30•Yan kesici

8.3K 433 106
                                    

Merhabaaaa

Modum bu şuan Jdbxudjx

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Modum bu şuan Jdbxudjx

|F.İ.A|

"Kocamla biz geldik baba."evin içerisine aniden büyük bir sessizlik çökerken boras elimi sanki birinin beni alıp götürmesinden korkar gibi sıkıca tutarak bakışlarını babasından ayırmadı.Leanardo şaşkın bir şekilde ikimize bakıyordu,gözü segirse de bu onun farkında değil gibiydi.

"Ne güzel."dedi neşeden uzak bir şekilde"evlenme kararı almış gibi bir halin var."

"Evet."borasın tek bir saniye bile düşünmeden kurduğu bu cümle kalbimin hızlanmasını sağlarken leanardo bana doğru dönerek gülümsedi.

"Sende mi aynı Düşünüyorsun Ateş?I tuoi sentimenti sono gli stessi?"
Duygularınız aynı mı?Yanımdaki adamın gözleri üzerime çevrilirken o duyguların ne demek olduğunu biliyordum.Bana oğluna karşı ne hissettiğimi soruyordu,yada borasın bana olan duygularını bende ona hissediyor muyum.Bu aslında biraz karışık bir durumdu.

Borasın yüz ifadesi gittikçe çökerken parmaklarımı parmakları arasından çıkararak elimi yavaşça beline yerleştirdim.

"Tabiki.Non avere dubbi."hiç şüpheniz olmasın.

Kısa süre sonra borasın nefesini kulağımda hissettim"odaya gidince seni deli gibi sikeceğim,senin de bunda şüphen olmasın küçük patates."yutkundum.Şuan kendi sonumu kendim hazırlamışım gibi hissediyordum,elini belindeki elimin üzerine koyarak yüzünü benimkinden çekmeden yanağıma küçük bir öpücük bıraktı.

"O zaman bunu herkese duyurmamız gerekiyor!"dedi luna büyük bir mutlulukla.

Annesinin bu haberle havaya uçacağını zaten biliyordum,ama ona haber vermemizden sadece beş dakika sonra bir telefon çakarak evleneceğimizi tüm italyaya duyurması...işte bu benim beklediğim bir şey değildi.

Sadece dakikalar sonra evdeki bütün telefonlar bildirim manyağı olmuştu.
Galiba boras böyle bir şey yaparak beni fena hâlde zora sokmuştu,bunca insan duyduktan sonra nasıl evlenmeyeceğiz diyecektik ki.

"Siz türklerin dediği gibi."dedi beni karşısına alıp ellerini belime yerleştirerek"bir taşla iki kuş."

Gözlerim irileşirken aklım başıma yeni geliyordu,ne yani bunu bilerek mi yapmıştı?hassiktir ama!

"Luna."dedim gözlerimi annesine çevirerek"biz borasın odasına gidebilir miyiz?üzerimizi değişmemiz gerekiyor."luna hemen başını sallayarak borasa'götür onu.'
dercesine elini salladı,ardından da beni kavrayan kol merdivenlere doğru sürükleyerek hızla sağ tarafta bulunan büyük odaya soktu.

Fırtınanın İçindeki Ateş|GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin