|Ç|
Merhabaaa
•Sınır•
200 vote 1k yorum|F.İ.A|
"Beni,"diye inledim sırtım soğuk fayansa yaslanmış haldeyken"sadece yıkayacağını söylemiştin."
Boras kalçalarımdaki ellerini çekmeden bedenimi biraz daha yukarıya çıkardı ve içimdeki hızını arttırarak boynuma bıraktığı izlere devam etti"yıkıyorum."dedi kesik kesik nefes alarak"içini de temizliyorum işte."
Ona yine inandığıma artık kendim inanamıyordum,bir insan her seferinde nasıl kanabilirdi!
Nutellaları temizlemek için seni yıkayacağım dediğinde işime geldiği için hemen kabul etmiştim.İçimden bir his'Yalan söylüyor inanma.'dese de tabiki onu dinlemeyerek bu duruma gelmiştim.
"Ama acıtıyorsun."dedim inleyip kendimi sikine doğru bastırarak,
uzunluk en derin bölgelerime baskı uygularken duvarlarımın tamamen dolduğunu hissedebiliyordum,o kadar güzel hissettiriyordu ki!siktir içimde bir dünya kurmasını isteyebilirdim."Acımıyor,"diye mırıldandı yanağımı öperek"acısa yumruk atar kaçarsın."
Beni gerçekten çok iyi tanıyordu.
Kollarımı boynuna iyice dolayarak burnumu çektim ve bedenini sıkıca kavradım,alttan sürekli içime vuruyor kasıklarımı titretiyordu."Birazcık daha hızlanabilirsin."
dedim yüzümü boynuna saklayarak,
boras biraz gerileyerek beni kendinden ayırdığında tekrardan fayansa yaslanmıştım.Ellerim göğsüne giderken parmaklarım arasında çarpan kalbi hissedebiliyordum"ama çok az.
"Başını yavaşça sallayarak içimdeki hızını arttırdı,deliğim tahriş olduğu için yavaş olacağını söylemişti ve dediğini de yapmıştı.İlk başta'içinden çıkayım'dese de istemediğimi açık bir şekilde belli ederek dudaklarını öpmüş,sadece yavaş olması gerektiğini söylemiştim.
Boras içimde biraz daha hızlanarak kalçamdaki elini boynuma getirdi ve beni iyice duvara bastırdı"e-"içime baskısıyla gözlerim irileşirken yüksek sesle inleyip"evren."diye fısıldadım"gömleğinde kan gördüm."
Bunu şimdi sordum sordum soramadım sonra asla cevap vermezdi.
"Yanlış görmüşsündür."dedi bu kez içime sonuna kadar hızla kökleyip beynimin bile sarsılmasını sağlayarak.
"Doğru söylüyorum."tırnaklarımı derisinin altına geçirdiğimde kaşlarını çatarak yüzüme baktı ve hızını arttırarak bacaklarımı beline sarmamı sağladı.Kalçamdaki eli de önüme kayarken penisimi sıkıca kavrayıp çekmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fırtınanın İçindeki Ateş|Gay
Chick-Lit"Farklı bir kan kokusu alıyorum sanki."dudakları anlık bir duraksama yaşarken yutkundu. Bedeni üzerimde yükselirken boştaki elini boynuma getirerek hafifçe sıktı,yüzü yüzüme yaklaşırken sıcak nefesi aklımda olan her şeyi silmişti"yeterince."dedi"yor...