13•Söyle bana

12.8K 543 57
                                    

|Ç|

İdeal fizik ve dövmeli

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İdeal fizik ve dövmeli...

"Geleceksin dedim ateş!"dedi boras
ellerini hızla tezgahın üzerine vurarak,
korkuyla yerim den sıçradığımda çatık kaşlarıyla yüzüme bakıyordu.Onunla daha fazla vakit geçirmek istemediğim için İtalyaya gitmek istemediğimi söylemiştim.
Ben İstanbula gidip ondan uzaklaşma planları kurarken o beni yurt dışına çıkarmayı düşünüyordu.

Gidemezdim,gitmemeliydim.

İtalyaya gitmek tehlike demekti ve ben ne kendimi ne de annemi bu riskin içerisine sokamazdım."Neden söyle bana!"dedi ses tonunu yükselterek,Ona söyleyemeyeceğim şeyler vardı.Bunu açıklayamazdım."Söyle güzelim."dedi bu sefer yavaşça,elleri dikkatli bir şekilde
iki yanağımı kavrarken orayı hafifçe okşayarak yüzünü yüzüme yaklaştırdı
"seni buradan zorla götürmemem için bir neden ver bana,geçerli bir neden."

Burunlarımızı birbirine sürttü
"Forza piccola patata."hadi küçük patates.

"Ben."dedim kısık sesle,bakışlarımız
birbirine çarparken hızla başka bir yere baktım"sadece gitmek istemiyorum,
seninle birlikte olmak ada is-"dudakları dudaklarıma çarparak cümlemi yarıda kestiğinde elini başımın arkasına yaslayarak beni üzerinde oturduğum tezgahın arkasındaki duvara yasladı.

Dudakları beklemeden benden ayrılırken derin bir nefes aldı"Per favore, ti prego,"lütfen lütfen. Boştaki elini kaldırarak gözlerimin üzerine yerleştirdi ve alnını alnıma yasladı."Kurma o cümleyi,devam etme."

"Boras,ben seninle birlikte olmayacağım."
dedim tek çırpıda,gözlerimdeki eli yavaşça inerken dişlerini birbirine bastırarak yanaklarının içeriye gömülmesini sağladı.Bu hali beni oldum olası geriyordu"evime gideceğim,"
yerimden doğrulacağım sırada beni sertçe göğsümden tutarak az önce sırtımı dayadığım duvara vurdu.

Acılı inlemem dudaklarımdan çıkarken boras ardı ardına elini mutfak dolabına vurarak"NEDEN!"diye bağırdı"ne istersen yaptım!seni bir kere,sadece bir kere bile üzmedim ne istersen ayağına serdim!sırf beni bırakma diye.Sensiz olmak istemediğim için!beni zaten bir defa
bıraktın."kızgınlıkla gözlerime bakarak avcu içerisindeki tişörtün kumaşını sıkıyordu"bir daha asla sensiz olmayacağım."yutkundu.

"Sensiz bir hayat sürmeyeceğim duydun mu beni!"bedenim korkuyla titrerken yutkunmaya çalıştım sebebini bilmediği bir şey için bana bu denli davranması onu çok pişman edecekti.

Fırtınanın İçindeki Ateş|GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin