32•Direk dansı

13.5K 502 424
                                    

Merhabaa

200.000 Özel
🐳

1K takipçiye ulaşmam için
iamfuckcaca hesabımı takip edebilirsiniz..

Bugün çok enerjik ve cinsellik doluyum

Bölümde öyle ehehe

İnsanlar iç içe girmiş haldeyken borasın elini daha sıkı tutarak ilerlemeye devam ettim,arbadan indiğimde anda elini belime sarmış hâla da aynı şekilde duruyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İnsanlar iç içe girmiş haldeyken borasın elini daha sıkı tutarak ilerlemeye devam ettim,arbadan indiğimde anda elini belime sarmış hâla da aynı şekilde duruyordu.Gözleri insanları öyle bir süzüyordu ki sanki önüne geleni öldürmek ister gibi bir hali vardı
"patatesim,"eğilip yanağımı öptü"gitmek ister misin?"

Başımı ona bakmak için geri yatırdığımda dudak dudağa gelmiştik,gözlerimi başka yere çevirerek başımı iki yana salladım.

Burası güzeldi ve uzun zamandır gece kulübüne gitmemiştim.

Üstelik daha geleli çok olmamıştı.

"Sıkılırsan söyle."birlikte locaya doğru ilerleyerek oturduk,daha doğrusu boras oturmuş bende onun kucağına oturmuştum"birazcık böyle kal."ellerini kalçalarıma getirerek sert bir şaplak attı,bedenim öne doğru atılırken burunlarımız birbirine yaslanmıştı.

"Öyle kalmak yerine."öne doğru kayarak elimi pantolonunun ön kısmına getirdim,
her zaman ki gibi hazır haldeydi"içime almama ne dersin."Gözlerinin içi parlarken kısaca etrafa bakındı beni beni kucağında ters çevirerek sırtımı ona dönmemi sağladı.

"Eğil."bedenimi geriye doğru eğdiğimde altımdaki kumaş pantolonu arkasından tutarak aşağıya çekti ve kalçamın bir kısmının ortaya çıkmasını sağlayarak parmağını anında oraya getirdi.
Hafifçe okşayarak içime girdi çıktı,evdeki olay yüzünden hâla geniş durumdaydım.

Gözlerim bir yandan da bize yaklaşan insanlarda geziniyordu,gece yarısını geçtiği için herkesin kafası bir milyondu ve genel olarak herkes kendine bir köşe bulmuş orada sevişiyordu.

Boras parmağının hızını arttırarak giriş çıkışlarını hızlandırdı.Burada yapıp yapmamak konusunda kararsız oldam da,bu sıkıntı değildi yanımda o olduğu sürece her yerde pantolonumu indirebilirdim.

"Oğlumu istiyor musun?"nefesi boynuma vururken boştaki elini kasıklarıma koydu ve oradan karnıma doğru sürterek yukarıya çıkardı,boynumu kavrayarak geri doğru çekti ve dudaklarını kulağımın arka kısmına bastırdı"cevap ver."yavaşça başımı salladım.

"O zaman yap,kavra ve içine sok.Kontrol sende."Beni bırakarak arkasına yaslandığında düşünmeden sertliğini kavradım ve deliğime konumlayarak onu tek seferde içime aldım.Köküne kadar içim dolarken yüksek sesle inledim,ses yüzünden bunu kimse duymamıştı.

Fırtınanın İçindeki Ateş|GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin