çantasını bile orada bırakmıştı. Kalbimde endişe ısındı ve damarlarından her yerime yayıldı. İçtiği çay dökülmüş gibiydi. Can arkamdan bağırırken ne dediğini duymazdan geldim.
Çantasını ve telefonunu alıp sahilden de çıktım. Yalnız kalmaya gittiğini vardaydım Etrafa baktım ama hiçbiri yerde yoktu. Evine gitmiş olabileceğini düşündüm. Evinde abisi ile birlikte kalıyordu ve eğer bir yere yalnız kalmak için gidecek olsaydı burası evi olmazdı. Teyzesinin evinde de yalnız kalamazdı. Rosa'nın adada yalnız kalmak için gidebileceği neresi vardı? Burayı tam olarak bilmiyordu bile.
Sonra dans ettiğimiz geceyi hatırladım. Ona adayı kısaca gezdirmiştim ama hiçbir yeri tam olarak göstermemiştim. Yalnız kalmak için gidebileceği bir yer var mıydı?
Vâsıl Ormanı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROSA | GERÇEK AİLE | 18+
ChickLit18+, cinsellik ve argo vardır. "Gerçek ailemi bulmak için bu adaya geldim ama sana rastladım. Öyle güzel rastladım ki, ilk ailemi bulamadan ikinciyi bulduğumu hissettim." ••• Rosa Alamoğlu, babasının öz babası olmadığını anladığında annesinin memlek...