|Ç|
"Delirdin mi? "dedim kaşlarımı çatıp dik dik yüzüne bakarak,iki dakika sushileri almak için bir mekana durmuştuk ve geldik geleli beni kuytu köşelere çekmek için türlü şeyler yaparak kandırmaya
çalışıyordu.Yok gel bir şey göstereceğim,yok gel
ayakkabını bağlayayım,yok bilmem ne.Açık açık beni kandırıp sikmeye çalışıyordu!
Pis sapık.
"Che cosa?"Ne?dedi eli yavaşça belime kayarken"bir şey yapmadım ki?duruyorum burda kızıyorsun, Güceniyorum bak."belimi tamamen kavrayarak beni kendine doğru çektiğinde penislerimiz birbirine yaslanmıştı ve sikini çok net bir şekilde hissediyordum.
Hissedilmeyecek gibi de değildi ki!titan soyundan sanki.
"Ya öyle."dedim geri çekilmeye çalışarak"çok uslusun sen,ondan sürekli beni sikmek için fırsat kolluyorsun."
kaşlarım çatılırken sırıtarak beni taklit etti,yanaklarım istemsizce şişerken küçük bir kahkaha attı."Yalan."dedi aniden"ben seni sikmeye çalışmıyorum."Aynen canım bende Madonna.
"Üstüme iyilik sağlık."dedim yaşlı kadınlar gibi,ben mi yalan söylüyordum? gerçekten bir yere kamera koyup onu çekmem lazımdı!Ne kadar sapık olduğunu görmesi gerekiyordu"daha iki dakika önce ayakkabı bağımı araya sokup beni köşeye çekmeye çalıştın."
"İyiliğin içindi o."belimdeki ellerini sıkılaştırdı"yoksa ben namusuna düşkün bir adamım,evlenmeden olmaz."
Gözlerim şiddetle irileşirken onu hızla iterek kasaya doğru ilerlemeye başladım,
gerçekten borasla baş edilmezdi!birde durup suçu tamamen bana atıyordu yanlış anlayan benmişim,haspam!sanki her saniye sikmeye çalışan benim.Çalışmadığı anlarda da gözlerinin beni nasil dikizlediğini görüyordum! bir araya geldik geleli kalçalarımı süzüyordu.
"Bebeğim nereye ama."arkamdan elleri belime sarılırken dudaklarını boynumun arkasına bastırdı"şaka yaptım,sapığım ben deli oluyorum sana."cebimden nakit ücreti çıkararak kasadaki adama uzattığımda bize ölümcül bakışlar attığını gördüm.Bu umrumda değildi insanların düşüncelerini umursamayı bırakalı çok oluyordu.
"Bir şey söyleyeceğim."dedi adam elimdeki parayı alarak.
"Evet?"
"Utanmıyor musunuz?"boras aniden arkamda dikleştiğinde arkamda hırlayan bir kurt varmış gibi hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fırtınanın İçindeki Ateş|Gay
ChickLit"Farklı bir kan kokusu alıyorum sanki."dudakları anlık bir duraksama yaşarken yutkundu. Bedeni üzerimde yükselirken boştaki elini boynuma getirerek hafifçe sıktı,yüzü yüzüme yaklaşırken sıcak nefesi aklımda olan her şeyi silmişti"yeterince."dedi"yor...