Demi Lovato - Heart Attack
Eve geleli yaklaşık üç saat olmuştu. Normalde okuldan çıkacağım saati es geçmiş, Kardelen'e kurduğum cümlenin ağırlığını kaldıramayıp okuldan kaçmıştım. Evet, gerçekten kaçmıştım. Tabii bunda güvenlikçi Sedat abinin de yardımı vardı. Beni severdi ve benim o halimi gördüğü için izin vermişti.
Kardelen'e söylediğim o cümleden sonra Kardelen'i arkamda bırakmış ve hızla çıkmıştım okuldan. Eminim ki Kardelen bile şaşırmıştır bu halime ama yine de kaçmıştım.
Öyle bir koşmuştum ki sanki kendi düşüncelerimden, kendi duygularımdan kaçmak ister gibi. Başarmış mıydım? Lanet olsun ki hayır! Kaçamadım, başaramadım ve omuzlarım düşük bir şekilde eve geldim. Annem ile babama ise 'midem bulandı, erken çıktım.' dedim ama bir şey vardı ki o da çantam; okulda kalmıştı.
Yatakta diğer tarafa dönüp yorganımı kafama kadar çektim ve havanın sıcak olmasına aldırmadan iyicene örttüm kendimi. Neyden saklanıyordum bilmiyorum ama saklanmak istiyordum.
Nasıl aşık olmuştum ben? Nasıl? Aklım almıyor. Gözleri mi etkilemişti beni, ya da bakışları? Yoksa vücudu mu? Ama o zaman bu aşk olmazdı, emindim. Aşk bundan daha farklıydı, yaşamamıştım ve hiç tatmamıştım o duyguyu fakat şu an hissedebiliyordum. Onun yanında sıklaşan nefesim ve titreyen bacaklarım bunu belli ediyordu.
O kadın beni çok farklı hissettiriyordu. Bedenimi ve vücudumu ele geçirmişti adeta. Vücudumu yönetemiyordum onun yanındayken.
O, bana ne yaptı emin değilim ama ben ona çoktan tutulmuştum. Ve işin ironi yanı, ben ilk görüşte aşka inanmazdım. En azından uzun bir görüşmeden sonra olabilirdi, diye düşünürdüm. Yanılmışım, ben o kadına sanırım ilk görüşte aşık olmuştum.
O ilk bakışı geldi aklıma; denize bulanmış yeşil gözleri resmen beni baştan aşağı titretmişti. Bana öyle bir şey yapmıştı ki o an, etkisinden çıkamamıştım.
Hissetmiştim, o kadında bir şeylerin olduğunu ve bunun bana yansıdığını. Kahretsin! Ben şimdi ne yapacaktım? Berçin hocanın suratına nasıl eskisi gibi bakabilecektim?
Yorganımın altında bunları düşünürken dış kapının zil çalma sesini duydum. Yorganı daha fazla kendime çekip sıktığımda dış kapı kapanmıştı. Gözlerimi kapatıp bu sahnenin gerçekleşmemesi için dua ederken kapım hızla açıldı ve kapandı.
"Kalk bakalım seni aşık salak," diyen Kardelen aniden üstümdeki yorganı çektiğinde odamın ışığı hızla gözüme bir bıçak gibi girmişti. Gözlerimi kapatıp homurdandım. "Git başımdan Kardelen, yalnız kalmak istiyorum."
Kardelen yorganı alıp yere koydu ve vücudumu tutup dikleştirdi. Gözlerimi açıp ona baktığımda hem sitemle hem de gülümseyerek bakıyordu.
Oflayarak yatağımın başlığına sırtımı dayadım. Kardelen üstündeki kırmızı deri ceketi çıkartıp aynı şekilde yanıma gelip oturdu.
Eliyle elimi tutup sıkarken, "Ee anlat bakalım, neden kaçtın okuldan? Umarım iyi bir bahanen vardır." Derin bir nefes alarak kafamı geriye yasladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK YOK OLMAKTIR (Girl×Girl)
Teen Fictionİç çektiğini işittim. "Yaşadıklarımıza günah diyen olacak bebeğim; bizi sevmezler, bizden iğrenirler, bizi bir şeytan olarak görürler belki. Ama bil ki ben seni seviyorum ve seni en güzel sevabım olarak görüyorum. Bunu bil, bil ne kadar sevap işledi...