37.BÖLÜM

702 93 56
                                    

(Vote sınırı 60, yorum sınırı 50)

Uzun bir bölüm, iyi okumalar🍁
.......

"Arın."

Adımı sayıklayan o sesi görmezden gelerek uykumun en tatlı anını bölmedim. Uyku, beni öylesine kendine çekiyordu ki göz kapaklarımı açma zahmetine giresim bile gelmiyor, sadece uyuyasım geliyordu.

"Arın, kalk," diyen kişi kimdi bilmiyorum ama acilen gitmesi gerekiyordu. Bu güzel uykumu bölebilecek kimseyi tanımıyordum. Uykum her şeyden önce gelirdi.

Yorganı kafama kadar çekip adımı tekrarlayan sesi görmezden geldim. Göz kapaklarımı bırak açmak, sesleri bile duymak istemiyordum. Bir tane uykum vardı, ona da karışılmasındı!

"Ne? Berçin hoca sarışın bir çıtırı altına mı almış?!"

Duyduğum cümleyle birlikte gözlerim aniden açılmış ve yorganı sertçe üstümden çekerek doğrulmuştum. "Hangi orospu benim sevgilimin altında?! Daha ben yapmadım lan! Nerede o orospu!" Ayağa kalktığım gibi etrafımı tararken kapının yanında durmuş gülerek bana bakan teyzemi görmem ile aniden bütün hareketlerim duruldu.

"Ya teyze şaka mısın? Böyle mi uyandırılır bir insan? Yüreğime iniyordu." Sitemimle birlikte yatağa oturdum ve elimi kalbime götürdüm. Cidden öyle hızlı çarpıyordu ki resmen yerinden çıkacaktı. Bu kadın resmen delirmeme neden olacaktı!

Teyzem gülerek yanıma geldi. "Yanında top patlatsam uyanmazsın, söz konusu Berçin olunca nasıl da dikleniyor hemen." Elleriyle iki yanağımı da tutup sıkıca öptü. "Günaydın yürüyen sapık, kalk bakalım kahvaltı zamanı."

Somurtkan bir ifadeyle ondan uzaklaştım. "Of teyze ne sapıklığımı gördün?" Cümlemin ardından muzipçe gülümsedi.

"Hmm yanlış hatırlamıyorsam az önce daha ben yapmadım lan diye çıkışan sendin tatlım, Berçinle düşlediğin fantezileri merak etmedim değil şimdiden," dediğinde yüzüm renkten renge girmeye başlamış, içimden kendime söver halde elimi yüzüme kapatmıştım. Sayesinde uyku sersemliğimde gitmişti.

Allah beni kahretsin!

Teyzem büyük büyük bir kahkaha atarak yanıma oturdu. Ben ise utançtan bir bukelemun edasıyla renkten renge girmeye devam ediyordum. Yerin yarılıp içine girmenin zamanı gibiydi ama yerin de hiç açılacağı yoktu!

Allah yeri de kahretsin!

Tövbe, çarpılacaktım.

"Aman da aman utanırmış teyzesinin bir tanesi. Sen büyüdün de grinin elli tonunu mu çekeceksin sen. Oy yesinler." Dedikleriyle birlikte daha fazla dayanamamış ve yorganın altına girerek çığlık atmıştım.

"Ya teyze git ya! Resmen utanmam için yapıyorsun!" Teyzem yorganı tek eliyle kavrayıp bir hamlede çektiğinde mal gibi kalmıştım. Bu evde bir tek ben mi güçsüzsün acaba? Diğerleri hangi hayvanın etini yiyorlardı?!

"Of bu evdeki insanlar çok sıkıcı, iki eğlenmeye gelmiyor. Neyse, günaydın tekrardan uykucu prenses. Kalk bakalım, bugün koşuşturmacalı bir gün olacak senin için." Dedikleri sayesinde aklıma bugün proje ödevini halledeceğim gelmişti. Aldığım proje ödevi röportaj olduğu için paşa paşa gidip dışarı çıkacak ve insanlara soru soracaktım. Aslında kıçımı dahi kaldırmak istemezdim ama karnemde güzel bir sayı hiç de fena olmazdı.

E tabii ders bahaneydi benim için, Berçinle geçireceğim bir gün olacaktı bugün. İki haftadır bir türlü doğru düzgün görüşememiştik bile ve onu sadece okul sınırları içerisinde gördüğüm için doya doya öpememiştim. Bu durumdan şikayetçiydim ama dalgalı bir yaşantımız olduğu için Berçin'in koşuşturmalarını anlayabiliyor, bu yüzden sabırla bekliyordum. Bugün ise hem onunla konuşabilecek hem de doyasıya görebilecektim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞK YOK OLMAKTIR (Girl×Girl) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin