Merhhhhabaaa🥲🥲
NabersinizBu bölümün sona Rosanin son iki bölümüne girmiş olacağız 😭😭
Bölüm sonu da bir bilgilendirme var okursanız sevinirim🤍
İyi okumalar🤎
Sınır: 80 oy 40 yorum💓
~
Rüzgar
Dünya üzerinde en değer verdiğim insan tarafından terk edilmek üzereydim.
Kimseyi sevemem, özellikle şehirli bir insandan hiç hoşlanmam dememe rağmen ben aşık olmuştum. Ve hayatımın aşkı tarafından bir gecede sessiz sedasız terkedilmek üzereydim.
Göğsüm o kadar ağrıyordu ki bir anlığına göğüs kafesimin kırılacağını düşündüm. Öyle acıyordu ki sanki biri bıçak saplamişti. Bıçağı saplayan kişi ise Rosaydı.
Benim aşık olduğum kadın.
Beni terketmek üzere olduğunu öğrenmemin üzerinden 12 saat geçmişti ve on iki saat boyunca acım hiç eksilmemişti. Giderek daha çok üzülüyordum ve beni aklıma gelen düşüncelerden uzak tutan tek şey içki olabilirdi.
Yaklaşık beş saattir, kapalı meyhanede oturup öğlen vakti viski içiyordum ve bu bile beni kesmiyordu. Beynimi uyuşturmaya hatta kapatmaya ihtiyacım vardı.
Meyhanenin kapısı açıldı. Yani ben öyle duydum. Gelenin Mert olduğunu düşünerek "rahat bırak beni" dedim.
Saat başı gelip iyi miyim diye kontrol ediyordu ama ben saat başı daha kötüye gidiyordum zaten. Mert'in meyhanesini kapattırmış, öylece tek başıma oturuyordum.
"Mert değil", dedi bir ses.
İçeri girenin Özgür olduğunu anlayınca başımı çevirdim. Elleri cebinde beni izliyordu.
"Mert burada olduğunu söyledi, delirmişsin öyle diyor."
"İyi halt ediyor" dedim göz devirerek. "Umarım sadece sana söylemiştir. Başka kime gelmesin özellikle-"
"Rosa" diye tamamladı cümlemi.
"Hah" dedim. "Öğrenmişsin"
"Öğrendim" derken bir şişe kapıp yanıme geldi. Tabure çekip yanıma oturdu. "Beliz anlattı"
"Beliz mi?" diye sordum refleks olarak. "O mu anlattı?"
Onun bilmesine imkan yoktu. Rosa ile kavga ettikten sonra arabama atlayıp çiftliğe gitmeye karar vermiştim. Ama vardığımda orada kalmaktan vazgeçtim çünkü her yerde Rosa'nın ellerinin izi vardı. Her yerde, oranın her köşesinde birlikte geçirdiğimiz zamanlar vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROSA | GERÇEK AİLE | 18+
ChickLit18+, cinsellik ve argo vardır. "Gerçek ailemi bulmak için bu adaya geldim ama sana rastladım. Öyle güzel rastladım ki, ilk ailemi bulamadan ikinciyi bulduğumu hissettim." ••• Rosa Alamoğlu, babasının öz babası olmadığını anladığında annesinin memlek...