21•Uyku sersemi

11.3K 528 108
                                    

"Bebeğim bırak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bebeğim bırak."diye fısıldadı boras onu sıkıca kavramama karşılık olarak,benim oldukça uykulu olduğumu görüp milano işini bir günlük sekteye uğratmış ve italyada bulunan bir otele gelmemizi sağlamıştı.Şimdi de yakasına yapıştığım için benden ayrılmaya çalışıyordu.

"bırakmazsan nasıl yatacağız?sığamam ki ben oraya."İşte tek sorun burdaydı,
oteldeki bütün odalar iki ayrı yataktan oluşuyordu.Ve bizim gibi kocaman iki adamın tek bir yatağa sığması mümkün değildi.

"Yatak birleştir."diye hormurdandım onu biraz daha kendime çekerek"benimle uyu!gitmeni istemiyorum."gitmesinden bahsettiğim yatakla aramızda bir buçuk metre ya vardı ya yoktu.Ama bu önemli değildi,şuan tek istediğim şey onunla birlikte bu yatakta kıvrılıp uyumaktı.O kaslı göğsüne başımı yaslayıp rahat bir uyku çekmek istiyordum.

Üstelik seviştiğimiz gece bile birlikte uyumamıştık!

Ben deli gibi yorulduğum için hemen uyumuş boras sadece koltuğa oturup saatlerce beni izlemişti.

Arada uyanıp ona baktığımda hep aynı yerde olduğunu görmüştüm.

Tamamen uyandığımda ise onu kollarını bana kaçacakmışım gibi sarmış bir halde uyurken bulmuştum,belki bir saat birlikte uyumuştuk belkide yarım saat.İnsaf ya bari biraz uyusaydı benimle de kokusuna doysaydım.Dün ben öyle bir uyumuştum ki kütük gibi,gerçi normaldi bütün gece beni ayakta tutmuş saatlerce içime girip çıkmıştı.

Benim o kadar uyuyup onun düzgün uyumaması sanki tek başıma iş görmüşüm gibi hissetmişti,belimin yoğun acısını saymazsak.

"Patates,"diye mırıldandı boras gülmek üzere gibi"yataklar yere sabitlenmiş şekilde birleştirmeyiz,rahat rahat uyu sen.Ben uyumayacağım zaten bir şeyler içeceğim."dudaklarımı büzerek yüzüne baktım,sarılıp uyumak varken neden içecekti ki!

"İstemiyorum,yanıma gel."dedim onu biraz daha kendime çekerek,Boras bu hareketi beklememiş olacak ki dengesini sağlayamadan üzerime düştü.

Dudaklarımız birbirine çarparken beklemeden kendimi üzerine attım ve kucağına oturarak bedenimi bedeninin üzerine kapattım.

Başım boyun gritine yerleşirken derin bir nefes alarak ellerini belime sardı.

"Çıkar bari şunları,uyuyamazsın böyle."
Gözlerimi devirerek rahat bir pozisyon almaya çalıştım.

"İstemiyorum."

"Bebek gibisin."dedi yerinden kalkıp beni de kaldırarak,hızla üzerimdeki kıyafetleri çıkarmaya başladığında sadece izliyordum.Derin derin nefes alıyor,dişlerini sıkıyordu.

Dokunuşları çok hafif olsa da fazlasıyla arsızdı.Gözleri de öyle.

"Bakma öyle."pantolonumun fermuarını açarak aşağıya çekiştirdi."Sikimi kaldıracaksın."elimi dudaklarım üzerine kapatarak güldüm.

Fırtınanın İçindeki Ateş|GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin