Madison Beeh - Home with you
Uykumun en güzel yerinde yüksek sesle çalınan telefonum homurdanmama neden oldu. Telefonun sesi o kadar yüksekti ki kulak zarım patlayacaktı, belki de patlamıştı. Gözlerimi açmadan yanımdaki komodine uzamdığımda telefonumu aldım ve yanıtlayarak kulağıma götürdüm.
"Kimsin?" Çatallaşmış sesimle konuştuğumda karşı taraftan gülme sesi geldi.
"Sana da günaydın dünyanın en iyi arkadaşı. Beni tanıman ne kadar da güzel öyle," dediğinde gözlerimi zorlukla açarak yatakta dönerek sırt üstü konuma geldim.
"Ne var Kardelen? Uyutmadın bi' anasını satayım." Sitemle soluduğumda, "Kalk hazırlan, bugün Üniversite gezisi var, unuttun mu?" dedi. Dün uyumadan önce okulun bana göndermiş olduğu mesajda, gezi yüzünden on bir ve on ikinci sınıflar için okulun tatil olduğu, gelmek isteyen öğrencilerin saat 11:00'de okulda olması gerektiği, yazıyordu. Okul gezisi iyiydi de fazla yorgun hissediyordum. Sadece yatakta yatmak ve uyumak çok cazip geliyordu.
Kalçamın hafif sızlamasıyla sert bir soluk vererek, "Gelmek hiç istemiyorum ya, yatmak daha güzel. Bensiz git sen," dedim. Kardelen'in derin nefes alması kulaklarımı doldurdu.
"Bak zaten dün neler olduğunu uyuduğun için anlatmadın bana, bir de şimdi gelmiş yorgunum gelemem diyorsun. Kaldır kıçını da hazırlan, yoksa oraya gelip totona vura vura arabaya bindireceğim." Söylediği cümleyle dün aklıma gelen anılar yüzünden yüzüme sıcak bastı. "Hem hatırlarsan bu geziyi Berçin Hoca düzenledi."
Yaptığım hareket aklımın her köşesine konarak beni resmen sıkıştırmıştı. Ben onun yanağından öpmüştüm. Evet büyütülecek bir şey olmayabilirdi ama bu aptal beynim bir kaset gibi sürekli o anı oynatıp duruyordu ve ben de normal bir şekilde utanıyordum.
"Tamam, beş dakikaya kapıda olurum. Görüşürüz." Ondan sonra hızla telefonu kapatmış ve tuvalet ihtiyacımı gördükten sonra dolabıma geçerek üstüme kısa beyaz bir crop, altına da siyahlığı biraz geçmiş bir pantolon geçirdim. Son defa dolabımı açarak deri ceketimi de aldım ve üstüme giydim.
Çok şık giyinmek istememiştim çünkü bir okula gidiyorduk, ayrıca gündelik kıyafetleri severdim. Bana ayrı bir hava katardı ve bu hoşuma giderdi.Telefonumu ve cüzdanımı deri ceketimin cebine attıktan sonra evden çıkmış ve apartmanın kapısının önünde durmuştum. Kardelen'in arabası görüş açıma girdiğinde tam önümde durdu ve camını açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK YOK OLMAKTIR (Girl×Girl)
Teen Fictionİç çektiğini işittim. "Yaşadıklarımıza günah diyen olacak bebeğim; bizi sevmezler, bizden iğrenirler, bizi bir şeytan olarak görürler belki. Ama bil ki ben seni seviyorum ve seni en güzel sevabım olarak görüyorum. Bunu bil, bil ne kadar sevap işledi...