5.BÖLÜM

1.3K 118 7
                                    

Bölüm şarkısı olarak;

Little Mix - Love Me Like You


Okul serüvenim bugünlük bittiğinde Kardelen'le çantalarımızı sırtımıza atıp sınıftan çıkmıştık. Berçin hoca çıkışta onun yanına uğramamı söylediği için Kardelen'le eve gidemeyecektim, keşke Kardelen'de gelseydi ama şimdi korkak gibi de görünmek istemezdim. Aslında Berçin hoca bunu düşünmezdi, sanırım, ama ben yine de ihtimal veriyordum.

Merdivenlerden aşağı inip koridorun sonuna kadar ilerleyip durduğumuzda Kardelen, "O zaman sana hayırlı işler bol kazançlar aşkom," demesiyle sinirle ona baktım.

"Bilerek yapıyorsun, piç."

"Evet şekerim," diyerek bana göz kırptıktan sonra dışarı çıkmıştı. Ve benim şimdi gidip kitabımımı almam gerekiyordu ama streslenmiştim durduk yere. Tek yapmam gereken hocanın yanına gitmek ve kitabı almaktı. Evet, bu kadardı.

Kendimle konuşma yaparak yavaş adımlarla öğretmenler odasına ilerlerken nasıl bir giriş yapsam diye düşünmeye başladım. Normal nasıl öğretmenlerle konuşuyorsam onunla da öyle konuşacaktım, niye uzatıyordum bu kadar?

Öğretmenler odasının önünde durduğumda sakince soluklanmaya çalıştım ama sanki buna birisi engel oluyordu. Bu saçma duyguları bir köşeye itip kapıyı direkt açtım. Birkaç öğretmen kendi aralarında konuşarak hazırlanırken Berçin hocayı aradı gözlerim. Kafamı biraz daha odaya getirip içeri incelerken onu göremeyince modum biraz düşmüştü. Hem ayağına çağırıyordu, hem de yoktu.

Aniden omzumda hissettiğim eller yüzünden vücudumda oluşan elektriklenme ve korkuyla arkama baktım. Berçin hoca gülümseyerek gözlerini bana dikmişti.

"Kusura bakma, korkuttum mu?"

"Önemli değil," diyerek kendimi toparladım. Elini sürterek omzumdan çektiğinde içimden bu harekete kıpırdanan tarafıma küfür ettim. Bu neydi şimdi?

"Şey, kitabı almak için gelmiştim," diyerek direkt konuya girdiğimde kafasını salladı."Gel vereyim kitabını."

Odanın ortasına kurulmuş masaya çantasını koyduktan sonra içini açmış ve kitabımı çıkarmıştı. Siyah deri çantasını kapatıp elindeki kitabı bana uzattı, "Teşekkürler tatlım," deyip gülümsediğinde niyedir bilmem ama kızardığımı hissettim.

Elindeki kitaba uzandığım sırada arkamdan birisinin beni itmesiyle Berçin hocanın üstüne doğru düştüm. Aslında tam olarak ona doğru düşmemiştim ama beni refleks olarak düşündüğüm bir hareketle kendine çekmişti.

Berçin hoca bana bakış attıktan sonra arkamdaki kişiye çevirdi bakışlarını.

"Dikkat etsene biraz, görmüyor musun önünde birisi var." Sert sesiyle arkamdaki kişiye sertçe çıkıştığında ben o sıra onun yüzüne kilitlenmiştim. Yüz hatları fazlasıyla belirgindi, güneş sarısını andıran saçları düz ve yumuşak görünüyordu. Bu kadın gerçek miydi?

"Ben özür dilerim! Hii, bebeğim sen miydin? Kahretsin, sana zarar mı verdim?" Derin'in sesini duymamla Berçin hocanın kolundan sıyrılıp arkama döndüm.

AŞK YOK OLMAKTIR (Girl×Girl) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin