1•KAR

36K 870 666
                                    

|Ç|

Merhaba kıçını yediklerim

|Ç|Merhaba kıçını yediklerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İletişim için:iamfuckcaca

|Ç.G|

Bedenim soğuk sayesinde titrerken
yolumu kapatan arabaya bakmaya devam ederek gözlerimi kıstım,bu kadar büyük hatta tank denilecebilecek bir arabanın burada işi neydi! daha doğrusu evin girişinde ne arıyordu.

Salak mıydı sahibi.

Bilmiyor muydu eve kendinden başkalarının da gireceğini.

"Hıh."dedim kollarımı birleştirerek"
altında taş gibi araba var değerini bilmiyor birde."Bu fıstığı tam karın orta yerine bırakarak öylece gitmişti.

"güzelim seni bu duruma düşüren başkasına ne yapmaz."dudaklarımı
birbirine bastırarak elimi kaportaya
koydum."muhteşemliğin harcanıyor."

Harcanmayı bırak,yıkılıyorsun sen!

Kapı kapanma sesiyle bakışlarım kalkarken bana direkt olarak bakan bir çift gözle karşılaştım.

Tanıdık yüzün dudakları hafifçe oynadı"Küçük patates?"kaşlarım olabildiğince çatılırken onun burada ne aradığını düşünüyordum.Şuan olan bu şey gereksizdi,yıllar sonra bir dizi çekiminde ki aptallar gibi karşılaşıyorduk.

Anın şokunu hızla üzerimden atarak arkamı döndüğümde adımlarım vera'nın beni bekliyor olmasını umursamadan hızla arabama doğru ilerlemeye başlamıştı.OnunIa bir şekilde konuşup durumu açıklayabilirdim ama şuan önemli olan buradan hızlıca uzaklaşmamdı.

"HEY! "diye bağırdı boras arkamdan,
bana doğru geldiğine adım kadar
emindim.Karlar olmasa şimdi sıcak arabamın içerisinde oturuyor olurdum,
lanet şeyler hızımı en son seviyeye kadar indirmişti ilerleyemiyordum.Altımdaki pantolon bu sayede sırıl sıklam olma yolundaydı.

"Non puoi andare!"gidemezsin!
dediklerini umursamadan ilerlemeye devam ettim,konuşmak istemiyordum onca yıl sonra yüz yüze gelmek,sadece gözlerini görmek bile bedenimin bir boşluğun içerisine düşerek yuvarlanmasını sağlamıştı.

"Ateş sana diyorum."adımları benimkilere yaklaşırken arabam sadece bir kaç saniyelik mesafedeydi"Bu sefer kaçamazsın."eli aniden belime dolanırken bu beklemediğim bir şey değildi,bacakları benimkilerden daha uzundu ve karları daha kolay aşmasını sağlamıştı.

"Yapma."dedim ellerimi belime sarılmış parmaklarınüzerine getirerek.OnunIa bir kez daha bu durumda olacağımızı hiç düşünmemiştim.

Göğsünü sırtıma bastırdığında kalçalarıma baskı uygulayan sertliği
hissedebiliyordum"Yapmak istiyorum."
diye fısıldadı,ses tonu tamamen başka bir şeyden bahsediyor gibiydi"seni rahatsız etmek istiyorum."burnunu yavaşça enseme sürttü.

Fırtınanın İçindeki Ateş|GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin