Merhaba..
Nasılsınız?farkettiyseniz ipuçları çoğalıyor. Bu bölüm bir ihtimal elenecek. Sizce kim Rosa'nın babası?
Yorumlarınızı bekliyorum.
Medya: Restoran
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rosa
"Kendini o anahtarla mı koruyacaksın gerçekten?"
Rüzgar ağaçların arasından yavaşça çıktığında kalbim de aynı oranda yerinden çıktı. Anahtarı suratının ortasına fırlattım.
"Siktir! Ödüm koptu Rüzgar!"
Rüzgar anahtarı eliyle savurdu. Gece gece burada ne işi vardı? Onu şeyden beri ilk kez görüyordum.. öptüğümden beri.
"Sen hep böyle küfürbaz mısın?
"Senin burada ne işin var?"
Bakışlarımız takıldı. Zaman ağır çekimde geçti, tenime bir ısı dalgası gibi dokundu ve beni sıcak, telaşlı ve nefessiz bıraktı. Genelde söyleyecek esprili ya da onu sinir edecek bir şeyim olurdu, ama şu anda biraz şey hissediyordum.. utangaç?
"Meyhaneye bizimkileri görmeye giderken senin çıktığını gördüm. Eve doğru gitmeyince ben de nereye gidiyorsun diye merak ettim. Meğer buraya geliyormuşsun.. ev almışsın sen baya kararlısın burada kalmaya."
Şimdi, sadece küçük bir göz temasından, tenimin altında sıcaklık yükseldi ve söyleyebileceğim tüm ekstra özel şeyler boğazıma takılmıştı.
"Öyleyim tabi.."
Hem sabahki olay yüzünden biraz utanarak, hem de biraz bana dediği şeyler yüzünden sinirle başımı eğdim. Umarım sabahki olayı Rüzgar hatırlamıyordur diye düşünürken Rüzgar bana cevap verdi.
"Kararlı olduğunu sabah beni öptüğünde anlamıştım zaten Rosa."
Sessiz kalmayı tercih ettim. Beklediğim vahşi hayvan tabii ki bu değildi. Yine de bir o kadar hayvandı. Başımı iki yana sallayarak anahtarı cebime koydum. O olmasaydı babamdan nasıl kaçardım bilmiyordum.
Göğsümde ağır, dengesiz ve tüketen bir his vardı.
Paniğe çok yakın hissettirirdi."Sırf baban seni bulmasın diye istemediğin birini öptün sonuçta..."
Babam.. elbette hatırlıyordu. Sinirle ellerimi büktüm. Dahil olmaması gereken konulara dahil oluyordu. Aslında onu öperek ve adamlardan kaçarak babama karşı gelmiştim. Bunca yıldan sonra babama karşı durmaktan omuzlarımdan ağır bir yük kalkmış gibi hissettim ve biliyordum ki, Rüzgar yakınlarda olmasaydı bunu yapacak cesareti asla bulamazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROSA | GERÇEK AİLE | 18+
Romanzi rosa / ChickLit18+, cinsellik ve argo vardır. "Gerçek ailemi bulmak için bu adaya geldim ama sana rastladım. Öyle güzel rastladım ki, ilk ailemi bulamadan ikinciyi bulduğumu hissettim." ••• Rosa Alamoğlu, babasının öz babası olmadığını anladığında annesinin memlek...