Merhaba
Nasılsınız?Medya: Rosa ve Rüzgar
~Rosa
Tekniken onu ilk kez çıplak görüyordum. Bunun bana nasıl hissettirmesi gerek bilmem ama ben şu an nasıl hissettigimi ilk defa gayet iyi biliyordum. Önünüzde çıplak ve kaslı bir adam varsa, özellikle bu adam nefesinizi kesen ve daha önceden iki kez öpüştüğünüz biriyse ne hissettiğinizi bilirsiniz.
Şu ana kadar adamın ne kadar yapılı olduğunu fark etmemiştim. Bana bakarken tenime çok temas ediyordu ve iyi bir şey değildi; ikimiz için de. Derimin altında bir titreme başladı, kesinlikle sokacak yaklaşan bir arı gibi daha güçlü vızıldadı. Çenesindeki bir kas gerildi ve gözlerinden acı bir şey geçti.
"Benimle konuş."
"Üstümden kalk."
"Rosa, kaçma."
"Üstümden kalk dedim."
Pes etmiş gibi nefes verdi ama etmediğini biliyordum. Asla etmiyordu ve bu çok öldüresiydi. Üstümden nazikçe kalktı. Etrafıma bakındım, neyseki sabahın bu saatinde kimse yoktu. Denizin ortasında üst üste duran iki kişiyi yanlış anlamayacak tek bir insan bile tanımıyordum. Özellikle böyle bir yerde, hiç şansımız olmazdı.
Ayağa kalkıp üstümdeki kumları temizlemek için avcumla su alıp üstüme döktüm. Yanında durmak için hareket ederken omzum Rüzgarın koluna çarptı.
Vücudu gerildi, küçük dokunuş içimde bir ateş yaktı ve ona yaklaşmak için görünmez çekime karşı koydum. En iyi sorgulama pozumu vererek kollarımı kavuşturdum."Beni boğmayı mı planlıyordun?"
Dudağının kenarı kıvrıldı.
"Bunu istesem de yapamam. Burası çok sığ. Gerçi sen açıklardan geliyorsun.""Ha."
dedim.
"Beni izliyordun yani? Şimdi de sapık mı oldun?"Bu adamla mesafemi korumam gerekiyordu; Aramızdaki bu kimyadan iyi bir şey çıkamaz. Patlayıcı ve bağımlılık yapıcıydı ama nefret ve güvensizlikle dövüldü. Her zaman kazanmıştı ve bu çekiciliği daha fazla keşfedersem sonunda galip geleceğini biliyordum.
"Ben her sabah yüzmeye gelirim düşes. Evimin deniz gördüğünü biliyorsun. O kadar çok açıldığını görebildim."
"Ha."
dedim yine.
"O yüzden mi yanıma kadar geldin?""Birde, seninle konuşmak istiyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROSA | GERÇEK AİLE | 18+
ChickLit18+, cinsellik ve argo vardır. "Gerçek ailemi bulmak için bu adaya geldim ama sana rastladım. Öyle güzel rastladım ki, ilk ailemi bulamadan ikinciyi bulduğumu hissettim." ••• Rosa Alamoğlu, babasının öz babası olmadığını anladığında annesinin memlek...