31•Titreşim•

12.4K 506 88
                                    

Merhabaaa

Gözlerimi açarak adımları duran adama baktığımda boras bunu fırsat bilerek dudaklarım üzerine küçük bir öpücük bıraktı"hırsızlık yapmak güzel bir şey değil bilmiyor musun bebeğim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlerimi açarak adımları duran adama baktığımda boras bunu fırsat bilerek dudaklarım üzerine küçük bir öpücük bıraktı"hırsızlık yapmak güzel bir şey değil bilmiyor musun bebeğim."eli elime giderken avcumun içerisindeki aleti aldı ve tekrardan cebine sokarak merdivenleri çıkmaya devam etti.

"Sadece ne diye merak ettim."dediğime umursamadan çıkmaya devam etti ve sağ taraftaki büyük odaya girerek bedenimi hemen yanımızdaki duvara yasladı,
haraketi heyecanlanmamı sağlarken bacaklarımı beline dolayarak kollarımı omuzlarından aşağıya bıraktım"kızacak mısın bana?"sikimi hafifçe onunkine bastırdığımda başını iki yana sallayarak belimdeki parmaklarını göğsüme kadar sürttü,oradansa boğazıma getirerek baskı uygulamadan kavradı.

"Kızayım mı?"burunlarızı birbirine sürttü"hm patates'im?"

Dudaklarımda küçük bir gülümseme oluşurken dudaklarına biraz daha yaklaştım"ceza istiyorum."diye mırıldandığımda beni aniden kucağından indirerek elini omzuna koydu ve iyice bastırdı,siki dudaklarıma yaslanırken derin bir nefes alarak yutkundum.

"O zaman sevgilimin istediğini vermem gerekiyor."dudaklarımı sertliğin üzerine sürterek onu dudaklarım arasına kavradım ve hafifçe dilimi sürttüm"ama böyle yaparsan o küçük deliğini dağıtmak zorunda kalırım."Bu güne kadar yaptığı şey neydi ki?duyanda bana hiç öyle bir şey yapmadı sanırdı.

"Yapmanı istiyorum."dediğimde kumaş pantolonunun düğmesini açarak elini duvara yasladı.

"Önce sıcak ağzına ihtiyacım var."
Ellerimi bacaklarına koyarak dudaklarımı iyice araladım ve dışarıya çıksa penisinin başına küçük bir öpücük bıraktım"hadi bakalım."istediği şeyi yaparak önce sikini baştan aşağıya bir iki kez yaladım ve beklemeden onu ağzımın içerisine aldım.

Kalınlık ağzımı tamamen doldururken başımı haraket ettirmeye başlayarak ileri geri yaptım,her bir darbede boğazım dolarken gözlerim yaşarsa da devam ediyordum"hadi güzelim."haraketlerimi hızlandırarak onu köküne kadar ağzıma almaya başlayarak inledim,boras sikini ağzımdan çıkararak saçlarımı arkaya doğru itti ve dişlerini dudaklarına geçirerek yüzümü süzdü.

"Git gide eski haline dönüyorsun."
parmakları sikinin üzerine sarılırken kendini çekmeye başlayarak yüzümü okşadı ve dilimi çıkarmak için dudaklarımı araladım.Dilimi çıkardığımda boras onu dilime bir kaç kez vurarak eğildi ve dudaklarımdan içeriye tükürdü"bu haline bayılıyorum."

O böyle konuştukça arka deliğimin sırıl sıklam olduğunu hissediyordum.

"Hepsini yutacaksın."uslu bir şekilde başımı salladım,boras kendini son bir kez daha çekerek sıvılarının yüzüme atılmasını sağladı.Göz kapaklarım,
yanaklarım,dudağım tamamen menileriyle kapanırken zorlukla yutkundum ve hepsini yutarak dilimi bir kez daha çıkardım."Aferin."dedi saçımı okşayarak.

Fırtınanın İçindeki Ateş|GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin