27•Altta olan

11.3K 563 3.1K
                                    

(Bölüm sonunda ateş borasın kalçalarını böyle araladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bölüm sonunda ateş borasın kalçalarını böyle araladı..)

İletişim için;
Wattpad:iamfuckcaca
Instagram:iamcacawattpad

✨✨✨

Uzun bir öpüşme sonrası dudaklarımız ayrılırken borasın kırmızı gözlerinin içerisine bakarak yutkundum,ağlamış olması kalbimin sızlamasını sağlıyordu.
Ona o kadar kötü hatta iğrenç davrandığımın farkında bile değildim,
nasıl olurda istemediğimi düşünürdü.

Onu istiyordum sadece zamana ihtiyacım vardı,hatta ikimizin de buna ihtiyacı vardı.

"Seni sürekli üzüyorum."diye mırıldandım gözlerimi sıkıca yumarak
"özür dilerim."

Şuan konuşmamız gereken tek konu buydu,o gereksizin ölümünü yada kollarım arasındaki adamın katil olmasını konuşmak istemiyordum.

Önemli olan üzülmesiydi,o sırf ben üzüldüm diye can alırken ben onu ağlatıyordum"seni haketmiyorum."
göz yaşlarım akmaya devam ederken dudaklarım titriyordu,geçmişte belkide o kadar acı çekmesem.O adam yüzünden onlarca kez şiddete maruz kalmamış olsam duygularımı daha fazla belli edebilirdim yada borasla olduğum o yaşlardaki hallerime geri dönebilirdim.

Kereme aşık olmasam da ona karşı her zaman büyük bir sevgim vardı.Defalarca kez özürleriye,yalvarmalarıyla sonunda da yaptığı tehditlerle onun yanında kalmıştım.

Aylarca böyle devam etmişti zamanla belkide gerçekten beni seven birine nasıl davranacağımı unutmuştum,borasın bana olan sevgisi nasıl dolu doluysa kereminde o kadar kavgalı ve savaşlıydı.

Yerli yersiz kıskançlıkları,durmak bilmeyen küfürleri.

Onunla geçen bir yıl tamamen boşluktan ibaretti.

Yok olsaydı bile aramazdım.

Şuansa ondan kurtulmuştum,geldiğim her yerde karşıma çıkar mı diye düşünmeme gerek yoktu.Karşı karşıya gelirsek de bana zarar verirse diye endişelenmem gerekmiyordu.

"Cosa significa?"Bu ne anlama geliyor? Yutkunarak biraz geriledi ve yanaklarımı avuçları arasına aldı."Gitmek istiyorum mu demeye çalışıyorsun."kaşlarını çattı"Öyleyse ben istemiyorum!birlikte alacağımız kararlarda sözüm geçmeli."

"Y-"parmağını dudağımın üzerine bastırarak beni susturdu.

"Şsh sus patates."ayağını çocuk gibi yere vurdu"ben anlamıyorum bizim bir ilişkimiz yok mu?o zaman neden benimde sözüm geçmiyor siz türkler bu konuda tek yönlüsünüz.Karar verileceğinde birlikte vermemiz gerekiyor.Tamam sen bana veriyorsun teknik olarak ama bende sana vereceğim ve birlikte vermiş olacağız." konuyu nasıl bu kadar çabuk cinselliğe çekebiliyordu gerçekten anlayamıyorum.

Fırtınanın İçindeki Ateş|GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin