5. Bölüm | Şehirli Kız.

7.2K 403 130
                                    

Selamlar!! Nasılsınız iyisiniz umarım. Havalar çok sıcak. Uyumak bile işkence veriyor insana bu sıcakta. Ailemle zor zamanlardan geçiyoruz. Onlara destek olmaya çalışıyorum ve pek aktif olamıyorum.

Bölümleri hızlı atmaya çalışıyorum. Umarım severek okuyorsunuzdur. Öneri veyahut yorumlarınızı iyi kötü farketmez yazın çünkü hepsini okuyorum. Ayrıca lütfen oy vermeyi unutmayın.

Medya: Melek

İyi okumalar ( ˘ ³˘)♡

İyi okumalar ( ˘ ³˘)♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Rosa

Rüzgar dibimde dikilmişti. Dakikalar olmuştu ama hâlâ önümden çekilmiyordu. Melek uykusunda huysuzlanmaya başlamıştı.

"Rüzgar! Çekilir misin lütfen? Bak çocuk uyanacak."

Kaşlarını yukarı kaldırıp beni reddetti.
"Ne sakladığını anlatmadan geçmene izin vermiyorum. Buradaki hiç kimseye zarar vermene izin vermem."

Küfürler eşliğinde çığlık atmama ramak kalmıştı. Bir türlü geçmeme izin vermiyordu ve daha kötüsü çocuk uyanacaktı.

"Sanane ya! Daha yeni tanıştık ismimi bile az önce öğrendin. Rahat bırak beni."

Onu ittirip kapıdan geçmeye çalışırken beni bileğimden yakalayıp durdurdu. Tekrar önüme geçerken bileğimi onun elinden kurtardım.

"Eğer Tülay Abla'ya zarar verecek bir şeyler peşindeysen sonu hiç iyi olmaz. Bir şehirlinin buradakilerden birine zarar vermesine hayatta izin vermem. Buradakiler benim ailem gibidir."

"Off nesin sen ya? Superhero mu? Ninja kaplumbağa mısın! İnsanları bu kadar çok kurtarmaya meraklıysan git cumhurbaşkanlığına adaylığını koy."

Rüzgar beni rahatsız etmeye devam ederken kafamdan yalan uydurmaya çalışıyordum. Bu adam hiçbir şeye inanmazdı ki! Cin gibiydi.
Sonradan karar verdim, acıtasyon yapmak için asla kötü bir zaman değildi.

"Tamam yeter bırak anlatacağım."

İki kolumu göğsümde kavuşturdum. Kapının diğer kenarına yaslandım.

"Teyzem buraya onu görmek için geldiğimi düşünüyor.."

"Ama sen başka bir sebepten geldin değil mi?"

Tam olarak yalan söylemiyordum. Gerçekten başka bir sebep için gelmiştim ama Rüzgar'ın bunu bilmesine gerek yoktu.

"Evet.. ben biraz zor durumdayım. Yani paraya ihtiyacım var ve buraya da çalışmaya geldim. Teyzem bunu bilirse yardım falan etmek ister. Onu da zor durumda bırakmak istemiyorum."

ROSA | GERÇEK AİLE | 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin