Merhaba.
Küçük bir bölümle geldim.
Vote ve yorumlarınız yine çok güzeldi...umarım her zaman böyle olur
Sevgilerimle
"Boras laf dinlemezsen kafanı yere sürteceğim dur diyorum."elleri altımdaki şortun ön kısmından içeriye daldığında kalçamı arkaya bastırıp onu itmeye çalıştım,tabi bunda pek becerikli olduğum söylenemezdi tek yaptığım kendimi sertliğine bastırmak olmuştu"aşkım dışarıda misafirler bekliyor."başımı geriye yatırdığımda yanağıma kocaman bir öpücük bırakarak kendini iyice kalçalarıma yasladı.
"Bir şey olmaz."bedenim tezgaha yapışmış hale geldiğinde inleyerek salatayı karıştırdım,evlilik teklifinin üzerinden beş ay geçmişti.Beş aydır yaşadığımız dolu dizgin ilişki durdurak bilmeden devam ediyordu,arada yaptığımız küçük kavgalar ve ardından gelen sert seks dışında her şey mükemmeldi.
Hatta boras dün bizim için deniz kenarında oldukça büyük bir ev kiralamış bütün arkadaşlarımızı da hafta sonu için yanımıza çağırmıştı,bugün küçük bir mangal partisi ve sinema gecesi yapacaktık.Boras yardım için birilerini çağırmayı teklif etse de ben sadece burda biz olalım istediğim için reddetmiştim.
Koray ve çağrı mangal işini kendilerine görev bilerek etleri hazırlıyordu,korayla o geceden sonra karşılaşmak biraz garip olmuştu.Birbirmizi ilk gördüğümüz de ikisimiz de biraz şaşırsak da sarılmıştık,
tabii bu işten boras hiç menmun olmamıştı.Onun geleceğini kendi de bilmiyordu.Bana söylediği kadarıyla larissaya haber vermiş ve herkesin italyaya gelmesini söylemişti.Kendi uçağını da İstanbula yolladığında kimse itiraz etmemişti.Vera ve bars tek eksiklerimizdi çünkü ikisi londrada veranın ailesinin yanındaydı.
Hatta şuan yolda olmaları gerekiyordu,
borasın arkamda olmasını umursamadan elimi cebime attım ve bana hediye aldığı telefonun ekranına bakarak önce gülümsedim.Ekranda ikimizin fotoğrafı vardı.
Geçen hafta onların evinde hafta sonu sıkıldığım için ikimize cilt bakımı günü ilan etmiştim.Siyah maskelerimizi sürdükten sonra da borasın bacak arasına girerek ikimizin fotoğrafını çekmiştim.
Sırıtarak bakışlarımı saate çevirdim,on dakika sonra burda olmaları gerekiyordu.En azından anlık konumlarına göre öyleydi.
Boras penisimi parmakları arasına kavradığında gözlerimi irileştirerek hızla onu sertçe arkaya doğru ittim ve salata tabağını alarak dışarıya doğru koştum.
"Hah bakın ateş geldi,enişte sen bana henüz evlenmeyi düşünmüyoruz demedin mi?"larissa elimdeki tabağı alarak kenara bıraktı,yine mi evlilik konusu açılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fırtınanın İçindeki Ateş|Gay
ChickLit"Farklı bir kan kokusu alıyorum sanki."dudakları anlık bir duraksama yaşarken yutkundu. Bedeni üzerimde yükselirken boştaki elini boynuma getirerek hafifçe sıktı,yüzü yüzüme yaklaşırken sıcak nefesi aklımda olan her şeyi silmişti"yeterince."dedi"yor...