35.BÖLÜM

584 73 28
                                    

Justin Bieber- off my face (Takipçimden gelen güzel bir şarkı, kendisine buradan sevgiler!)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Justin Bieber- off my face
(Takipçimden gelen güzel bir şarkı, kendisine buradan sevgiler!)

Kafamın bulanıklığı ile karşımdaki hocayı dinlemek oldukça zordu. Aklıma gelen düşünceler derse olan konsantrasyonumu bozuyor ve odaklanmamı zorlaştırıyordu. Kafamda ise tek bir düşünce, sadece tek bir insan vardı.

Berçin Bargu.

Evet, artık onunla beraberdim. Onun elini rahatça tutabiliyor veya istediğim zaman onu öpebiliyordum. Artık komple birbirimize aittik. Sonunda, her gece hayalini kurduğum, olması için tanrıya yalvardığım o hayalim artık gerçekleşmişti.

Berçin Bargu benim sevgilimdi.

Her ne kadar bu konuda rahat olsam da içimi kemiren bazı düşünceler yok değildi. Mesela babasına ne olmuştu? Her şey artık kökünden çözülmüş müydü? Artık rahat mıydık? Ve ve en önemli soru -ki bu aklımı karıştıran en büyük soruydu- gerçekten her şey niye bu kadar güzel?!

Berçin ile artık gerçekten sevgili olduğumuzu anlamaya başlamam zaman alıyordu çünkü bu duruma inanmak çok zordu. O benim öğretmenimdi ve bir öğretmenin bana bakacak olması bile aklımdan geçmezdi. Hele ki Türkiye de yaşıyorsak bu ihtimal azalıyordu ama benim yaşantımda işler kesinlikle farklı gitmekteydi.

Ve bir şey daha itiraf etmeliyim ki, sürekli mıç mıç gezen çiftlere inanılmaz ayar olurdum. Sürekli sarılmalar, öpmeler, ısırmalar gibi hareketlerin fazlalığı boğucu gelirdi.

Şimdi hepsini delice yapmak istiyorum... Bu kadın beni aptal aşıklara çevirmişti!

Derse odaklanmak o kadar zordu ki, Berçin'i düşündükçe kendimi durduramıyor ve bir düşünce zincirinin içinde buluyordum kendimi. Onu düşünmek beni sıkmayan nadir olaylardan aslında. Hiç sıkılmadan düşüneceğim birisi o kadın.

Aniden dürtülmem sayesinde kendime gelmiş ve başımı beni dürtükleyen Kardelen'e çevirmiştim. "Kolum al senin olsun Kardelen. Vallaha bezdim kızım sıçtın kolumun ağzına." İsyankar cümlelerim onun gıcık bir şekilde gülmesine neden oldu.

"Kadını öyle bir düşünüyorsun ki en sonunda düşündüklerin projeskiyondan yansır gibi tahtaya yansayacak manyak. Az bir derse ver şu aklı." Oflayarak önüme döndüğümde derse odaklanmaya çalıştım. Odaklanmada güçlük çeksem de sonunda başarabilmiş ve derse güzelcene odaklanmıştım. Hatta öyle bir odaklanmıştım ki zilin sesini bile sonradan fark ettim. Zilin çalmasıyla birlikte ders bittiğinde Kardelenle beraber sınıftan çıkıp koridorda yürümeye başladık.

AŞK YOK OLMAKTIR (Girl×Girl) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin