22. Bölüm | Tutku 18+

8.9K 178 17
                                    

Merhaba,
Nasılsınız?

Öncelikle okunma sayısı için teşekkür etmek istedim, iyi ki varsınız 🐣

İkinci olarak uzun uzun yazıyorum ama çok az yorum alıyorum:(. Lütfen yorum yapar mısınız?
İyi okumalar❤️

 Lütfen yorum yapar mısınız?İyi okumalar❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~

Rosa

Hayatım boyunca birçok erkeği öptüm. Hiçbirinde duygu yoktu. Hepsi nefsime kapılıp yaptığım şeylerdi. Onlar benim için bir kalp ya da bir ruh değildi. Bir et parçasından ibaretlerdi. Ve onları öpmemin tek sebebi kendi isteğim ve düşüncemdi. Daha önce kimseyi de ruhundan öptüğümü hatırlamıyorum. Ya da kimsenin beni ruhumdan öptüğünü.

Şimdi, onun kollarında sanki dudaklarımda patlayan bir şey varmış gibi beni öperken ne düşünmem lazım bilmiyordum. Buranın neresi olduğunu ve zamanın ne olduğunu unutmuştum. Şu an denizin ortasında olabilirdik, bir kafede olabilirdik, Mısır'da bile olabilirdik. Nerede olduğumuzu bilmiyordum ve tek bildiğim ayaklarımın yerden kesildiğiydi.

Kaç saattir buradaydım? Ya da beni kaç saniyedir öpüyordu? Yoksa saatlerdir mi? Ne zaman beni öpmeye başlamıştı ve ben ne zaman ona karşılık vermeye başlamıştım? Aramızdaki duvarlar ne çabuk yıkılmıştı. Durmalı mıydım, itmeli miydim onu? Yoksa ne olacaksa olsun devam mı etmeliydim?

Bu öpücük beni daha önce hiç hissetmediğim kadar ateşli yapmıştı ve bana dokunmamıştı bile. Bana hissettirdiklerinden nefret ettim. Gerçek babannemin evlat aldığı çocuğun, ortağımın anlamsız, hatta tutkusuz bir motivasyona dayandığını anlamamı nasıl sağladı. Tek yaptığımız birbirimizle oynamaktı ve sonucunda bu olmuştu. Başından beri bunu yapmamalıydık.

Kendi tutkumuza yenik düşüyorduk ve bu her zaman olduğu gibi yanlış hissettirmiyordu. Ama hissettirmeliydi. O benim ortağımdı. İş arkadaşımdı. Babannemin evlatlığı ve adanın sevilen kişisiydi. Benim gibi bir düzeni olmayan, gezmekten başka çok az şey bilen biri ile olması yanlış hissettirmeliydi. Ama hissettirmiyordu işte.

Beni böyle heyecanlandıran bir erkeği öpmemiştim bile. Bütün bir şehvet dünyası her zaman oradaydı, ama neredeyse hiç tanımadığım bir adamın elini tutarak düşük gelirli bir daireye adım atana kadar bunun farkında değildim. Burası benim dünyam değildi ve kendim olmayan dünyada oynamamalıydım. Ama oynamıştım. Oynamıştım ve şimdi sonucu dudaklarımın üstündeydi.

Geri kafalı bulduğum herhangi sıradan bir ada insanı şu an dudakları ile dudaklarımı okşuyordu. Önyargı her zaman sahip olduğum bir şeydi. Ama daha önce bu kadar fazla yanıldığım birisi olmamıştı. Daha da derine inmek istedim. Onun hakkında bilmediğim ve yanıldığım neler var öğrenmek istedim.

ROSA | GERÇEK AİLE | 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin